כוח המשיכה של ספי שקד

כוח המשיכה של ספי שקד

בוודאי שמעתם בעבר שהפרסומת של בזק "אין סוף לסקרנות" גנובה אחד לאחד מסרט בשם "כוח המשיכה" (בכיכובו של דוסון מ"דוסון קריק"). ומי אם לא ראובני, המשרד השני הגונב מאותו סרט בדיוק (!) את הפרסומת החדשה של פסק זמן. הפעם ספי דאג לטשטש את הפינגר טיפס שלו ורק גנב את תנועת המצלמה של הספליט סקרין שהופך לסקרין מאוחד... קשה-קשה. מי צריך ללמוד אצל תירצה כשיש מנוי בלוקבאסטר?! WRITE don't COPY
 

veisserd

New member
העובדות מדברות בעד עצמן

ספי שקד הוא אחד האנשים היותר מוכשרים בתעשיית הפרסום בישראל להערכתי הוא מתבזבז פה בארץ והוא בהחלט יכול להביא את היכולות שלו לידי ביטוי באחד ממשרדי הפרסום הגדולים בחו"ל העובדות מדברות בעד עצמן ספי שהחל את דרכו כקופירייטר בראובני פרידן לפני כ- 10 שנים בהיותו בן 21 עשה קפיצה מטאורית ומילא תפקידי מפתח בתעשייה רק בשל ההערכה הרבה לה הוא זוכה בברנז'ה הבעיה היא שבביצה שלנו לא יודעים לפרגן לכישרונות ומחפשים להכפיש בטענה של "העתקה" אז לידיעתך מר אלפרון העליון אף אחד מאיתנו לא חיי בתוך בועה כולנו מושפעים, היתרון של ספי בא לידי ביטוי ביכולת שלו לתרגם את יצירות המופת הקולנועיות לכוח שיווקי אז תפסיקו לקנא ותתחילו לפרגן.
 

chubeza

New member
פרגון נפרגן... עם הרב איפרגן...

ובכל זאת מהיכרות בזק מר ספי הוא ספייס ארס מהזן המובחר שעם הרבה שעות מול המראה ומטען עודף של אובר דאווין הצליח למכור את עצמו יופי יופי בענף שבדיוק מחפש את הזן המוגזם והמעייף הזה שלו או במילה אחת... הקלישאה של עצמו (3 מילים) ... כישרון? זה עיניין של טעם וסליחה, אבל למה משייכים לספי את הפרסומות הללו בזמן שהוא שימש כמנהל קריאטיבי? לא היו צוותים מתחתיו??? ואם כן... הנה לך הוכחה מי הוא ספי שקד... ולמה באמת לצטט מאותו הסרט פעמיים הביננו שהילד אהב מאוד מאוד את השוטים אבל יש גבול לשקיפות!
 

צימט

New member
הקינאה העבירה אתכם על דעתכם ?

האיש מוכשר ומנהל קריאייטיב מבריק - מבטא את הדור הצעיר של מנהלי הקריאייטיב , חד, מושך תשומת לב ומבריק. מנהל קריאייטיב הוא בין השאר מנהל, וספי עושה זאת נהדר ומוביל כל משרד שהוא עובד בו לחזית הקריאייטיב בארץ. ואכן משהו חיובי כן אמרתם יעשה בשכל הבחור ויעבור לסוכנות בחו"ל שם הוא יצמח אף יותר. הפרסומת של פסק זמן אולי לא מדהימה אז בגלל זה לזרוק בוץ ולהתעלם משנות עשייה מעולות של הבחור ? אל תסגלו את הרוח של הדור הישן של הפרסומאים שהיו מחרבנים ומכפישים אחד את השני בגלל שלא ידעו לפרגן. חוץ מזה עלתה כאן נימה אישית של האיש מחזיק מעצמו, גר מול המראה...כוס אמק מה זה עניינכם בכלל?
 

