כיוון שהשירשור לגבי השינוי ב - 1.7

מצב
הנושא נעול.

gsx750f

New member
הקווים החדשים של אגד חולון בת ים

מפות הקווים של סניף אגד חולון בת ים אשר יכנסו לפועל ב 01.07.2011 באירגון החדש כפי שפורסמו היום. דרור
קו 76
 

tanaz14

New member
אגד חרא של חברה לפחות באיזור המרכז
לא תדירות לא שעות סיום טובות ולא נעליים. ידוע . וחבל שזה לא משתנה.
מאחל לך שלא תרגיש מה זה באמת "חרא" של חברה
שנים שאני משתמש באגד חולון, ואני מאוד מרוצה. תמיד יכול להיות יותר טוב, אבל זה רחוק מ"חרא"
 

אני2010

New member
מאחל לך שלא תרגיש מה זה באמת "חרא" של חברה
שנים שאני משתמש באגד חולון, ואני מאוד מרוצה. תמיד יכול להיות יותר טוב, אבל זה רחוק מ"חרא"
שמע משהו
לחכות 20-30 דקות לאוטובוס בעיר בסדר גודל של חולון זה נראה לי המון וזה 99 אחוז מהקווים שלהם בנוסף הקווים שלהם רובם רובם רובם מסיימם גג ב11 אם בכלל וחלק גדול מהקווים מסיים גם ב 22:00 מה זה זה??? למה בדן האוטובוסים מגיעים ממש אחד אחרי השני? ובטח שלא אחרי 20-30 דקות.. בדן השירות שלהם עד 12 בלילה.. אני משתמש באגד ודן אין מה להשוות בכלל, אחרי הכל אין לי אנטרס להגיד משהו לא טוב על חברה מסוימת , אני לא מקבל תמלוגים תשאל כל אחד פה מחולון ותראה מה יגידו לך על אגד ומה יגידו על דן, ולא רק בחולון תשאל את תושבי בת ים,אזור וכל האיזור בכלל
 
