כה אמר הטפלון לכומר

כה אמר הטפלון לכומר ../images/Emo14.gif

זה כמה חודשים שלא התוודתי על חטאי עתה הם מכבידים מדירים שינה מעיני זה לא מכבר נכנסתי לפורום ארבעים חשבתי לעצמי נשים נואשות זיונים קלים נכון אני לנחמה באושר נשואי אבל על פליי בוי היא ביטלה לי את המינוי לו לפחות הייתה מבשלת עוד היה לה צל של סיכוי לנצל אותי מינית בזמן שאני שתוי אך הנה בפורום חוץ מפאנק הנאווה שרק לרואי ליאור משיבה אהבה ולא תופסת מה היא מפסידה כולן פה נחמה, זו ממש מכה אני כל-כך רומנטי וגם חרמן אבל חוץ מכמה קטעים של הנהלת פורמים לא יודע מה בכלל יש לי לחפש כאן. אז אמור לי כומר בחייאת אלוהים מה חטאתי שאני לא מצליח לזיין פה לפחות שתי נשים ניחא לו הייתי טיפש כמו סבא מרקי קקטוס הסחבה הירוקה אבל אני הוא מתת האל לאישה.
 

נחמלה

New member
מתת יקר

אשד של דמעות ניגר מעיני כשקראתי את הוידוי שלך. אכן, הדברים היוצאים מן הלב נגעו בנימים הדקים של נישמתי. התמונה הכואבת שציירת ממחישה עד כמה אין צדק בעולם, אפילו סחבות ירוקות (ירוקים לא?)נוחלות הצלחות חסרות תקדים בדיוק במקום בו אוצרות טבע כמוך לא זוכים אלא למפח נפש ובעודך מתבוסס בעודפים של יצר ואנרגיה, חוגגות הסחבות בצהלה. אנו, בעמותת "עשה ביד" מזדהים עם מצוקתך ומוכנים אף להושיט יד. והלוואי, שלא תדע עוד צער.
 
נחמלה בובה../images/Emo24.gif

תודה לך אישה יקרה, כבר הרבה זמן לא זכיתי להשתתפות כל-כך אמפתית וחמה, אני יודע שאת לא באמת נואשת, בינינו מה זה עשרים שנה בלי סקס, זה קטן על אישה עם אישיות כמו שלך. אולי ננטוש יד ביד את העמותה, מבטיח להרטיט אותך לחדש נעורייך כקדם. אני יודע שלעולם לא תהיי נואשת מספיק על מנת להתמסר לסחבה הירוקה.
 

נחמלה

New member
מתת יקר שבעתיים

הצעתך הנדיבה מתקבלת בברכה, המחשבות על הרטט המובטח זרו בפני נגוהות של אור ואושר. האם יורשה לי לתת דרור לתיקוותי ולהאמין שבא לציון גואל ולציונה בועל?
 
לא רוצה לתקוע קוצים בגלגלי הזוגיות

המתחדשת אבל ראיתי את הסחבה נשרכת לכיוון פורום קטנטנות
 

נחמלה

New member
הקוצים

שייכים לסחבה. אתה מתבקש לא לתקוע בלי רשות מפורשת וירקרקה. בנות כמה הקטנטנות?
 
נחמלה שלי../images/Emo99.gif

אני אראה לך את כל הכוכבים רק תשכבי בשקט על הסדינים תראי יעופו זיקוקים נגוהות של אושר יציפו לך את הנימים הכי דקים. אבעל אותך בשביל עשרים שנים. רק תתפללי שפאנק לא תתחרט כי בשבילה אני מוכן את סבא קקטוס לסמרטט, חבל שהוא כזה סחבה, אבל למענך נחמלה, אני מוכן לטבול אותו בליזול, ולנקות את שירותי ההנהלה.
 

נחמלה

New member
אוח אוח אוח ../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif

איזה יום קשה היה לי אתמול. מתתי, אתה נוחר או גונח?
 
נאנח וגונח../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif

אוח אוח אוח!!! איזה גבר שפוי היה מעז לנחור לידך את מלכה!!!!! רכה מתוקה שלי.
 

נחמלה

New member
תגיד מתתי ../images/Emo23.gif../images/Emo25.gif

המשכת עוד הרבה זמן אחרי שנירדמתי?
 
צעקת מתוך שינה../images/Emo25.gif../images/Emo25.gif../images/Emo25.gif

אוח זה היה טוב!!! כזה זיון לא היה לי כבר עשרים שנה. לפני שנרדמת הגניחות שלך העירו את כל השכונה. אוי רכה שלי, אל תהיי כזאת פולניה.
 

נחמלה

New member
הצעקה יקירי

באה ממועקה. בגילי המופלג, תרגיל או שניים, לא רק כוכבים ראיתי, אלא את כל גורמי השמיים. אוח, כך צעקתי, גם אם נגזר עלי למות, הרי עכשיו עברתי את חוית החוויות.
 
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo79.gif../images/Emo24.gif../images/Emo42.gif../images/Emo25.gif../images/Emo23.gif

נחמלה עוד כשייבשת קוצים בביצות היית הכי סקסית מכל החלוצות הורי אז אפילו לא חלמו להתרבות אבל אני כבר חלמתי לזיין אותך בלילות ידעתי שאחר כך כמו פולניה טובה תספרי שהיה לך קשה, שנרדמת בלי הבחנה את הסומק בלחייך איך תתרצי? אוי רכות מתוקה שלי. פרופיל חבר: שם: נחמלה גיל: 40+ מוצא: פולניה טובה מצב כללי: שמורה היטב אימות עובדות: מעולם לא הייתה חלוצה תחביב: לייבש סחבות קוצים בחצר האחורית, רק עם כפפות. מצב משפחתי: נשואה לטפלון באופן פלאי הצליחה להדבק לו ללב.
 
לנחמלה פילנטרופ../images/Emo25.gif../images/Emo25.gif

אתמול עוד התאפקתי וביד אחת הקלדתי ומה כואבים הם שני נחירי כי עסוקות הן שתי ידי טוב,יאללה מספיק ,כמה כבר אפשר להקליד עם האף! אוהב את כולכן
 
למעלה