כולם הלכו...

Lord_of_Code

New member
כולם הלכו...

לג`מבו...ג`מבו...ג`מבו... ורק אותי השאירו לבד בפינה....לה..לה.....לה..לה..לה..לה..לה (בין כדור לחברו)
 
למעלה