שמע משהו
לחכות 20-30 דקות לאוטובוס בעיר בסדר גודל של חולון זה נראה לי המון וזה 99 אחוז מהקווים שלהם בנוסף הקווים שלהם רובם רובם רובם מסיימם גג ב11 אם בכלל וחלק גדול מהקווים מסיים גם ב 22:00 מה זה זה??? למה בדן האוטובוסים מגיעים ממש אחד אחרי השני? ובטח שלא אחרי 20-30 דקות.. בדן השירות שלהם עד 12 בלילה.. אני משתמש באגד ודן אין מה להשוות בכלל, אחרי הכל אין לי אנטרס להגיד משהו לא טוב על חברה מסוימת , אני לא מקבל תמלוגים תשאל כל אחד פה מחולון ותראה מה יגידו לך על אגד ומה יגידו על דן, ולא רק בחולון תשאל את תושבי בת ים,אזור וכל האיזור בכלל
אתה מגזים(תתכונן לפוסט תגובה ארוך)
יש הרבה קווים שהתדירות שלהם היא לא כמו שצינת:74 הוא לא כל 20-30 דקות,גם לא 89 וגם לא 73 ו-92 וגם לא 87. להסיק מהתדירות בלילה על כל היום זה פשטני ולא רציני בכלל. ברחוב המסגר אני רואה את הקווים של אגד דווקא כן באים אחד אחרי השני כל הזמן ובשעות השיא אגד מתפקדת מצוין ואוטובוסים בקווים העמוסים 74,274 ו-173 באים באוטוסטרדה אחד אחרי השני. כמובן שתמיד אפשר לשפר. בדן השירות שלהם עד 12 בלילה?הצחקת את דן. מרבית קווי דן שנוסעים בתוך חולון מסתיימים הרבה לפני שקווי אגד מסתימים,כולל קו 129 המהולל שלך,שאתה כל כך מרבה לדבר בשבחו ואתה כל כך מרוצה לנסוע בו. קווים 3 ו-129 מסימים לעבוד בשמונה בערב! קו 43 בשעה תשע בערב! לקו 143 יש שעות פעילות מפוצלות מעצבנות וברוב שעות היום יש תדירות גרועה של שעה מרווח בין נסיעה לנסיעה. עכשיו כש-143 יעבור לאגד תדירותו תשופר והוא יסע רצוף כל היום בהשוואה לשרות של דן,שב-143 היה גרוע. ומה זה השירות המחורבן שדן נותן בקו 243? 5 נסיעות ביום מעיר גדולה כמו חולון לעיר גדולה כמו פתח-תקווה? מה עוד שבכיוון ההפוך חברת דן המהוללת לא טורחת לעשות 243 חזרה מבית עלמין ירקון לחולון/בת-ים. נו,אז יש את קו 1 שמסיים מאוחר, אז מה אתה עושה?לוקח את קו 1 ומשליך ממנו על הכול. אגד מפעילים בחולון מפרקיות,בעוד שדן הוציאו את המפרקיות מקו 1 ובכך הפכו את קו 1 לקו סיוטי.צפוף,דחוס ולא נוח בדיוק כמו שהם עשו לקו 61 ברמת-גן. אופי קווי אגד גם שונה מאופי קווי דן,קו 1 מקשר למרכז תל-אביב ולאזורי הבילוי שלה ולכן יש הצדקה ורווח לתפעל אותו עד מאוחר בלילה,בעוד שקווי אגד אחרי שעה מסוימת בערב נהפכים לקוויפ דלילי נוסעים,מכיוון שמרבית קווי אגד מחולון נוסעים לתל-אביב לאזורי לימודים ומסחר,שמטבעם אופי הפעילות שלהם מוגבל עד לשעה מסוימת. מה אתה רוצה?שיפעילו קווים ריקים מנוסעים,כי זה מה שקורה בפועל בשעות המאוחרות בלילה. אין לזה כל צורך והביקוש נמוך, קו 1 בהחלט מספק למי שצריך לנסוע מתל אביב לחולון בלילה. קווים 89 ו-92 פעלו בעבר עד חצות חצות וחצי בלילה,אולם שעות פעולתם צומצמו עקב ביקוש חלש. להפעיל נסיעות עולה כסף ואף חברה לא רוצה להפסיד כסף אלא להרוויח וזה כולל גם את חברת דן הנפלאה,שיודעת יפה מאוד איזה קווים היא מעוניינת וכדאי לה להפעיל מאוחר בלילה מתל-אביב לחולון ואיזה לא!ויש הרבה יותר שלא,שבכלל לא! חוץ מזה,מאיפה לקחת את העובדה שאגד לא נוסע מתל-אביב לחולון מאוחר בלילה? מי מפעיל את קווי הלילה מתל-אביב לחולון?אגד או דן?כל קווי הלילה הם בתדירות של חצי-שעה,כי כך קבע משרד התחבורה ועל סמך מה שהוא קבע הוא מתגמל את חברות האוטובוסים השונות. כך שמסתבר שמי שנוסע הכי מאוחר לחולון זה דווקא אגד ולא דן(273,289). דרך אגב,צריך בהחלט לשפר את התחבורה הציבורית בחולון.הסיבה לעובדה שהתחבורה בגדול היא לא טובה זה מדיניות משרד התחבורה שמאשר צמצום תדירויות וסיום מוקדם של שעות פעילות הקווים וגם החולונים עצמם שהם חובבי רכב פרטי ולא משתפים פעולה בלמלא את קווי האוטובוסים גם בשעות שהם לא שעות השיא. אתה יכול להוכיח שיש ביקוש בלילה כמו ביום?ניסית בכלל לפנות לאגד,למשרד התחבורה? כל מה שרשמתי לא סותר את העובדה שיש צורך לשפר מאוד את השירות,אבל אתה נורא נורא מגזים,שלא בצדק לדעתי. לגבי תושבי בת-ים-הם כל הזמן בוכים שהשירות של דן מעזריאלי לבת-ים נגמר בתשע וחצי...... מזל שיש את אגד(83,86)שאפשר לחזור קצת יותר מאוחר לבת-ים מעזריאלי,המסגר,בית מעריב,קרליבך,בית קלקא,החשמונאים,צומת חולון. ולגבי אזור-איזה קווים של דן נכנסים לאזור בכלל?בתוך אזור זה רק אגד.דן לא מצאה לנכון עד היום להכניס את קווי 119 ו-143 לתוך אזור פנימה.תושבי אזור צריכים להיגרר לכביש הראשי. הבעיה של אזור שחסרים בה קישורים לתוך תל-אביב.אכן,בעיתי וצריך לשפר.אגד רחוקים מאוד מאוד מאוד מלהיות צדיקים,אבל משרד התחבורה הוא זה שקובע ומתווה את כל המדיניות שעליה אתה מלין והם ה"חארות" האמיתיות והשורשיות. בסך הכול,אגד ודן הן שתי חברות מעולות ומקצועניות.לא תמצא טובות מהן בארץ הקשה המורכבת וכפוית הטובה הזו. אתה צריך להגיד תודה שיש לך בחולון את אגד ודן שרק הן מסוגלות וימשיכו בעתיד להיות מסוגלות לתת את המענה הטוב ביותר לצרכי התחבורה של המדינה.
 
