כלבות בירוק

THE WIZARD 55

New member
כלבות בירוק

הפלסטינים טוענים כי המחבל שרצח את שמונת הבחורים בישיבת "מרכז הרב" עבד כנהג בישיבה. המשטרה מכחישה כי המחבל עבד בישיבה. "הוא עבד כנהג הסעות אך לא בישיבה", אמרו. בעקבות המידע הזה חוזרת תנועת "נשים בירוק" על קריאתה, "לכל מי שהמדינה היהודית יקרה לו: הפסיקו להעסיק ערבים! אין לפרנס ולהעסיק את האויב הערבי, ואין הבדל בין ערבי מיהודה ושומרון לערבי ישראלי. יש לחזור לעבודה עברית". מוקדם יותר הבוקר פרסמה תנועת "נשים בירוק" הודעה בה נאמר כי היא "משתתפת בצער של ישיבת מרכז הרב ושל המשפחות אשר יקיריהם נרצחו ע"י ערבים בני עוולה, ממשיכי דרכם של בני עמלק, המן והיטלר". "הנקמה היהודית ציונית חייבת להיות נקמה מיידית של הקמת שמונה ישובים חדשים ברחבי יהודה ושומרון לזכרם של הנרצחים, במיוחד לאור העובדה שישיבת מרכז הרב מסמלת את ההתיישבות ביש"ע. בימים בהם ממשלת אולמרט ממשיכה להתרפס ולהיכנע לאויב הערבי בזה שהיא ממשיכה לדון בעניין הקמת מדינת טרור ביו"ש ובירושלים, הקמת שמונה ישובים חדשים ביהודה ושומרון תעביר מסר ברור לעולם כולו: בני המן ועוזריהם לא ירתיעו אותנו ולא יצליחו לעצור את מפעל ההתיישבות. להיפך. רק נעצים ונגדיל את דבקותנו ונאמנותו לארץ ישראל כולה", נאמר בהודעת התנועה.
 

THE WIZARD 55

New member
../images/Emo16.gif לזכר המקלדות שנדמו

תנו בכפיים לחברי הפורום שיודעים רק לגנות גזענות מצד הערבים
 

mike00

New member
כל הכבוד לוויזי על הסבלנות הרבה....

תנו לה במחיאות כפיים
בוקר טוב וויז
 

THE WIZARD 55

New member
בוקר מצויין נשמה:)

נכנסתי לכמה דקות ועפה שוב.. יום ארוך.. מה שלומך?
 

shm490

New member
למה כלבות ?

הן לא קראו להרג או למעשי אלימות . הו קוראות רק לחרם על העסקת ערבים וחזרה ל " עבודה עיברית " . קריאות מעין אלו עולות מדי פעם כשעובד ערבי רצח מעסיק יהודי . נכון זה שהן מכלילות מגזר שלם זה פסול ומיותר אך יש לקחת כל דבר בפרופורציה הן מיעוט ומיעוט די קיצוני שפונה בדברים קשים לא פחות נגד מנהיגות המדינה היהודים . אבל את מחפשת גינוי אז בסדר אני נגד הקריאה הזאת . אבל השימוש במילים " כלבות " או במקום אחר " זונות " גם הוא מיותר
 

THE WIZARD 55

New member
זאת גזענות מגעילה

היום לא להעסיק ערבים ולמנוע מהם להתפרנס, מה מחר? טרנפסר? ככה זה מתחיל.. גם את נסראללה והניה כיניתי כלבים, ככה זה, גזענים עבורי הם לא בני אדם..אז יכול להיות שהייתי צריכה לכנות אותן החיות בירוק..כי כלבים יותר אנושיים מנשים אלו.
 

shm490

New member
זה כבר שונה מכלבות

כן , הנשים בירוק הן גם נגד ערבים וגם נגד השמואל ונגד הממשלה ואפילו נגד הצבא והמשטרה . הן רואות את החיים מנקודת מבט מאוד לאומנית דתית ואם יכלו לבצע טרנספר הן היו עומדות בתור . מה נעשה ובחברה שלנו יש מגוון של דעות מהימין הקיצוני המשיחי ועד לשמואל הסהררורי שהוא נגד המדינה , אך מה שחשוב שבאמצע נמצא הרוב שהוא אמנם אפור לא ירוק ולא אדום אך הוא קובע בסוף כי הם אלו שנותנים את קולם לשפויים . תראי אני גאה שיש בעם שלי את כל אלו אוי לנו אם כולנו היינו בשטאנץ אחד זכותם של הימין לאומר את דברו וכן לשמואל את דברו . כל זמן שזאת לא החלטה ממשלתית לביצוע אלה הפגנה בלבד זה אולי לא יפה אך לא נורא . ושוב אין כאן קריאה לאלימות ולרצח ועידוד אלימות .
 