thunderbirds

New member
קינאה? אולי בכסף שהוא מוציא על קוק

ספי שקד הוא יחצ"ן מחונן, ו.. זהו בעצם. ביהושע את כל העבודה עשה רובי ניסן- ספי פשוט יחצן את עצמו לדעת וקלח את כל הקרדיט. הוא ממשיך כך גם בראובני. הוא נמצא שם כבר כמה חודשים - והתוצאות הן - "אחלה" עלוב ופסק זמן מועתק. יותר מדי קוק, הרבה יותר מדי חשיבות עצמית - ותכלס הרבה פחות כישרון - ממה שהוא מנסה ליחצן. מה שהוא שכח שלהיות הילד הרע של עולם הפרסום - דורש גם תוצאות - ואלה עדיין לא בנמצא.
 

צימט

New member
איך אפשר להתעלם ?

לוקחים אדם שהוא איש מקצוע מעולה, לא אהבתם את הפרסומת שהוא עשה, גם אני לא מת עליה תביעו ביקורת מקצועית, אבל לשרשר פה לינץ' בבן אדם? איזה כמויות של רפש עולות פה וסיפורי אלף לילה ולילה - הוא עומד מול המראה, מסניף קוקאין..מה נהיה יש גבול למה שאפשר ללכלך על בן אדם. אין לי ספק שמי שמלכלך זה חבורה קטנה ומגעילה של קנאים שביום הכי טוב שלהם המקסימום שיש להם לתת זה סלוגן לפיצוחייה השכונתית. ספי שקד איש מקצוע מוביל ומבריק ותלמדו לפרגן, אם לא לפרגן אז לפחות לסתום את הפה המסריח שלכם !
 

צימט

New member
עצוב

מאוד עצוב לראות לאיזה רמה אנשים יכולים להגיע. מישהו שלח לי במסרים כאילו אני חבר של ספי או אחד שרוצה לעבוד אצלו ומגונן עליו. זה ממש לא נכון ! - לא מכיר את האיש באופן אישי אבל מאוד מעריך את עבודתו והיכולת הקריאייטיב המאוד אמיצה לפעמים שהוא מציג. הוא השאיר חותם בכל משרד שעבד בו. ושוב אני באמת מזועזע מהרמה של אנשים קנאים ומה שהם אומרים, טוב לדעת שחברי הפורום הותיקים והמקצוענים לא נטלו חלק בלינץ' המטומטם שעשו כאן.
 
איזה שטויות!

לגיטימי לחלוטין לעשות טייק-אוף על סרט קולנוע. טכניקות קולנועיות אינן רעיון, הן טכניקות. נכון, הסרט של פסק זמן פשוט לא טוב, אבל וואו מדהים. ספי מוכשר מאוד וגם אם הוא מאוהב בעצמו, כמו שאמרו כאן לפני, זה לא עניינו של אף אחד. אגב, כבר עשו עשרות פרסומות, בארץ ובעולם, עם קריצה לסרטי קולנוע. אין לגיטימיציה לקחת השראה, שלא לומר להעתיק, מפרסומת אחרת. שגם את זה, לצערי, כבר עשו לא פעם.
 

tiggerdog

New member
מה זה התגובה הדבילית הזאת?

אתה מנסה להתקבל לעבודה בראובני?
 

