כואב לי הראש../images/Emo67.gif
השבוע חזרתי ב"פול גז" לדיאטה. נדמה לי שהגזמתי קצת. מרוב פחד לאכול יותר מידי פחמימות, עברתי להמון ירקות - אני יודעת שאני לא מתאפקת ולוקחת עוד פתי בר עם הקפה, וחופן בייגלה בערב - אז ניסיתי לקזז פחמימות בארוחות ונדמה לי שהלכתי לקיצוניות השניה. בנוסף, בגלל כל מיני צמצומים, החלבונים שלי נשענים בעיקר על גבינה, ביצה, טונה, ולא כ"כ על בשר. ואני עייפה והראש כואב לי כבר יומיים וכלום לא עוזר, לא שתיה ולא כדור. יכול להיות שהגזמתי. איך אני מצליחה להתאזן - אם אני אחזור לפחמימות בארוחות אני אוכל יותר מידי!
השבוע חזרתי ב"פול גז" לדיאטה. נדמה לי שהגזמתי קצת. מרוב פחד לאכול יותר מידי פחמימות, עברתי להמון ירקות - אני יודעת שאני לא מתאפקת ולוקחת עוד פתי בר עם הקפה, וחופן בייגלה בערב - אז ניסיתי לקזז פחמימות בארוחות ונדמה לי שהלכתי לקיצוניות השניה. בנוסף, בגלל כל מיני צמצומים, החלבונים שלי נשענים בעיקר על גבינה, ביצה, טונה, ולא כ"כ על בשר. ואני עייפה והראש כואב לי כבר יומיים וכלום לא עוזר, לא שתיה ולא כדור. יכול להיות שהגזמתי. איך אני מצליחה להתאזן - אם אני אחזור לפחמימות בארוחות אני אוכל יותר מידי!