אתה מגזים(תתכונן לפוסט תגובה ארוך)
יש הרבה קווים שהתדירות שלהם היא לא כמו שצינת:74 הוא לא כל 20-30 דקות,גם לא 89 וגם לא 73 ו-92 וגם לא 87. להסיק מהתדירות בלילה על כל היום זה פשטני ולא רציני בכלל. ברחוב המסגר אני רואה את הקווים של אגד דווקא כן באים אחד אחרי השני כל הזמן ובשעות השיא אגד מתפקדת מצוין ואוטובוסים בקווים העמוסים 74,274 ו-173 באים באוטוסטרדה אחד אחרי השני. כמובן שתמיד אפשר לשפר. בדן השירות שלהם עד 12 בלילה?הצחקת את דן. מרבית קווי דן שנוסעים בתוך חולון מסתיימים הרבה לפני שקווי אגד מסתימים,כולל קו 129 המהולל שלך,שאתה כל כך מרבה לדבר בשבחו ואתה כל כך מרוצה לנסוע בו. קווים 3 ו-129 מסימים לעבוד בשמונה בערב! קו 43 בשעה תשע בערב! לקו 143 יש שעות פעילות מפוצלות מעצבנות וברוב שעות היום יש תדירות גרועה של שעה מרווח בין נסיעה לנסיעה. עכשיו כש-143 יעבור לאגד תדירותו תשופר והוא יסע רצוף כל היום בהשוואה לשרות של דן,שב-143 היה גרוע. ומה זה השירות המחורבן שדן נותן בקו 243? 5 נסיעות ביום מעיר גדולה כמו חולון לעיר גדולה כמו פתח-תקווה? מה עוד שבכיוון ההפוך חברת דן המהוללת לא טורחת לעשות 243 חזרה מבית עלמין ירקון לחולון/בת-ים. נו,אז יש את קו 1 שמסיים מאוחר, אז מה אתה עושה?לוקח את קו 1 ומשליך ממנו על הכול. אגד מפעילים בחולון מפרקיות,בעוד שדן הוציאו את המפרקיות מקו 1 ובכך הפכו את קו 1 לקו סיוטי.צפוף,דחוס ולא נוח בדיוק כמו שהם עשו לקו 61 ברמת-גן. אופי קווי אגד גם שונה מאופי קווי דן,קו 1 מקשר למרכז תל-אביב ולאזורי הבילוי שלה ולכן יש הצדקה ורווח לתפעל אותו עד מאוחר בלילה,בעוד שקווי אגד אחרי שעה מסוימת בערב נהפכים לקוויפ דלילי נוסעים,מכיוון שמרבית קווי אגד מחולון נוסעים לתל-אביב לאזורי לימודים ומסחר,שמטבעם אופי הפעילות שלהם מוגבל עד לשעה מסוימת. מה אתה רוצה?שיפעילו קווים ריקים מנוסעים,כי זה מה שקורה בפועל בשעות המאוחרות בלילה. אין לזה כל צורך והביקוש נמוך, קו 1 בהחלט מספק למי שצריך לנסוע מתל אביב לחולון בלילה. קווים 89 ו-92 פעלו בעבר עד חצות חצות וחצי בלילה,אולם שעות פעולתם צומצמו עקב ביקוש חלש. להפעיל נסיעות עולה כסף ואף חברה לא רוצה להפסיד כסף אלא להרוויח וזה כולל גם את חברת דן הנפלאה,שיודעת יפה מאוד איזה קווים היא מעוניינת וכדאי לה להפעיל מאוחר בלילה מתל-אביב לחולון ואיזה לא!ויש הרבה יותר שלא,שבכלל לא! חוץ מזה,מאיפה לקחת את העובדה שאגד לא נוסע מתל-אביב לחולון מאוחר בלילה? מי מפעיל את קווי הלילה מתל-אביב לחולון?אגד או דן?כל קווי הלילה הם בתדירות של חצי-שעה,כי כך קבע משרד התחבורה ועל סמך מה שהוא קבע הוא מתגמל את חברות האוטובוסים השונות. כך שמסתבר שמי שנוסע הכי מאוחר לחולון זה דווקא אגד ולא דן(273,289). דרך אגב,צריך בהחלט לשפר את התחבורה הציבורית בחולון.הסיבה לעובדה שהתחבורה בגדול היא לא טובה זה מדיניות משרד התחבורה שמאשר צמצום תדירויות וסיום מוקדם של שעות פעילות הקווים וגם החולונים עצמם שהם חובבי רכב פרטי ולא משתפים פעולה בלמלא את קווי האוטובוסים גם בשעות שהם לא שעות השיא. אתה יכול להוכיח שיש ביקוש בלילה כמו ביום?ניסית בכלל לפנות לאגד,למשרד התחבורה? כל מה שרשמתי לא סותר את העובדה שיש צורך לשפר מאוד את השירות,אבל אתה נורא נורא מגזים,שלא בצדק לדעתי. לגבי תושבי בת-ים-הם כל הזמן בוכים שהשירות של דן מעזריאלי לבת-ים נגמר בתשע וחצי...... מזל שיש את אגד(83,86)שאפשר לחזור קצת יותר מאוחר לבת-ים מעזריאלי,המסגר,בית מעריב,קרליבך,בית קלקא,החשמונאים,צומת חולון. ולגבי אזור-איזה קווים של דן נכנסים לאזור בכלל?בתוך אזור זה רק אגד.דן לא מצאה לנכון עד היום להכניס את קווי 119 ו-143 לתוך אזור פנימה.תושבי אזור צריכים להיגרר לכביש הראשי. הבעיה של אזור שחסרים בה קישורים לתוך תל-אביב.אכן,בעיתי וצריך לשפר.אגד רחוקים מאוד מאוד מאוד מלהיות צדיקים,אבל משרד התחבורה הוא זה שקובע ומתווה את כל המדיניות שעליה אתה מלין והם ה"חארות" האמיתיות והשורשיות. בסך הכול,אגד ודן הן שתי חברות מעולות ומקצועניות.לא תמצא טובות מהן בארץ הקשה המורכבת וכפוית הטובה הזו. אתה צריך להגיד תודה שיש לך בחולון את אגד ודן שרק הן מסוגלות וימשיכו בעתיד להיות מסוגלות לתת את המענה הטוב ביותר לצרכי התחבורה של המדינה.
ושכחתי את 88,שהוא בתדירות טובה
 