galm

New member
מוזר

הרי כשנעשתה הפרסומת של WOW, שהיא אכן העתקה מושלמת ומעולה לסצינה מהסרט "כח המשיכה", היה צפוי שכולם ישר יעלו על העיניין. הרי מה, ספי ישב וחשב.. "יווו, רק שלא יעלו על זה.."??? אל תהיו מגוחכים, הרי היה לו ברור שזה יצא וכולם ידברו על זה. יותר מזה, אני מאמין שזה משרת יופי את המטרות שלו. ספי לא טיפש, תגידו עליו מה שתגידו, על אופיו (אני אישית לא מכיר אותו כל כך טוב), על אהבתו ועל הרגליו, אבל זה לא ישנה כלום. הוא מתקדם מהר וכנראה שלא סתם. לגבי הצילומים של פסק זמן? בתור אחד שראה את הסרט ואת הפרסומת - אני אפילו לא חשבתי על החיבור, וכנראה שכך גם 98% מצופי הפרסומת. הפרסומת, להזכירכם, מטרתה למכור לעם כולו, ולא לעדת קופירייטרים שרק מחכים לרדת על יוצר כלשהוא מתוכם. חברה, תקשיבו לצימט - איש עם יותר ניסיון מכולנו כאן - בואו ננסה להיות יותר מפרגנים מאשר מחפשים רק את הצד השלילי. מתי פעם אחרונה נכנסתם וסתם אמרתם מילה טובה למישהו שאתם מתחרים ביכולותיו? תנסו, זה דווקא כיף. ובאמת באמת, שאני אהבתי את הפרסומת של חומוס אחלה. מאוד חמה, מאוד ביתית ועם תקופת החגים היא באה מעולה (לא יודע מי מכם ישב בשולחן שהרגיש ממש כמו השולחן מהפרסומת). אבל למען האמת, המטבוחה החריפה שלהם הרבה יותר מוצלחת מהחומוס שלהם. צריך, לדעתי, להבדיל בין גניבה מפרסומת מחו"ל שהיא העתקה מושלמת (סטייל הפרסומת של הונדה עם השוטף חלונות של מקאן לפני שנה וחצי אם אני לא טועה בפרטים) לבין טייק אוף של רעיון מסרט שמנוצל באופן טוב לפרסומת. זה מקרה שונה לחלוטין.
 

thunderbirds

New member
"אחלה" - אחלה????? ופסק זמן.... נו.

גם "אחלה" כמו פסק זמן - הם תקציבים גדולים שמנים ומושקעים - יחסית לכך הם סרטים בינוניים מאד במקרה הטוב, הצירוף שלהם לעובדה שספי שקד מיחצן כל פיפס שלו לדעת - מביאים לכך שיש מקום לדיון באיש ופועלו, וחלק מהעניין זו ביקורת - גם היא קשה, הוא שם את עצמו במקום הזה. רוני שניידר מגלר נסיס לא פחות מוכשר מספי - רק הוא לא שם את עצמו במרכז הבמה, ולא נותן את התחושה שהוא תפס את אלוהים בביצים , לכן הדיון כאן הוא על שקד ולא על שניידר. העתקה , השראה גניבה - מה שזה לא יהיה, מאותו סרט? אחד לאחד? וגם, המקור כ"כ הרבה יותר מוצלח - בקיצור , גם להעתיק צריך לדעת. יש פחות מוכשרים מספי, אבל הם לפחות צנועים, ספי מוכשר בליחצן את עצמו - שזה לא מעט - אבל זה גובה מחיר.
 

נמא

New member
ספי הוא מותג

ואני אומר את זה פשוט בגלל שאני לא מכיר אותו, שמעתי עליו רק דרך מכרים שיצא להם להפגש איתו - אין לי מושג איך הוא נראה ומה הוא עושה, אבל כל הסיפורים עליו, בין אם הם נכונים ובין אם לא -- הם מה שמהווים את השם שלו. צניעות היא תכונה טובה, רק לא עבור מותג. ואם יהירות זה מה שצריך בשביל לטפס בברנז'ה ולהרוויח יותר כסף, הרי שזאת הבחירה שלו וזה סוף הסיפור.
 

johny_abola

New member
ספי הוא חצי סלב

הייתה עליו אפילו כתבה של 5 עמודים ב"רייטינג" לפני כמה חודשים. אגב, מעניין אם הוא קורא את השרשור הזה... אולי הוא אפילו שותל תגובות...
 

galm

New member
פרסומת לחיילים משוחררים

שמעתם את פרסומת הרדיו לחיילים המשוחררים? מזוג לעצמך כוס גזוז צונן, פתח את אתר האינטרנט בלה בלה .גוב.יל, השען לאחור וגלוש באתר לקרוא את זכויותך? נראה לי שהמקרה דומה.
 

johny_abola

New member
דווקא לא רעה

אם אתה פז"מניק, כל הקטע של ההתפננות אחרי השחרור עושה לך את זה לא מעט.
 
למעלה