כועסים על אורי גלר - למה בעצם?

Hatotah1

New member
כועסים על אורי גלר - למה בעצם?

שלום לכולם. היום שיחה עם חבר התגלגלה לשיחה על אורי גלר. הוא פשוט רואה את התכנית ולא מכיר את כל הרעש מסביב, לכן סיפרתי לו על כל הכתבות שנעשו בנושא וכמה אורי גלר שרלטן ועובד עלינו בעיניים וכמה התכנית שלו מעצבנת אותי. החבר שאל אותי למה, והאמת לא היו לי טיעונים מספיק טובים. הרי כולנו פה בפורום רואים מדי שבת את התכנית ואנחנו אלה שמספקים לו את הרייטינג. למרות זאת, אנחנו מאוד כועסים על כך ומנצלים כל הזדמנות לרדת על אורי גלר. למה בעצם?! תנסו להביא פה טיעונים טובים, למה אורי גלר לא טוב :)
 

DJM2

New member
כי הוא מסוג האנשים שרואים בכלבוטק

רק שמשום מה הוא קיבל על זה תהילה עולמית. הוא במשך יותר מ-30 שנה לוקח כסף מאנשים על כל השקרים שהוא נותן, אם זה מה-16 ספרים שהוא כתב על כלום, מהפרסום הלא נכון שהוא נותן להופעות שלו, מזה שהוא אומר שהוא יכול למצוא אנשים נעדרים, מזה שהוא אומר שהוא יכול לרפא אנשים ולהקים אותם מתרדמת. אין הבדל בינו ולבין האנשים שרפי גינת ואמנון לוי מראים בתוכניות שלהם. הוא לוקח כסף מאנשים תמימים במרמה, אבל אף אחד לא עושה כלום בשביל להפסיק את זה. טיעונים מספיק טובים?
 

MasterCool

New member
הוא פשוט מביא לידי ביטוי

כל מה שהוא עושה כ-על טבעי.. כמו כל דבר בחיים שהוא עשה. הוא מסוג הקוסמים שאין להם שום ידע בקלפים או במשהו באמת מקצועי שכל קוסם טוב יודע לעשות, כל מה שהוא עושה אפשר להשיג במקום של אביזרי קוסמים, רק שהוא אומר שהכל שטות וכל מה שהוא עושה זה על טבעי, אז מה בדיוק מעצבן? זה שהוא מספר סיפורים שפגע בו אור ושהוא אכל קונפלקס בבוקר אז הכפית התעקמה, אלה הדברים שמעצבנים.. כאילו כמה בולשיט בבנאדם אחד. פעם עוד איכשהו היה אפשר להאמין, לא היו מודעים לזה כל כך, אבל היום שקוסמים עושים דברים יותר מרשמים, איך יש עוד אנשים שמאמינים, אנשים אלה הם בד"כ אנשים לא משכילים ודי בולעים את העיניין. או נגיד עוד דבר שמעצבן אותי זה שבפרומואים הוא אומר, "אני עומד לעשות משהו שעוד לא נראה בטלויזיה" "משהו שעוד לא ניסתי" מה שבטוח, זה כבר נראה בטלויזיה, וזה משהו שהוא ניסה כבר בטח אין ספור פעמיים.. השקרים הקטנים והמעצבנים האלה, אלה הם שעושים את העסק למלוכלך... משהו קטן שאני חייב לציין מי שהיה רואה את התוכנית בערוץ 1 של המנחשה שכחתי את שמה :/ אז למי שזוכר היה שם את רון פרש והוא תמיד עשה שם דברים מדהימים, הוא יכול להגיד, יש לי כוחות וכד', אבל הוא פשוט לא דיבר, שאלו אותו איך אתה עושה את זה, התשובה שלו הייתה רק 'חיוך קטן' זה אחד שאני אוהב.. מבין את ההבדלים?
 

Hatotah1

New member
אבל גם כל הפוליטיקאים משקרים לך

הרי כל מילה בנאומים שלהם שאתה רואה בטלוויזיה זה שקר. גם על זה הרי אתה יכול להגיד שאנשים לא משכילים מאמינים להם. וחוץ מזה, אם אתה ידוע שהכל שקר וזה מעצבן אותך, למה אתה ממשיך לראות את זה ולספק לו רייטינג (שלא תבין אותי לא נכון, זה בדיוק מה שאני עושה, אבל אני מנסה להבין למה :)). שהאנשים שמאמינים לו יראו את זה, אתה אל תראה, מה אכפת לך.
 

MasterCool

New member
עדיין בכל זאת

זה בידור, ותמדי מעניין לראות, סקרנות פשוט, תמיד אתה רוצה לראות מה הם יעשו הפעם... בעיניין הפוליטיקאים שמשקרים, אני לא מאמין לאף אחד כמו רבים.. אני בכל זאת מאמין שיש פוליטיקאים הגונים.. אבל מעט מאוד..
 

LiRs Lullaby

New member
../images/Emo45.gif

בדיוק מה שרציתי לומר. הכי מרגיז זה שאומרים שהוא איש עסקים מעולה. מה מעולה, תגידו לי? אין הבדל בינו לבין אנשים שנחשפים בכלבוטק רק שמשום מה, אף אחד לא תובע אותו על הונאה, שקר בפירסום וכו' וכו'. אם זה נקרא איש עסקים מעולה..... אתם כנראה באותם עסקים עם זאב רוזנשטיין.
 

Sweet Girl7

New member
וגם

ראיתי באיזה סרטון שהוא מכר כל מיני שרשראות עם יהלומים מיוחדים למזל
 

Nolezal

New member
פופס, הדרך שלך להצלחה ../images/Emo91.gif

שונא לראות פרסומות בטלוויזיה בדיוק בשיא המתח? נמאס לך מטונות של פרסומות ברדיו? רוצה להתחיל להרוויח מפרסומות? POPS הוא בדיוק השירות שחיכית לו! ב-POPS את מחליט כמה פרסומות תקבל,אילו פרסומות תקבל,מתי תקבל אותן ואפילו תרוויח מזה כסף ופרסים!! נשמע מעניין ? הכנס : http://pops4u.cjb.co.il
 
למעלה