כיתה 406 הכי פצצה אין על הסדרה הזאת

היום האמת סתם יצא לי לראות

קצת את ההתחלה של הפרק... אני לא צופה בסדרה אבל לא היה מה לעשות.. אז היה את הטקס סיום הזה ומה שכן גבריאלה הזו מוזרה.. למה היא עושה תנועות מוזרות עם הידיים? לא יודעת אולי רק לי נראה שהמשחק שלה הרבה יותר גרוע משל השאר.. היא נראית נורא חובבנית..
 

©sweet girl

New member
../images/Emo163.gif

אנ'לא מבינה מהבעיה... עשיתם פו מה זה בלאגן בגלל חלוקת דעה בינינו שזה טבעי לגמרי .. כולה מה אמרתי? מה אמרנו?! אמרנו מה שאנחנו חושבים כל אחד ודעתו אז בואו נפסיק עם הויכוח הזה .... ונשוב לדבר עם הטלנובלה מאססס פרסיוסה אל מונדו
 

לנתן

New member
הטלנובלה הכי משולמתתתתתתתת

בעולםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!! אין עלייה!!! יןם על השחקנים בהההההה11 poncho forever :):)
 
../images/Emo39.gif מסכימה איתךך../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

אפשר לחשוב מה קרה... כל אחד אמר את דעתו... מה אתם מתווכחים על זה?! כאילו שתשנו למישהו את הדעה... ואם אתם חושבים שמישהו טועה בזה שהוא אומר שזה מכוער.. זה מושלם ו.... אז חבלללל.... כי זה מה שאתם חושבים... וכל אחד חושב מה שבא לו וזה המטרה בפורום... ל-ה-ב-י-ע – ד-ע-ו-ת !
 
../images/Emo186.gif

חבר'ה,באמת כמו שכבר אמרו פה כל אחד והטעם שלו
אני למשל לא חולה על גבריאלה ואוהבת יותר דמויות אחרות אבל זכותי לחשוב ככה ולכולם יש דעה שונה כאן...
סתם לכיף הדמויות שאני אוהבת מכיתה 406: מרסלה,דני,טטיס...בקיצור כולם חוץ משרלין
 

לנתן

New member
חחח גם אצלי זה כולם חוץ ממנה!

היא בכלל לא יפה.. היא מתאפרת מלא וכאלה! והדמויות שהכי הכי הכי אני אוהבת: דניאלה מרסלה טטאינה וגסיקה מהנבים חואן דויד......... ושקיקה עם גסיקה אז גם אותו........:)
 
למעלה