כיצד לעבור למגע אינטימי?

david323

New member
כיצד לעבור למגע אינטימי?

אני בן 28 ועדיין בתול, לפני זמן מה יצאתי עם בחורה שמוצאת חן בעיני, יצאנו פעם אחת, אני עומד לצאת איתה שוב בקרוב. היא מחפשת קשר רציני (הקמת משפחה וכד') וכך גם אני. היות ואין לי ממש ניסיון, כיצד מומלץ לעבור למגע אינטימי עימה? האם להזמין אותה אחרי פגישה שלישית לחופשת סוף שבוע במלון זה יכול להיות בסדר?
 
לא למלון

זה מרתיע. נסה להשקיע בקשר אתה בנתינה רגשית וליצור את המגע אתה כדרך לבטוי אהבה. ככל שתכירו יותר, אולי האהבה ביניכם תתחזק ולכן יתקרב המגע.
 

wasaby

New member
שניכם גרים עם ההורים?

כי אם לא אני לא רואה סיבה לבית מלון. זה הופך את כל העניין להרבה יותר מידי רישמי ולחוץ. אתה יכול להציע לה לראות סרט יחד בבית שלה או שלך, כשיושבים יחד אחד ליד השני באופן טבעי יש מגע. חשוב להבין שמגע (ואפילו סקס) זה עניין הדרגתי, אתה לא קופץ מנשיקה על הלחי לחדירה. תתקדם בהדרגתיות מחיבוק על הכתפיים למגע באזורים יותר אינטימיים. תהיה קשוב לתגובות שלה - אם היא מתרחקת אל תתעקש. אל תתיחס לכל הצעדים שבדרך כאילו הם רק משהו שאתה חייב לעבור דרכו כדי להגיע למטרה - תהנה מהמגע עצמו. אה, ותשתדל לא להתנהג כאילו מה שאתם עושים זה משהו מלוכלך או פסול - זה לא יגרום לה להרגיש נוח
 

wasaby

New member
הוא כותב שהוא בן 28

אחרת מה הטעם להדגיש "עדיין בתול"
 

dor180

New member
תקווה שלא תהיה כוס בירה על ידה ברגע הזה

פעם בחורה חשבה שאני חושב שהיא נערת ליווי כשהצעתי לה בית מלון היום יש צ-י-מ-ר תרשום לעצמך על המצח, בית מלון, כמו שאחת אמרה לי זה לזונות
 

EarthWind

New member
לא בית מלון ולא צימר

אתם בקושי נפגשתם פעם אחת לאן אתה ממהר? בנות מעריכות את זה אם אתה סבלני איתן. קודם כל תכירו תצאו יחד עוד כמה פעמים תראה אם אתם מתאימים ומסתדרים.. ואז לאט לאט. זה מתחיל בנשיקה ועם הפגישות ולאט לאט זה יכול להתקדם אבל לא למהר את זה. סקס לא אמור לבוא תוך שניים שלוש פגישות...! סבלנות..
 

תומרON

New member
שמעת על אוטו? ../images/Emo8.gif

קודם כל תן לדברים להתפתח מעצמם ובלי לחץ. אם היא תרצה לשכב איתך אתה תרגיש את זה ותדע מה לעשות. לא חיבים מלון ולא חיבים צימר. מה הבעיה אצלך או אצלה בבית? תבקשו קצת פרטיות ותקבלו אותה. נצלו איזה יום שרק שניכם בבית נמצאים ואין אף אחד אחר. אם זה מאוד חשוב לך הפעם הראשונה אז תעשה את זה מיוחד בתנאים שלך. לא חיבים מלון בשביל זה.
 
למעלה