כלבה שמפחדת מצל
אמצנו לפני כשבוע כלבה מעורבת (גדולה יחסית) בת 7 חודשים , היא דיי ממשומעת וכבר מחונכת לצרכים. הבעיה היא שבבקרים היא לא מוכנה לצאת מהמזדרות של הדירה לסלון... שמתי לב שהיא מפחדת מהצל שנופל מהחלון הגדול על הקיר של המבטח...מפחדת עד כדי כך שהיא לא מוכנה לבוא לצלחת האוכל שלה בגלל זה. מה אפשר לעשות בנדון? האם זה יעבור לה לבד?
אמצנו לפני כשבוע כלבה מעורבת (גדולה יחסית) בת 7 חודשים , היא דיי ממשומעת וכבר מחונכת לצרכים. הבעיה היא שבבקרים היא לא מוכנה לצאת מהמזדרות של הדירה לסלון... שמתי לב שהיא מפחדת מהצל שנופל מהחלון הגדול על הקיר של המבטח...מפחדת עד כדי כך שהיא לא מוכנה לבוא לצלחת האוכל שלה בגלל זה. מה אפשר לעשות בנדון? האם זה יעבור לה לבד?