כולם את כולם, קורה לכם לפעמים?

Mont Blanc

New member
כולם את כולם, קורה לכם לפעמים?

יוצא ליבזמן האחרון לשים לב לתופעה רווחת בקרב בני אדם, כולם רוצים לזיין את כולם. אני רואה את בת זוגי בולעת את החברים שלי במבטים, אני שותה את חברותיה, כל הבחורות בעבודה, המשפחה, בתור לבנק, על הכביש, כולם רוצים "לעשות" את כולם... למה אנחנו כל כך מסוגרים ורחוקים מזה?, החלום שלי האמיתי, הוא למחוק את אמות המוסר, אולי זו הדרך המהירה לאבדון אבל זו הפנטזיה הפרטית שלי - לשכב עם כולללם. אני לבד?
 

bugbuster

New member
ימים טובים הגיעו, שאני אהיה המרובע.

או אולי לעצור את העולם? כי רוצה לרדת? למה? עם כוללל כולללל כוללללם? בבקשה. ולמה השפך אחד יכל לעבר את כל אורכלוסיית העולם? אה? אז שפריץ אחד? וגמרנו? פחחחחחחחחחחח
 

Mont Blanc

New member
מה אומר ומה אגיד

כולללללללללללללם, סתם, יש רבות וטובות ורבים וטובים שלא הייתי נכנס עמם למיטה. אבל עם כל השאר.... אני מדבר על התחושה הבסיסית הזאת, של לשחרר, ממש לשחרר. את עצמך, את סביבתך, את המוסכמות האלה שיש בהם כבר מעין אבולוציה של מוסכמה חברתית, נאחנו נולדים לתוך המוסכמות ומבלים את שאר החיים באיפוק הרצונות על מנת לעמוד במוסכמות. לא רוצה יותר, רוצה לעשות, רוצה לשאול בנימוס וחביבות אישה בתור לכספומט אם בא לה לשכב איתי? ושהיא לא תפחד או תחשוב שאני סוטה. רוצה, רוצה רוצה....................... אני כנראה שופך פה את הלב, לא בטוח שבאמת יש מה להגיד, מקווה שלא עייפתי אותכם.
 
לא,אתה עם כולם.../images/Emo9.gif

תראה, יש מרחק בין פנטזיה למציאות. אני לא בטוחה שממש כ-ולם רוצים עם כ-ולם.אתמול, לדוגמא,כמעט הקאתי שמישהו התחיל איתי בשירותים של הבית כנסת. פעם מישהו שתל כאן פנטזיה שלו שהיה רוצה להקפיא את המציאות ושהוא יהיה היחיד שיוכל להסתובב חופשי בין האנשים ולעשות בכל אחת כרצונו.
 

Mont Blanc

New member
פנטזיה בסיסית אבל...

לא בזה מדובר, רוצה להרגיש חופשי להתבטא, מול אנשים, מול חברים, לדבר על משיכה מינית באופן חופשי, לממש אותה מול כולם. לשאול ולקבל תשובה. מכל אחד ואחת בכל מקום, כמו ששואלים "מה השעה?" נניח. רוצה לחיות את חיי כיצור מיני חופשי, ולא לצבור פנטזיות בארון אפילו שחלקן הוגשמו ועוד יוגשמו. אני אוהב לפנטז. לפעמים, יותר מלממש, אני מודה. אבל, דמיינו, אותכם, ניגשים, לגיס, לדודה, למורה, לזבן בחנות, לחבר של חברה הכי טובה, לאחות, למפקד, לפקידה, לאמא (לא שכחתי באג), לכל אלה, ומדברים אתו בפשטות, על כך שאתם נמשכים אליו בקיצוניות, והאם היא או הוא או הם היו רוצים לבלות אתכם אחר צהריים פרוע? בלי בושה, עם חיוך והמון כוונה טובה. זה היה יכול להיות נחמד...
 
