כולנו בדד- עזריאלי אחד! או-

כולנו בדד- עזריאלי אחד! או-

הדיווח מ"פגישת הפורום" שלי. כן, כן לוינזון- לא עושים כל שבוע, אבל אני עוד אף פעם לא הייתי בכזה דבר. אז נרשם ביומן- 14:30, יום רביעי, מיהרנו לנו אני וידידי דור לתפוס רכבת לתל אביב. 14:30- איפה כולם איפה?! מתקשרים למיכל כעבור חצי שעה- באה המיכל. ואנחנו מחכים לנו בכייף למשך עשר דקות, כשאז פונות רגלינו במטרה למצוא משהו לאכול. "מי אכל את הירח?" (זה היה רוג´ר ווטרס). פתאום ראינו, יותר נכון- מיכל ראתה, שתי עלמות חן דשות לעברינו, או יותר נכון- לעבר הכיוון בו הלכנו. "היי!" אמרה מיכל "מה נשמע?" אני כשלעצמי כבר חשבתי- הו, מי יתן והן יהיו מהפורום..! "נעמה" קטעה מיכל את מחשבתי הענוגה "זו יעל" "איזו יעל?" תמהתני מפאתי שתי היעל האוחזות בפורום באהבה. "בלאק סטאר!" "הווו שלום שלום לך!, "רגע" הפסיקה יעל את שמחתי, "מי את" משהו כאן עוד לא הובהר. "אני נעמה!" לירולמית זה לא הספיק. "מותה של האפוקליפסה" שיננתי בלי רפה. לפעמים אני פשוט לא אוהבת לאמר את הכינוי שלי, במיוחד כשזה בא בכזו שמחה. "אה, היי!" פתאום יעל הצטרפה לשמחה. "מה נשמע" וכך המשכנו לנו לדבר, כשלבנו פועם בחוזקה- מזון! מזון! מזון!. אני- טהו שחיתות שכמותי, אכלתי לי מקדונלד´ס, עד שגמעתי משובע. אך מה- גמעתי משובע רק לאחר זמן מה, בינתיים מיכל ודור, שקיבלו על עצמם את האחריות לארח את אמריקה (הכל זה אמריקה) האיטלקית בבטנם הלכו להם לסבארו, ופגשו שם אי אילו אנשי במה חדשה, אני אחסוך זאת ממכם. ישבנו לנו כולנו בצוותא ואכלנו. יעל, למקרה שתהיתם- אכלה איתי את הצ´יפס שלי. (לזהכירך, יעל- אין צורך להתנצל, אני גרה בקיבוץ, אני מרשה לכווווווווולם!), ולחאר שהיא וחברתה הלכו להן נשארנו לנו בדד- אני, דור, ושלושת אנשי הבמה. גם הם היו צריכים ללכת. בקסטרו לא היה מה לעשות, כך גם לא בשאר המקומות, והמעבר חירום לגג היה נעול. הו, מה מר גורלינו! תפסנו רכבת מוקדם יחסית. איני יודעת כיצד נגמר גורלם של השניים, אך אני כן יודעת- שאחריי שבוע של טיולים בצפון, ואחריי מסע שכנועים שהעברתי על אמי- רק ברכבת חזרה הביתה היה חפץ חשוד. הו,- תחנת קריית גת! תחנת קריית גת! את כל חיי אקדיש כעת למען שיפוצך, ואילו רק בגלל החבלן הקטן (שכח לסגור הדלת) שבא- ופירק את התיק. אני בינתים דיברתי עם רבינוביץ´ ענר בטלפון. והיה נחמד, אתם קקות שלא באתם. ביום שאתם תארגנו מפגש..הו הו! מה שאני אעשה לכם. וזהו, לעת עתה. עד העונג הבא, נעמה. *אוהבת את מיכל ויעל הכוכב השחור/ סולחת לארז ואלנועל על הכל/ סולחת גם לשירה שרצתה אך לא יכלה/ ולא תסלח לכם- אף אם תבקשו חנינה. בה!
 

epitaph

New member
תחנת קריית גת....

יש!!!מישהו הזכיר את קריית גת.לבי נמלא גאווה...זה בערך כמו לשמוע את השם "ישראל" בסרטים ההוליוודים.
 
קריית גת...

נמצאת תחנה אחת אחרי לוד, לא כן? טובנו אפפעם לא נסעתי לב"ש אלא לרחובות, גם זה משו.
 

epitaph

New member
נראה לי...

אבל אף פעם לא נסעתי לתל אביב ברכבת...אני יודע שזו תחנה אחת לפני ב"ש.
 

Super giRl

New member
לא לא

כשמישהו מזכיר את השם ענר בהודעה, זה כמו לשמוע את השם ישראל בסרטים ההוליוודים.
 

kit k@t

New member
רצית חוויות? אני אתן לך חוויות .