תכל'ס אני מסכים איתך, השאלה איפה עובר הגבול

למשל מדוע יש כזה עליהום על הערבים בגלל הסיפור של סוכת האבלים? לא טבעי שגם אצלם יהיו דעות מכל הסוגים והמינים, כולל כאלה שמצדיקים פיגועים כאלה? אולי טוב יותר שמאפשרים להם להקים סוכה כזו - כך אפשר בדיוק לדעת מי חושב אצלם מה.
 
נשים בירוק הם אחד האירגונים הכי קיצוניים

שיש לנו, קטן, שולי, לא מייצג אבל קיים, הן כהניסטיות, גזעניות, הן בסך הכל תפסו טרמפ על האירוע כדי להפיץ את האידיאולוגיה שלהן. נכון שפיזית הן לא אלימותף, הן כן קוראות למעשי אלימות, הקטע שלהן הוא לא "עבודה עברית", בטח לא רק וזו לא הסיבה שהן קראו לחרם, זו לא "תגובה" לפיגוע טרור, זו אידיאולוגיה מסודרת ומשיחית. כמו שאני סולד ונגעל מהשמאל הקיצוני האנטי ציוני כנ"ל לגבי הימין הקיצוני.
 
המקלדות שנדמו זה ביטוי של מוחמד

כי הוא התלונן על כך שהיהודים מתחמקים מדיונים בפורום
את מבינה איזה מצחיק זה כשהוא אומר זאת??
 

THE WIZARD 55

New member
../images/Emo16.gif לזכר המקלדות שנדמו

תנו בכפיים לחברי הפורום שיודעים רק לגנות גזענות מצד הערבים
 

mike00

New member
וויז,אם תכנסי ללינק שהשארת אז תראי שחוץ

מתגובה אחת אף אחד לא הגיב שם,וגם התגובה הזאת היתה של מישהו שמתנגד לדעות שלהן... מה שאני מבין מהסיפור זה שישנן כמה נשים מעט מטורפות שאת ואקרא מייחסים להן יותר מדי חשיבות... הן לעומת המטורפים במגזר הערבי לא מצליחות לגייס 50,000 תומכים בעצרות או בהפגנות תמיכה לדבריהן..
 

respecta1

New member
"מתנגד לדעות" קצת בלשון המעטה אה מייק../images/Emo6.gif

סתם כמה הזויות.. אצלנו אנשים כאלה הולכים למקום הסהרורי שלהם בצד.
 
אין מקבילה יהודית לחמאס, אפילו לא כהנא

מרזל ונשים בירוק ביחד, אפילו לא קרוב, קיצוניות? כן, ביחס לשאר, גזעניות? כן, אבל מה, הן לא רוצחות, הן לא אלימות, הן שוליות ביותר, אין להן תמיכה בציבור היהודי, זה שהתקשורת קופצת אחרי כל שטות דבילית שהן אומרות לא הופכת אותן למשהו גדול, הן חסרות חשיבות, אפילו בקרב המתנחלים.
 
אם המניע הוא ביטחון אז זה לא גזענות

עבור בי"ס יהודי בירושלים למשל זה סיכון בטחוני להעסיק נהג הסעות ערבי ממז' ירושלים. אף אחד לא יכול לערוב לכך שאירגוני הטרור לא ישלחו שהיד לעבודה כזאת כדי לרצוח את ילדי היהוד.
 

THE WIZARD 55

New member
אהרן, למה להתייחס למזרח ירושליים

הרי מה שהן אמרו כל ערבי ישראלי. עכשיו זה כן גזענות?
 
למעלה