Lord_of_Code
New member
כולם הלכו...
לג`מבו...ג`מבו...ג`מבו... ורק אותי השאירו לבד בפינה....לה..לה.....לה..לה..לה..לה..לה (בין כדור לחברו)
לג`מבו...ג`מבו...ג`מבו... ורק אותי השאירו לבד בפינה....לה..לה.....לה..לה..לה..לה..לה (בין כדור לחברו)