בשעה שלוש פגשתי את יערה בת"א כפי שקבענו הסתובבנו לנו עד שקיבלנו טלפון מאלון ששאל אם הוא יכול להצטרף אלינו חיכינו לאלון ואז הלכנו להסתובב בסנטר בחיפוש אחרי מטאטא ( אמממ , את הפרט הזה אתם ממש לא צריכים לדעת . ) בסוף לא מצאנו מטאטא וכמעט שעמדנו להסתפק בפומפא או במסקנטייפ אבל בסוף ויתרנו . אחרי החיפושים החלטנו ללכת לאזריעלי , בכל זאת לא רצינו לנטוש את פגישת הפורום הקטנה הזאת אז כשהיינו ליד אזריעלי אני נידבתי את הפלאפון של אלון והתקשרתי לארז ומה התברר לי ? ארז לא שם טוב נו המשכנו ללכת ואז אלון החליט להתקשר ליעלי ומה התברר ? שיעלי כבר בירושלים , לא התייאשנו חשבנו אולי , אולי בכל זאת מישהו עדיין שם , אולי בכל זאת נראה לפחות את מיכל וחבריה מבמה . הגענו לאזריעלי הסתובבנו קצת שתינו קולה ואכלנו בייגלה נורא ואיום ( יערה הייתה אמורה לאכול ממנו אבל בסוף יצא שכמעט את כולו אני גמרתי ...) טוב בכל אופן הבנו שאת פגישת הפורום פיספסנו . אחרי זה אלון שתה מילקשייק . ולבסוף היינו צריכים לחזור לסנטר כי אני את הניטים שלי השארתי באחריותה של ילדה בת 13 אז התחלנו ללכת לכיוון הסנטר , בדרך בה אלון רצה כי אלון רצה להוכיח לנו שהבית שלו קרוב לסנטר . הלכנו והלכנו ואז אני נתקפתי בצמא אז נכנסנו שוב למקדונלדס וקנינו קולה ויערה הואילה בטובה לאכול משהו . אבל אז קלטנו שאין שום סיכוי שנגיע לפ"ת בזמן ושאין שום סיכוי שבעולם שיערה באמת תגיע להוד השרון אי פעם , אז יצאנו לכיוון התחנה הקרובה ביותר של 66 כדי לחזור הביתה , כשהגענו לפ"ת גילנו לצערנו שהאוטובוס אותו יערה צריכה כדי להגיע להוד השרון לא עובד בשעה 9 , כן כן צפוי אני יודעת אבל היינו אופטימיות . חיכיתי עם יערה להורים שלה ונסעתי הביתה באוטובוס . כך הייתה פגישת הפורום שלי , ושלכם ? קאט מעניין למי אני חייבת כסף על הקולה , לאלון או ליערה ?
 

flameable

New member
הוכחות זה לא דבר טוב

הוכחות גורמות לאיחורים, איחורים גורמים לכעס מצד הנהגים. בכל מקרה, "הואלתי בטובי לאכול משהו"? ה"בייגלה" היה כ"כ טעים. לא חשוב. והוא נקנה עבורך! אם הייתי רוצה דבר כזה, הייתי קונה, וחוצמזה את יותר גרועה ממני - לא רצית לאכול את זה בגלל שקנו לך אוכל, מה גם שזממת על המילקשייק של אלון. המלצה - לעולם אל תאכלו בפרצל גורמט - זה מגעיל! שמתי לב שאתמול התרכז בעיקר מסביב לאוכל - מקדונלדס, ועוד מקדונלדס, ואז המקום עם המילקשייק, ואז עוד הפעם מקדונלדס. שברנו שיא - שלושה מקדולדסים שונים באחר הצהריים אחד. פעם הבאה יהיה אפשר לעשות טיול מקדונלדסים בתל אביב. תהנו. עוד עובדה שגיליתי אתמול היא שבשעה תשע ורבע האוטובוסים מתים. אני לא מדברת על אוטובוסים למקומות זניחים כמו היישוב שאני גרה בו (אוי, אני עושה ליישוב שלי רגשי נחיתות), אלא אוטובוס מפ"ת להוד השרון. באמת. וקטי - רציתי להקפיץ אותך הבייתה, מצטערת שהיית צריכה לתפוס אוטובוס. סך הכל היה כיף, טוב שלא מצאנו מטאטא, היינו סוחבים אותו לחינם, ואיפה היו כל האנשים שאמרו שהם יהיו בעזריאלי? הלכנו למענכם מהסנטר עד לעריאלי רק כדי לגלות שאין שם אף אחד. (למה תמיד יוצא שהולכים, והרבה, וחם בחוץ?) עוד דרך להעביר אחר הצהריים, אפילו יותר טובה מה"שטן", למרות שכמה אנשים עדיין צריכים להוכיח כמה דברים :) flame שהוסיפה עוד הודעה אידיוטית, חסרת פואנטה וטעם, לאוסף.
 

kit k@t

New member
לא רוצה !

הפרצל המזוייע לא נקנה בשבילי בלבד ! היית גם את גברתי , שלא הסכימה לאכול כלום ! ולפי דעתי טיול מקדונלדסים זה רעיון ממש טוב אפשר לשתות הרבה קולה , ואלון יכול לתת לנו הרצאות על כל מדונלדס ומקדונלדס . ובקשר לאוטובוסים , אני אמרתי לך שלא יהיה אוטובוס להוד השרון בתשע וחצי זה פשוט חסר היגיון , מי ירצה ליסוע להוד השרון בשעה כזאת ? מי ירצה ליסוע להוד השרון בכלל ? קאט
 

flowr..

New member
זה לא ששירה רצתה אך לא יכלה.

זה ששירה-רצתה-אך-לא-הייתה-בטוחה-שיתקיים-מפגש. (ושויתרה-כי-טל-העלה-את-האפשרות-שנתקע-שם-לבד.) נו טוב. . גם ככה הייתי נאלצת לצאת מהבית אם הייתי הולכת. וגם לא היה לי מצב-רוח היום, (שוב), אז זה רק חסך לכם לסבול אותי. flowr..
 

flowr..

New member
זה לא ששירה רצתה אך לא יכלה.

זה ששירה רצתה-אך-לא-הייתה-בטוחה-שיתקיים-מפגש. (ושויתרה-כי-טל-העלה-את-האפשרות-שנתקע-שם-לבד). נו טוב. גם ככה הייתי נאלצת לצאת מהבית אם הייתי הולכת לשם. וגם לא היה לי מצב-רוח היום, (שוב), אז זה רק חסך לכם לסבול אותי. flowr..
 
למעלה