"ככה לא בונים חומה"

אותך לפחות...

לא פיספסתי. אגב זו הייתה אחת הבחירות שעשיתי כי הרגשתי שהחמצתי משהו בעבר. ואז הצטרפתי אליכם.. במהלך שלא ממש מקובל בארגון ההוא.
 
go astralia go!!!

חחחח
ובקיצור התחושה של הפיספוס לא מלווה אותי ככול שאני יודע היא פשוט מיתעלקת לי על הוריד!!! אבל אחרי יום זה עובר, והחיים ממשיכים
 

trainspotter

New member
אוסטרליה כוח עולה

כדורסל גברים נשים שחייה אתלטיקה .אפשר להגר לאוסטרליה להיות אוסי
 
חופשי עולה

וואלה אם תראה מה קורה פה,תבין שישראל זה בדיחה רעה אבל אני אפסיק עם ההשמצות שלי על ישראל שחס וחלילה אנשים לא יפגעו כל אחד יכול להגר אם יש לו ויזה אתה מוזמן לקומונה שלי, לעוד מידע בנושא
 

המנער

New member
אני לא פספסתי כלום...

היו מלא מלא אירועים\אנשים\נשים,שפיספסו אותי. אז אם יש תחושת החמצה היא נמצאת אצל אלו שפיספסו אותי. אני לא פיספסתי כלום.תמיד עשיתי משהו.
 
אצלי תחושת ההחמצה..

היא בעיקר במישור של מה יכולתי להיות היום אילו הייתי מעז יותר. תחושת ההחמצה שלי היא שלדעתי (ולדעת רבים טובים) לא הבאתי לידי ביטוי את עצמי באמת. אילו הייתי מנסה ללכת במסלולים אחרים אני חושב שהייתי מגיע רחוק יותר. ולא שיש לי על מה להלין יותר מידי היום. יש לי עבודה מצויינת ברמת השתכרות טובה.ודיי מרוצה ממה שאני היום. רק מה תמיד מלווה אותי תחושה שיכולתי יותר להגיע רחוק יותר אילו לא הייתי פוחד לעשות מהלכים בחיי. ולגבי העולם האסור שמעתי כבר את המשפט "לא הכרתי הרבה מלבד בעלי" ועל כן תמיד מלווה אותי ההרגשה שהחמצתי משהו בדרך. וזאת אחת הסיבות שאני בעולם האסור. נשמע לי האמת הגיוני וסיבה טובה. הנה טראק עניתי מה עכשיו?
 

one track

New member
פחד...

פחד זאת תחושה משתקת. כשאנחנו מונעים על ידי פחד אנחנו משותקים מלעשות מהלכים שיניעו אותנו קדימה. בהחלט תחושה מובנת. מה עכשיו? זה היה שידור נסיוני, מתי מתחילים השידורים הסדירים?
 
פחד..

אני פוחד להתחיל בשידורים הסדירים. אני פוחד ממצב שהרייטינג יהיה כל כך נמוך. עד שיחשדו שגם אני לא צופה בהם
הפחד הוא סיבה בהחלט הגיונית לא לעשות. מי שעושה למרות הפחד נקרא נועז ואמיץ ואני נועז ואמיץ רק בתחומים מסויימים.
 

one track

New member
פחד...

מי שלא יודע פחד, חסר בו משהו אנושי. אנשים חסרי פחד חיים רק באגדות. אבל מי שמתנהל בחיי היום יום בפחד, זאת כבר בעיה לפוסט אחר. יש לי תחושה קלילה שאין מצב שתסבול מרייטינג נמוך.
 
פחד..

בחיי היום יום אני נטול פחד. אין משהו באמת שאני פוחד ממנו. הפחד האמיתי שלי הוא על ילדיי ומשפחתי. ומכאן אני גוזר את הפחדים האחרים שקיימים כל הזמן. אני לא סומך עלייך שאת תראי את השידורים שלי אני יודע מיד בהזדמנות הראשונה את תחליפי לערוץ ויוה
 

one track

New member
טעות בידיך...

ויוה? פחחחחחחחחח אני יותר בקטע של נשיונל ג'אוגרפיק - מרתק לראות את העולם של הנמלים לדוגמא, במיוחד שעושים להם קלוז אפ והן נראות בגודל של היפופוטם, רק ככה אפשר לראות את המבט הנוגה בעיניהן.
 

one track

New member
תיקון עברית לשעת לילה מאוחרת...

לדקדקנים שבינינו: שעושים להם = שעושים עליהן.
 

ליקה5

New member
זר לי לחשוב במונחים כאלה

כי כל הבחירות שלי.....הביאו אותי למקום של ההווה ואי אפשר לדעת מה היה קורה לו בחרתי בדרכים אחרות, בגברים אחרים, בלימודים בתחום שונה הפיספוס של היום, יכול להיות המתנה של מחר (2 ילדים על גלולות...שכחתי כדור או שניים..)
 
כמעט פספסתי...

הגשמה עצמית זה דבר חשוב אם כי לחלק זה מותרות ולחלק זו דאגה אחרונה. מעבר לכך שאני חושבת שאדם שנמצא במצב השרדותי לא יכול להנות אפילו מכוס קפה של הבוקר. אומרים - הכל טמון במשמעות שאני עצמי אעניק לדברים.... מעדיפה לראות את המציאות - ולראות שיש רק חצי כוס... והמציאות, לפעמים טובה לפעמים לא. "מחשבה יוצרת מציאות" - גם זה, עבורי, נמנה על אותן תיאוריות / פילוסופיות שנשמעות נורא נכונות אבל אין להן אחיזה במציאות! ומהי - "הגשמה עצמית"? לא חושבת שזה משהו שמשיגים או מגיעים אליו... ברגע שהגשמת מה שהוגדרת כ"ה-הגשמה העצמית" - תבוא שאיפה אחרת.... וזה טוב. וזה רע. לעולם ילך אדם מהעולם הזה ו(רק) חצי תאוותו בידו! העניין הוא, אני חושבת, לברך כל בוקר את מה שיש... להזכיר לעצמי שיש XYZ להגדיר מה היום - יחשב בעיני כהישג מענג.... את החלק הפחות טוב - ממילא אני זוכרת - לא צריך תזכורת! לגבי העולם האסור ...אם לחיות עם תחושה החמצה...או לחיות בפחד מתמיד.... מעדיפה תחושת פספוס <קלה, ממש לא קריטית> ואת הזוגיות ה-לא מושלמת, אבל שלמה! מידי פעם חייבת להציץ בדלתות שכתוב עליהן – הכניסה אסורה... לפעמים צריך ללכת בכדי לחזור.
 
למעלה