DanBus43Maalit72

Active member
מאחל לך שלא תרגיש מה זה באמת "חרא" של חברה
שנים שאני משתמש באגד חולון, ואני מאוד מרוצה. תמיד יכול להיות יותר טוב, אבל זה רחוק מ"חרא"
אגד הם חרא של חברה!
בתור תושב חולון נמאס לי להמתין 20+ דקות רק בשביל אוטובוס! דן הם מעולים!
 
למי מפריעים המספרים 73/74 שצריך לשנות ?
כדי שהמספור של קווי המזלג יהיה אחיד.
לכל חלקי המזלג יש אותן שתי ספרות אחרונות, למשל 25/125, 4/104/204. היות ש-173 ו-174 כבר תפוסים, אני מניח שלא היתה ברירה אלא למצוא סיומת חדשה. אני דווקא חושב שהאחידות היא רעיון חכם. ובגלל שרוב המספרים הדו-ספרתיים כבר תפוסים, אני לא מצליח לחשוב על שום חוקיות אחרת שהיתה עובדת. למשל, חוקיות אחרת אפשרית היא שכל חלקי המזלג יתחילו באותה ספרה: 72/73/74. אבל אין מספיק מספרים פנויים כדי לעשות את זה לכל המזלגות: אי אפשר, למשל, להקצות למזלג אחד 41/42/43 ולמזלג אחר 51/52/53 כי זה ייצור בלבול נוראי בגלל הקווים שכבר קיימים היום.
 
כדי שהמספור של קווי המזלג יהיה אחיד.
לכל חלקי המזלג יש אותן שתי ספרות אחרונות, למשל 25/125, 4/104/204. היות ש-173 ו-174 כבר תפוסים, אני מניח שלא היתה ברירה אלא למצוא סיומת חדשה. אני דווקא חושב שהאחידות היא רעיון חכם. ובגלל שרוב המספרים הדו-ספרתיים כבר תפוסים, אני לא מצליח לחשוב על שום חוקיות אחרת שהיתה עובדת. למשל, חוקיות אחרת אפשרית היא שכל חלקי המזלג יתחילו באותה ספרה: 72/73/74. אבל אין מספיק מספרים פנויים כדי לעשות את זה לכל המזלגות: אי אפשר, למשל, להקצות למזלג אחד 41/42/43 ולמזלג אחר 51/52/53 כי זה ייצור בלבול נוראי בגלל הקווים שכבר קיימים היום.
אז מה עם 75 ו-76
גם הם קווי מזלג (מתפצלים בחולון), והיה מן הראוי שייקראו 76/176 (מכיוון ש-175 כבר תפוס).
 
אז מה עם 75 ו-76
גם הם קווי מזלג (מתפצלים בחולון), והיה מן הראוי שייקראו 76/176 (מכיוון ש-175 כבר תפוס).
75 ו-76 הם לא קו מזלג על פי הגדרת הרה-ארגון.
כי קו מזלג, כזה שמקבל מספר XX/1XX/2XX, הוא בהכרח קו תדיר מאד שפועל כל היום מהבוקר עד השעות המאוחרות. 75 ו-76 הם בדיוק ההפך מזה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה