הקישור הישיר בנושא בלמי אויר
למעוניינים.
הקישור הישיר בנושא בלמי אויראני בהחלט מתכוון ללמוד את הנושא
לעומק...אותי אישית זה מאוד מעניין.... אני חייב לומר שאני קצת מתקשה להבין את ההסבר.... אתה טוען כי פחות לחץ אויר במערכת מתפרש בהפעלה חזקה יותר של הבלמים - בדיוק כמו במערכת MAXI אויר בלחץ מסויים אמור להיות במערכת כל הזמן......כאשר מופעלים הבלמים משתחרר האויר החוצה והקפיצים הם אלו שבפועל מבצעים את הלחיצה על התוף\דיסק (אין לי מושג איך זה עובד ברכבות) בסיום התהליך נוצר מצב של רכבת במצב עצירה בבלמים נעולים והמתנה למילוי אויר במערכת בלחץ מספיק בכדי לשחרר אותם בכדי לאפשר התחלת נסיעה - שוב, בדיוק כמו בשיטת MAXI מכאן נשאלת שאלה נוספת.... מה מקור מילוי האויר במיכלים שבקרונות....אני מניח שלכל חוגון או שניים קיימים מיכלי האויר שלהם....האם בכל קרון מותקן קומפרסור חשמלי האחראי על מילוי האויר במערכת המקומית או שמדובר בקומפרסור גדול יחיד המותקן בקטר לצורך העניין וזה מזרים אויר בצינורות לאורך כל הרכבת למיכלי אגירה הנמצאים בקרונות (טרם פותח קומפרסור שיכול לתת ספיקת אויר כל כך גדולה באופן מיידי לצורך בלימה למשל ללא הסתייעות במיכלי אגירה) מה משך הזמן הנדרש להחזרת מערכת האויר למצב בלימה לאחר תהליך בלימה מלאה? האם עצירה בתחנת רכבת נוסעים לצורך העלאת\הורדת נוסעים מספיקה בכדי להחזיר את מערכת האויר לכשירות מלאה לצורך בלימה נוספת?
למעוניינים.