כואב לי הבטן

אולי אתה בהריון? ../images/Emo151.gif

למה רק לשוורצנגר מותר? שושוניקו
תרגיש טוב!
 
סימן שיש לך בטן.

ובטן אחי זה נקבה. בטן של זכר היא נקבה, הם (הנקבות שולטות גם על הבטן שלנו. סתאאאאאם תהיה בריא תשתה הרבה בירה ומשקאות חריפים זה טוב. לי כואב האף בגלל הממחטות שמשפשפות אותו ללא רחם. הכל יעבור.
 
חברים שושוניקו צוחק עלינו...

הוא מתכוון להגיד שכואב לו הבטן מרוב צחוק ואנחנו לוקחים אותו ברצינות. שושוניקו, גלה את הסוד, איזה סרט אתה רואה שם?
 
למעלה