כיתה 406 הכי פצצה אין על הסדרה הזאת

גלילושה

New member
את הכי צודקת!!!!!!!!!!

אין על הזוג הזה הכי מושלמים בעולם! אבל אני חולה על כולם הסידרה : גבי, מרסלה שלדעתי יפההה, דני, פרצ'יתו המאמי חואן דוד השוווה (לא יותר מקיקה ברור).טטיאנה גם מושלמת לדעתי! ואין כולם פ33ות אני מתה עליהם. את בפורום של 406 נכון? אולי יש לך תשיר של המורדים המקסיקנים?
 
../images/Emo39.gif כן אני שם..

את יכולה להוריד את השיר באתר שלי
 

One Girl 1

New member
כיתה 406 סדרה מושלמת..

ג'סיקה וקיקה הם זוג ממש יפה..והם ממש מתאימים אני מתה עליהם..
אבל לדעתי לא כולם מכוערים שם... מהבנות דניאלה וג'סיקה ממש יפות
..טטיס וגבריאלה גם יפות
..ומרסלה יפה אבל לא מבליטים את היופי שלה..היא יכלה להיראות הרבה יותר טוב..ומגדלנה לא משו לדעתי.. ומהבנים אז קיקה הוא הכי חתיך זה בטוח
..חואן דויד יפה גם
..וכל השאר הם ככה ככה לדעתי..חמודים אבל לא משו.. בכל אופן אני מכבדת את הדעות של כל אחד על השחקנים וזאת היא דעתי..
 

nini15

New member
רציתי להגיד רק.........

שזה השרשור הכי מגעיל שהיה על 406 מזה הירידות האילו על שחקנים ודמויות שאנשים אוהבים כל אחד מושלם ולא מושלם לטעמו של האדם שרושם וזה שתרשמו שמישהו מסויים מושלם לא יעשה אותו באמת מושלם אלא רק לטעמכם וכל הירידות האילו על שחקנים יש צורה להגיד את הדברים לדעתי השרשור צריך להמחק אני בטוחה שאם המנהלים היו רואים את הדברים האילו הם היו מוחקים כמו שהם עשו בפעמים אחרות שירדו על שחקנים .
 

Nicolush

New member
אבל רק הבאנו דעה על השחקנים

אני אישית אוהבת מאוד את 406 אבל יש כמה משם שמעצבנים אותי ועוד כמה זהו כאילו לא העלבנו אף אחד לכל בן אדם דעה שלו
 

nini15

New member
ברור שמותר לך להביע דעה על דמויות

גם אני עושה את זה עם דמויות שאני לא אוהבת כי הרי אם לכולנו היתה אותה דעה על אותם שחקנים אז גם ככה השרשורים היו משעממים זה כיף שיש דעות שונות אבל פה אם תשימי לב יש ירידה גם על שחקנים כמו שרלין דולסה מריה וכו' וזה כבר לא יפה סה"כ כולנו אוהבים את הסדרה ולא צריך לרדת בצורה כל כך לא יפה על שחקנים שמשחקים בה גם כשרוצים להביע דעה יש צורה להביע אותה. אני למשל עד עכשיו לא סבלתי את גסיקה אבל לדעתי אנהי שמשחקת את גסיקה היא שחקנית מעולה אז נכון ירדתי על גסיקה אבל עשיתי הבדלה בין הדמות לשחקנית. ויש כמה שחקנים שגם לדעתי לא יפים אבל אני לא צריכה לכתוב את זה בשרשור כי אני יודעת שיש כאלה שיעלבו מזה כי הם אוהבים את אותם שחקנים ספציפיים.
 

©sweet girl

New member
אנ'לא מבינה מה הבעיה?!?!?!? ../images/Emo4.gif

כל אחד אמר את דעתו ואם זה מעליב מישהו אז כדי שלא יקח ללב את זה.. אנחנו דעים את דעתנו על הדמות ולא את השחקם שמשחק ככה לפחות אני... אין לי מה להגיד עליהם בחייהם כי אפ'חד מאיתנו לא מכיר אותם מספיק טוב כדי לשפוט... וחוצמזה מה קשור בכלל רבים?! חחח מי רב?! (לא אני . כי רק אמרתי דעתי) ואגב דברים כאלו קורים לא רק בקשר לדמויות של 406 לפעמיים יש חלוקת דעות ואין מה לעשות .... אני לא מסכימה איתך בנוגע למה שאמרת לגבי המנהלים.. אני לא חושבת שאמרנו בשרשור הזה משו לא במקום .....
 
