כלבים בקרי..............

סרינה5

New member
כלבים בקרי..............

לפני מספר דקות עברתי ליד רחוב התבור ושמעתי איך גדולתוקף כלב קטן נשמע לי בגודל פינצר,שמעתי את זעקות הכל הקטן את בעלת הבית שלו את הכלב הגדול שתקף את שתיקת הכלב הקטןאת בכי האישה את הכלב הגדול שהמשיך לנבוח בביתו אקווה שהכלב הקטן חי , לפני מספר ימים ראיתי תחת אותו בניין פיטבול שחור גדול אזניים זקורות כלב שבהחלט מתאיםלו השם פיטבול(רגלי שור). אולי אתו כלב. יום יוםיוצא לי לראות כלבי פיטבול בשכונה ללא רסן וללא חגורה. אתם בעד הכלבים האלה אך אתם לא עברתם תקיפה ע"י החיה הזו וגם לא כלבכם האהוב אתם לא ידעים מזה,יום יום בבקר בטיול עם הבוב שלי ואני רואה יום יום חתולים נשוכים ,חתולים שהתעללו בהם . אקווה שהאשה לא מעבור על כך לסדר היום.
 

סרינה5

New member
תשובה לסיבי

בקריות ברחוב התבור פעמים רבות ראיתי פיטבולים חופשיים ללא רסן ולא חגורה מספר פעמים ראיתי פיטבול שחור רץ בלילה חפשי ברחבי השכונה ןבניחותה מהלכים3 גברים בהירים ומדברים והכלב רץ חוזר אליהם ושוב רץ נראה לי שזה אותו כלב.
 
אם אנשים לא יפסיקו עם השבחת גזעים

באופן מוחלט, לעד נתמודד עם מוטציות כאלה.
לפחות כל עוד מועדונים כגון
הkennel club וחבריו בישראל ובעולם קיימים וגורמים להרבה סבל.
לא שזה מפתיע המייסדים שלהם היו חברים בכל מיני אירגוני השבחת גזעים של בני אדם בעבר. (עם ארים וסלבים ושחורים ולבנים זה גזעני ואסור, אבל עם בע"ח כל המרבה הרי זה מכניס כסף לבנק)

זה לא חיה טבעית, זה מוטציה, אמנם עם נשמה ולב, אבל מוטציה.
ויש הרבה שאלות מוסריות קשות שצריך להתמודד איתם בנוגע לכלבים האלה.

צר לי, ומציע לך לדווח למשטרה (למרות שאנלא יודע כמה הם יעזרו בנוגע לזה בקריות לצערינו).
 

pandidi

New member
8-(

 

סרינה5

New member
לנימי

נימי מנסיון אישי שעברתי אין מה לפנות לא למשטרה ל,לא לויטרינר העירוני וכמובן לא למוקד העירוני נראה לי שהאשה לא תעבור על כך לסדר היום. אךגם יש גם חתולים רבים שסובלים מהתעללויות מכלבים ו"בני אדם" .אני כאן כדי להשמיע את קולם הלא נשמע.
 
למעלה