מחשבה מענינת על היעדר גבולות

יחד עם זאת האם היית רוצה שזר יפנה כך לאחותך הקטנה? למפגר השוהה במוסד? מנהל שלך בעבודה יפנה כך אלייך? בקיצור,גבולות לא קיימים סתם. חברות עבדו קשה להצדיק אותם. כמה טוב שיש תנאים סביבתיים, תודעתיים שבהם ניתן להגמיש את הגבולות. ובא לציון גואל.
 

ferdinand

New member
כן קורה, בטח שקורה!

אבל הרי זה כבר קורה, מתרחש ממש כאן מתחת לאפינו ולנגד ענינו! כאן בפורומים שנוגעים בסקס!!! מסכים עם פיונת, למרות שלא חושב שצריך להרחיב את הנקודה, הפירוט הרציונאלי הזה רק מדכא ומייבש את הדמיון! מספיק רק לציין - שאכן הגבולות האלו, לא סתם, ושלא ממש היינו רוצים לוותר עליהם... ודי! אבל בשביל זה אלוהים נתן לנו את הדמיון. בשביל זה אלוהים נתן לנו את האינטרנט ואת הפורומים האלו. מצחיק, היום בבוקר בדרכי מפה לשם הרהרתי בזה: (מצחיק כי זו לא פעם ראשונה שבה אני חושב על משהו, ובסמוך לכך, הנושא הזה עולה מאליו באחד הפורומים... אבל זה כבר נושא לשיחה אחרת) הרהרתי בזה שאני מפתה את אהובתי להיכנס לכאן. אני מספר לה על פלאי המקום: (סליחה מראש על הבנאליות של חלק מדברי) על הטבעיות שבה מדברים כאן על זיונים ועל תשוקות, על הפנטזיות הכי אפלות, ולא מדובר בחבורת סוטים! אלא על "אנשים מן היישוב", אנשים (ונשים - כמובן לשם נוחיות, למרות השוביניזם של השפה העברית, לא אתחיל להסתבך עם זה...) שעובדים, משלמים מיסים, עושים מילואים... חלק נשואים, חלק נשואים באהבה, חלק "בוגדים" וחלק לא. לחלק יש ילדים... בקיצור "אנשים מן היישוב" והרי מין הוא חלק כל-כך טבעי וממשי בחיינו. אין צורך להרחיב על זה, בטח שלא כאן. ובכל זאת בעולם ה-"אמיתי" כמעט שלא מדברים על "זה". לא ברצינות, לא בלי איזה גיחוך של מבוכה.... זה די נדיר שיש איזה חבר שאפשר לחלוק איתו את כל הדברים האלו - התשוקות, הפנטזיות, את מה שקרה "מהצד" או מה שהיינו רוצים שיקרה מהצד... לי אישית, כרגע אין אף אדם שיכול לחלוק איתו את כל או אפילו מקצת הדברים האלו... והנה מה שביקשת (לשאול את הגברת שאיתך תור לכספומט...) מתקיים בפועל כאן. כאן אתה יכול לפנות אל מי שבא לך (תלוי כמובן איך אתה עושה את זה) ופשוט לבקש. כאן (בדרך-כלל) זה יחשב כמחמאה ולא הטרדה (שוב - תלוי כמובן איך אתה עושה את זה) וכאן סירוב, לא יחשב כעלבון או דחיה, אלא כמו שאמרת: כמו ששואלים "מה השעה?" ועונים לך "אין לי שעון!" וכאן גם קיימת ההגנה של מסכת הוירטואליה. (סליחה שאני נגרר לתיאורים הרצונליים המייבשים) באותו עולם אידאי שלך, אין כוונות זדון. "לא" הוא "לא!", ו-"די" הוא "די"... ולא כך בעולם ה-"אמיתי". לולא הגבולות ב-"מציאות", לולא צעיף הוירטואליה, איך היית מוריד מעליך מחזרת דוחה (בעינייך) עקשנית ואולי גם אלימה? אז בואו נהנה לנו מהעולמות שפרושים בפנינו כאן. מהדמיון הקודח במוחינו, ובין רגלינו. שאולי לפעמים גולשים להם, זולגים, ומטבלים לנו את החיים העבר השני... ולסיכום - עלה בזכרוני הדבר הזה, של המשוררת הנפלאה מכולן: על ערוגות הגן בנוף טלול וחם פרחי-אולי גדלו רעננים; כטוב בגננים ידעתי לטפחם, כטוב בגננים! ולילה בלילו – זקיף על המשמר בשערי הגן ללא לאות סבותי על ציצי בפני רוחה הקר, רוחה של ודאות, אך היא מצאה סודי ותערים עלי אך היא שקדה מאוד על גזר הדין: לתת כבית עלמין את גן שעשועי, לתת כבית עלמין
 

