כיצד משתמשים בBltFX ? שבת שלום אני מתכנת בvisual basic ,directdraw 7 ,כיצד אני משתמש בפונקציות של BltFX, האם יש הסברים,דוגמאות לזה ? בקיצר איך אני עושה fadeIn/fadeOut, האם זה קשור לפונקציה הנ"ל ? בתודה מראש, רפי :)