כולם להתעורר מהר,,!!!
מה קרה,,, מה השקט הזה בפורום,,,??? עייפים עוד מהמסיבה,,,, או מהחשפן??? יאללה להתעורר,,, להתחיל לשרשר,,,, איפה הצחוקים שלכם,,,??? תחייכו,, תחייכו,, מתאים לכם לחייך,,,, מה זה השקט הזה,,, מי שלא מתעורר,, באלוהים,,, אני שופכת עליו מים קרים,,, קדימההההההההההההההההההה!!! אל תגידו לי שאתם תקועים בשירותים,,? אמרתי לכם אל תאכלו הרבה בשבת!!!! נכון,,???????
מה קרה,,, מה השקט הזה בפורום,,,??? עייפים עוד מהמסיבה,,,, או מהחשפן??? יאללה להתעורר,,, להתחיל לשרשר,,,, איפה הצחוקים שלכם,,,??? תחייכו,, תחייכו,, מתאים לכם לחייך,,,, מה זה השקט הזה,,, מי שלא מתעורר,, באלוהים,,, אני שופכת עליו מים קרים,,, קדימההההההההההההההההההה!!! אל תגידו לי שאתם תקועים בשירותים,,? אמרתי לכם אל תאכלו הרבה בשבת!!!! נכון,,???????