bugbuster

New member
עיין ערך ביולוגיה.

ימים טובים באו, מיתפתח לו דיון של ממש. אנו סולדים מההסבר הביולגי לתופעות רבות, וממנו לוויכוח עוקר ההרים שביו אלה הרואים את ההדחפה למעשינו והיתנהגותינו כניגזרים משני מרחבים, תורשה וסביבה סביבה היא כל מושגי ציווי והנחלות החברה. תורשה היא מה מקודד בנו כבעלי חיים בתוכנה הגנטית. והרי לא אני אסנגר לבילוגיה ולכן ררק אשאל מבלי להתיימר כלל להביא תשובות לשתיים מאין סוף שאלות.
מדוע התנוחה הנפוצה להומו סאפייאנאס סאפייאנאס במישגל היא פנים פנים, להבדיל מרוב היונקים המישתגלים בתנוחת פנים גב. וזו רק שאלת מתאבן, להראות עד כמה אין הדברים פשוטים כלל ועיקר, והשאלה האחרת, מדוע המין מוכמן אצל אותם בעלי חיי, אנחנו, ההומו סאפייאנאס סאפייאנס?
(שהרי רוב בעלי החיים מיזדווגים בטבע בחופשיות ולעיני כל. נא לא להיתבלבל במושגי ביישנות העירום, או הנוהג המקובל ברוב החברות ללבישת בגדים, גם בהללו שהלבוש בהן מועט, מעשה ההיזדווגות איננו מתרחש בכיכר וחוצות הכפר.
איזו מטרה, והאם היא אבולציונית משרתת ההכמנה, ההסתרה, העשיה האינטמית מופרש מעין רואה ומהסביבה.
 
ניסיון למחשבות בדרך לתשובות

1. מוכמנות המין- א. נורמות. ב. שיהיה חם,אנחנו בלי פרווה או נוצות לכן אי אפשר בראש חוצות. ג. פגיעות בזמן הסקס.ניתן לפגוע באחד מהאנשים או בשניהם. ד. העובדה ששני ההורים מגדלים לרוב את הצאצא ומחויבים לו לאורך שנים אולי גורם להבניית סיטואצייה שתהייה ברורה בזהות האב. ה. אתה בטוח שכל החיות מזדווגות בראש חוצות? לא בטוח אגב. ו. לא תמיד המין מוכמן, יש מסיבות מין, אנשים מעידים על מיניותם כמו טווסים בטקסי החיזור. סקס נעשה במועדונים, שירותים ציבוריים ואף בטבע.
 

bugbuster

New member
הודעתי המפורש שלא אתיימר לתשובות.

