כולם להיכנס!

lollapalooza

New member
כי מה לעשות,

ובתקופה האחרונה הם מאכזבים ובגדול. האלבום חלש, הקליפים נראים כאילו השקיעו בהם שקל וחצי עם אפס מחשבה ותכנון. זה לא שאנחנו נהנים לדבר ככה על הלהקה, אבל זה מה יש. ואהבה לא צריכה להיות עיוורת, להעריץ בלי לחשוב על מה הם עושים בכלל. צריך לדעת מתי להגיד "זה לא טוב".
 
האלבום החדש אינו חלש

אולי הוא לא לטעמך, אבל המוסיקה שבו איכותית. יש הבדל בין לא קולע לטעם או שונה מהקודמים לבין חלש או מאכזב בגדול.
 
וגם

אהבה אכן לא מריכה להיות עיוורת, אבל גם לא עד כדי כך מבקרת ומכשילה.
 

lollapalooza

New member
אני לא מסכימה איתך בכלל.

את לא יולה לקבוע מה דעתי. לדעתי האלבום חלש ומאכזב מאוד. אני לא מצליחה להקשיב לו כמו שצריך בלי להעביר די הרבה שירים, כי הוא פשוט משעמם אותי. לפי מה את קובעת שהמוזיקה שבו איכותית? את זה הייתי רוצה לדעת. ומה זה "מבקרת ומכשילה"? את מי אני מכשילה בדיוק? ומבקרת, ועוד איך מבקרת. זו זכותי המלאה ואני לא אגיד דברים שאני לא חושבת, רק כי הלהקה אהובה עלי.
 

AnItA SoRiN

New member
כמו שאומרים..

על טעם ועל ריח.. איך אפשר לריב בכלל על מה שמוצא חן בעייניכם? אחד אוהב דבר אחד ושני משהו אחר.. אני |מודגש|אישית ממש אהבתי את האלבום החדש, למרות שלא השגתי עדיין את כל השירים.. אי אפשר להגיד שהאלבום היה כישלון, אבל אפשר להגיד שהאלבום היה לדעתך כישלון. הכל עניין של טעם..
 

original mot

New member
לפי מה את קובעת שבBSSM

השירים איכותיים? כי ככה הם, ולדעתי זה אלבום יותר טוב ממנו, אז אני מסתמך על מדבקת האיכות שהדבקת על BSSM ומדביק 2 לSA כי אני אוהב אותו יותר.
 
אני אכן לא יכולה לקבוע מה דעתך

אבל את לא יכולה לצאת בהכללות על האלבום "חלש ומאכזב" כי זה בעצם לקבוע את דעתם של אחרים. אז לדעתי האלבום כיף לשמיעה, ולדעתך לא. זה שיש מישהו שאוהב אותו, כבר אומר שיש בו איכויות מוסיקליות.
 

o pie

New member
דיברתי אליה,

כי היא גם הביעה ביקורת מאוד שלילית על aeroplane ו- fortune faded, שאותי זה מאוד הפתיע כי לדעתי שני השירים האלה ממש טובים.
 
מה מפתיע אותך? שיש לי דיעה?

זה שהם שירים ממש טובים זו דעה שלך ולא עובדה..וזה שיש לא מעט שירים שאני חושבת שהם רעים וכמה קליפים שלדעתי הם זוועתיים זה לא אומר שאני לא אוהבת אותם.
 
SA לא רע

הבעיה כאן זה לא SA אלא קליפורנייקיישון ובלוד שוגר סקס מג'יק- אין מה לעשות שהם דיסקים גאוניים (לדעת הרוב) ואחרי אלבומים כאלו זה כ"כ מאכזב אלבום "טוב" ולא "גאוני", אבל SA לא רע, זה רק שהשאר מאוד טובים לעומתו.
 

The FCRZ

New member
אוף איך אני שונא את זה!!

ואם אני חושב שהם בתקופה הכי טובה שלהם? אולי את לא אוהבת את זה אבל זה לא אומר שזה לא טוב
 

The FCRZ

New member
כן אבל יש הבדל בין

"לדעתי האלבום החדש לא טוב" לבין "האלבום חלש, הקליפים נראים כאילו השקיעו בהם שקל וחצי עם אפס מחשבה ותכנון. זה לא שאנחנו נהנים לדבר ככה על הלהקה, אבל זה מה יש. ואהבה לא צריכה להיות עיוורת, להעריץ בלי לחשוב על מה הם עושים בכלל. צריך לדעת מתי להגיד "זה לא טוב".
 
אבל זו זכותה להתבטא איך שהיא רוצה.

ההודעה שלה לא הכילה העלבות ופגיעות אלא ביקורת בונה על הקליפים של הלהקה האהובה עליה כך שאני לא רואה שום בעיה בהודעה שלה. אסור להביע דיעה ביקורתית בלי שאף אחד יסתום אחד לשני את הפה? יא אללה. בא לי להגיד שאקסל רוז נהיה פתאטי(משחררת קיטור על פעמים קודמות) אז זו זכותי המלאה להגיד את זה.... תנו לאנשים להביע דיעה,גם אם היא לא לרוח שלכם...כל עוד היא לא מכילה העלבות וקללות לאותו אדם איתו הוא מתכתב אז האדם יכול להתבטא איך שהוא רוצה.
 
אבל אחר כך

את פוסלת את הדעה שלנו, ו"סותמת לנו את הפה" בעצם. כך שאני לא רואה בעיה עם זה שאנחנו פוסלים את דעתה. דיון, נו.. וכמו שזכותך המלאה להגיד שלדעתך אקסל רוז נהיה פתאטי, זכותנו המלאה לפסול אותה. וכמו שזכותה להתבטא איך שהיא רוצה, גם זכותו של רועי.
 
אבל אתם מבקרים את צורת ההתבטאות

שלה ולא מתייחסים לתוכן. רועי התייחס למה שצורה שבה הדס התבטאה ואני אמרתי שלכל אדם יש זכות לבטא את עצמו איך שבא לו.
 
למעלה