כיכר רבין ורוטשילד מערב, אותה העיר?

עטרה ב ט

New member
כיכר רבין ורוטשילד מערב, אותה העיר?

אני מעלה את השאלה בעקבות שיחה שהיתה לי: אני חיה במתחם כיכר רבין וכמעט לא מגיעה לאזורים החשוכים של סוף רוטשילד
אבל מסתבר שיש אנשים
שמגיעים רק לשם....... מדעתכם? מה ההבדלים באופי של המקומות האלו? נגיד דוגמה קלאסית: יש כאלו שלא מוכנים לשבת אלא בסטארבאקס באלנבי פינת רוטשילד, ויש כאלו (נחשו מי) שרק באבן גבירול. האמנם יש הבדלים בין שני המקומות או שזו אשליה פלצנית ?
 

cv

New member
תראי...

מערב רוטשילד (תחילת הרחוב) הוא בעיקר אזור עסקים וכמעט ולא אזור מגורים, מה שמכונה ה"סיטי" (למרות שבהגדרה הסיטי זה המגדלים של אזור מלון טינטקונטיננטל... אבל ניחא). אזור של הרבה בנקים, הבורסה, ושאר ירקות. מה שזה אומר שיש במקום תרבות מסעדות ובתי קפה שמשרתת את הצורך בקפה לבוקר, ארוחות עיסקיות או סנדוויץ חטוף לצהריים, וקפה של סתלבט בערב אחרי העבודה. האווירה לדעתי יותר יאפית מאשר אזור אבן גבירול (שם לדעתי האווירה יותר סטודנטיאלית). הצלחתי להבהיר / להעביר את עצמי? יש אווירה אחרת!
 

עטרה ב ט

New member
אוי ../images/Emo2.gif כנראה שנתקעתי בגיל סטודנט

נצחי........
אכן מרגישה שבאזורים הרחוקים של רוטשילד יש יאפיות פלצנית !
 

Aphelion

New member
רק הסטארבאקס של רוטשילד! :)

ברוטשילד יש אווירה קצת של חו"ל, אפשר להתנתק מהאוירה הכללית התל-אביבית ולדמיין שאתה מטייל באיזו שדרה נחמדה באירופה, בשבילי זה מספיק. יש גם פחות אנשים, יותר שקט, יותר מרגיע. אבן גבירול מאוכלס יותר, רועש יותר, הרבה צעירים, ואף על פי שאני צעירה בעצמי, אני עדיין מעדיפה את הקהל המבוגר יותר ברוטשילד.
 

Chot

New member
עזבו אותכם מאלנבי

או מקינג ג´ורג´. אל תכנסו לסטארבקס וזהו.
 
למעלה