רק הערות: ההכמנה היא בפרוש שאלה לעובדה הנראית כה פשוטה ומובנת מאיליה, והרי כבר מעצם שאלתה מיתברר עד כמה היא איננה כזו. הפגיעות בזמן המעשה, בו השניים המצב שכיבה פנים אל פנים המקשה על קימה והמלטות או התגוננות נראית לי נימוק כבד מישקל. האמירה לגבי גידול הצאצא, חוששני שכאן פעורה תהום עמוקה נרחבת ומסועפת וללא שילטי אזהרה ומובילה לעובדה ידועה, על פיה ברוב בעלי החיים, רק האם בטוחה בזהות האב. שאלת מיהו האב כדי לחייבו לנטל "ההשקעה ההורי." או ההשקעה הזוויגית, העצומה היא שאלה כבדת מישקל, שהרי פיקפוק האב באבהותו הוא כבר עצמו כמעט מצב קינאה ותוצאותיה הכבדים, הכמנת מין יש בה לתרום לאי הוודאות הזה למשל. והשאלה כמו תמיד - למה? מה משרתת הקינאה למשל? וכבר השאלות חורגות מאותן שתיים ראשונות ומידגמיות כל כך. לי אישית, ובתחושת בטן בלבד עולה אחד מההסברים להכמנה,(והוא קשור בצאצא,) שלא יווצר מצב בו הבן צופה בהוריו בזמן מישגל. צפיה שתגרום לו לגרוי מיני. [כידוע דעתי משוחדת בנושא גילוי עריות, (בהמעטה.) אבל אינני יכל להשתחרר מהתחושה העמוקה הזו להיותה אולי אחד מהגורמים.] אינני בטוח "בכל החיות מזדווגות..." האמירה הייתה בקרוב מכליל אך נאמן מאוד. רוב בעלי החיים ולו יצומצמו ליונקים, והללו החיים בלהקות ועדרים, (המרחב הקרוב ביותר למרחב "הסביבה" כחברה?) אינם מכמינים את מעשה ההיזווגות. מה שכמובן מביא לשאלות לגבי בושה, לגבי תודעה עצמית, וכוליי. לשימפנזים למשל מיוחסת יכולת מודעות עצמית. (שימפנזה מזהה את עצמה במראה.) סוג שימפנזים מיוחד, הגמדי, "בונבו" מיזדווג ללא הפסקה, כולם עם כולם, כולל הומוסקסואלי, באורגיה המונית מתמשכת ופרהסיה כללית. המין אצל בני המין האנושי מוכמן. נקודה. מסיבות, מועדוני מין, בעלי ריגושי חשיפה לצורותיה, ובמלוא הצניעות גם פנטזיות הנכתבות בפורום זה, הן עדיין מיעוט שבמיעוט ממועט שבמומעט עד ליכדי הכללה של לא קיים, או לפחות זניח במונחי כמויות ונתון התנהגות מאפיין, ולודאי שאיננו מקיש על הכלל. העדה על מיניות היא וודאית. נעשית כל הזמן וכמעט בכל מצב, כולל שימוש בביטוי "ניפנוף בזנב הטווס" לגבר הנתון במייצג הלא ניגמר הזה למשל. מה שמוביל לשאלה נוספת, רוב הזכרים בעולם החי הם הצבעוניים "המגונדרים." צבע יש לו ערך מוסף גבוהה לא רק בהתבלטות לעיני הנקבות המחוזרות אלא גם לטורפים. בולטת התופעה בעופות. הזכר צבעוני ראוותני, כולל במיקרהו הפרטי של הטווס בעל זנב צבעוני מאוד, וכמו כך גם גדול מאוד ובכך מעיק ומכביד עד ליכדי אולי גיחוך, והנקבה אפרורית בצבעיה או בעלת "צבעי הסוואה." (זנב הטווס כמיכשול מוסבר באופן מדהים על ידי זיאולוג ישראלי - אמוץ זהבי אבי המונח "עקרון ההכבדה.") נקבת ההומו סאפייאנאס בחריג לרוב בעלי החיים, היא הראוותנית במבט ראשוני. ציבוע שפתיים ולחיים למשל. אמרתי מבט ראשון, וכי רק לעיתים רחוקות ימרח גבר את שערותיו בשמן מנצנץ, ג'ל או צבעי אוקרה על גופו כצייד נווד? והאין רכב הפרארי גינדור לישמו, (וייבדל לחיים קצרים הח"י המוזהב על כרס הגבר בעת טקס פולחן המנגל,) וכיוצא בכך, ועדיין על פניו האישה היא הצבעונית. למה? ביולוגיה, סביבה, מה...
 
למעלה