כיצד משיגים משהו במכבי?

shugi2

New member
כיצד משיגים משהו במכבי?

מכבי לא מכירים בכלל בתופעה מישהו יודע מה אני יכל לעשות יש מומחים מסויימים?
 

05 מיכל

New member
זה הולך ככה:

בפעם הראשונה צריכים להשיג המלצה ממומחה (נוירולוג/פסיכיאטר) אפילו אם זה מחוץ למכבי, ואז צריכים למצוא רופא משפחה עם ראש פתוח (מניסיוני הדל מומלץ רופא שלמד בארה"ב) שמקשיב לך וסומך על הניסיון שלך עם עצמך, ונותן לך מרשם פעם בחודש, ולא שולח אותך כל הזמן אל המומחה לקבל את המרשם. בהצלחה!
 

shugi2

New member
זה נשמע טוב

יש לך אולי שם של מומחה כזה ? כי הרופא משפחה שלי דווקא מעודד אותי ללכת על זה. ד"ר יורם ברגר למעוניינים.
 

addon

New member
אם המטרה היא אבחון מקיף, כדאי לגשת

לפסיכיאטר טוב או לאחד המכונים. אם העניין הוא להשיג מרשם לריטלין, גש לנאורולוג או פסיכיאטר של הקופה וספר לו את הסיפור שלך. נסיוני האישי- הלכתי לנאורולוג ואיך שסיפרתי לו את הסיפור רשם לי מרשם לריטלין ואמר לי לקחת אחד "כשתצטרך". לא טוב.... לכדור לפעמים תופעות לוואי ואין מינון סטנדרטי ולא מומלץ לעבור את זה לבד.
 

shugi2

New member
המטרה שלי זה כרגע זה לנסות ריטלין

ולראות איך זה משפיע במקרה שלי אבל אני צריך שם של רופא טוב(במכבי) כמו הנאורולוג שאמרת כי פסיכיאטר שהלכתי אליו אמר לי שהוא אף פעם לא רושם ריטלין למבוגרים. בגללו לקחתי כל מני תרופות נגד דיכאון שרק עשו לי רע. הוא אומר שריטלין זה ממכר - רק אצל מבוגרים - אצל ילדים לא , זה נשמע לי טיפשי מאוד אם את לא רוצה לכתוב שם בפורום אז את יכולה לשלוח לי פרטים של נאורולוג ב אי מייל ל- [email protected] אני אודה לך מאוד כי נמאס לי ליפול על רופאים עם דיעות קדומות ומיושנות.
 
למעלה