../images/Emo39.gif אייייאיי.. אפשר לחשוב מה אמרו

כל אחד הביע את דעתו על השחקנים והדמויות מה קשור "וזה שתרשמו שמישהו מסויים מושלם לא יעשה אותו באמת מושלם אלא רק לטעמכם" מה את רוצה להגיד בזה? אני רוצה להגיד שאנהי ואהרון מושלמים... זה לא צריך להפריע לך... מה הקשר עושה אותם באמת מושלמים או לא עושה אותם.. זה מה שאני חושבת...!!! בקשר לירידות.. זה לא היה ירידות.. הם אמרו מה הם חושבים.... והם כן עשו הבדלים בין הדמויות לשחקנים.. כמו שאמרת שאת בעצמך ירדת על ג'סיקה הרבה פעמיים... ואני אף פעם לא הערתי לך.. למרות שלא הסכמתי איתך... כי זאת דעתך... אני אישית לא ירדתי על אף אחד ואני אוהבת את כל הסדרה עם כל מה שיש בה... אבל אחרים אולי לא.. וזכותם להביע את דעתם!
 

©sweet girl

New member
חח קרן שמתי לב הרגע שא מזל שור../images/Emo45.gif

גמני ננה בננה
איזה תאריך????
 

©sweet girl

New member
../images/Emo3.gif 11.5 אכן שור אימפריהההה

חח את קולטת שבכיתה שלי יש יחד איתי עוד 2 בנים באותו היום
(צ'לי)
 

לנתן

New member
כן!!!! חבר'ה אבל יש הבדללל!

יש הבדל קרן, למשל, שאת אומרת, שקיקה וגסיקה הם הזוג הכי מושלם!!! אבל מה שנסיכה (סורי לא ידוע לי השם) אמרה ! זה שקיקה וגסיקה יפה ו...! שכל השאר מכוערים! ברור שזה יעצבן!! כי אני עם כל הכבוד, מוצאת הרבה בחואן דויד. ולהתייחס אליו כאל אדם עם יופי פשוט- זה הכי לא נכון שיש!! אולי אין לו גוף כמו לקיקה אבל בשבילי האו הכי מושלם שקיים! ולפני שראיתי אותו לא ידעתי שקיים אדם יפה כמוהו!!!
 

X יו יו S

New member
זה תאריך של חברה שלי הכי טובה שלי

וזה גם תאריך הפוך משלי5.11 חח אני שונאת שהורסים שירשורים כי לא יודעים לשרשר
 

לנתן

New member
הפההההההה!

תעבירי תביקורות שלך ביותר התחשבות! כי זה לא נכון!! בשבילי זה חואן דויד מספר אחת ולדעתי הוא יותר מושלם ממי שאמרת בחחזקת 1000000 !!! וכן גם גסיקה, אבל מה עם דניאלה? מרסלה? וטטאינה? הן מושלמות! וסליחה אבל גם אם כל השאר לא כמוהם זה לא נכון לאמר שהם מכוערים!
 

לנתן

New member
ועוד דבר לסיכום!

שי לי בעיות למה אני תמיד קוראת את השתי הודעות ראשונות ואז מגיבה... ואז כבר משנים נושאים וכאלה....... אז סורי! בקיצור...... אין מה להתווכח על טעם ועל ריח!! כל אחת יכולה להביע את דעתה.. כמו שאני תמיד הייתי מביעה דעתי על חואן דויד (הייצור המדהיםםםםםםם!!!) ואתן לא אמרתן כלום. אבל בסה"כ אני לא יגיד מה שעתי ואז אגיד, רק הוא ..... וכל השאר כונפים מכוערים! כי אני יודעת שעוד דקה תיווצר פה שיחה מאוד לא נעימה. וזה באמת מה שנוצר פה!! אז אתן יכולות לחשוב שקיקה וגסיקה הם הכי הכי הכי ואני שחואן דויד.. וגם טטיאנה- היא, עד כמה שאני מהת על גסיקה- יורת יםפה. ואומרים שגיסקה עברה פול ניתוחים...... אני לא מאמינה בזה..... אבל באותה מידה שרשמת מה שרשמת אני יכולה לענות.....וככה עוד... אהה. ואני אל שונאת את מרסלה. אני חושבת שהיא יפה דווקא.. ר שהקל שלה ציף ציף.........
 

ג ב ש ו ש

New member
../images/Emo88.gifוואי מה הויכוח הזה?

כך אחד יאהב את מי שבא לו,לא צריך להתווכח אנשים.. גם אני חולה על הסדרה הזו אבל בואו לא נתווכח
 
למעלה