כהן: "סתם איבדנו שמונה נקודות"

כהן: "סתם איבדנו שמונה נקודות"

כהן: "סתם איבדנו שמונה נקודות"

מאמן מכבי ת"א לא מרוצה מהצמרת המתרחקת: "אתם נחושים אבל לא מספיק, אני רוצה שתחזרו למסלול הניצחונות". החלה מכירת הכרטיסים לדרבי בסוף החודש


מכבי ת"א חילצה אתמול 2:2 באשדוד, תיקו רביעי ברציפות של הקבוצה. למרות שהצהובים נזהרים מלדבר על אליפות, הפער שנוצר מהמובילות (5 נק` מאשדוד, אולי 7 מבית"ר, אם תנצח את הכח) מטריד את אלי כהן, שהתייחס לכך באסיפה היום (ראשון) לפני האימון.
"אני רוצה שתחזרו למסלול הניצחונות, איבדנו 8 נקודות חשובות סתם. אתם נחושים אבל זה לא מספיק, תתכוננו טוב טוב השבוע כי בשבת יש לנו את המשחק הכי קשה בתקופה האחרונה (מול מכבי פתח תקוה)".
בקבוצה חיזקו היום את שירן ייני הצעיר, שלקח קשה מאוד את הטעות שלו אתמול, שהובילה לפנדל הראשון של אשדוד. שחקן בקבוצה אמר היום: "שירן לקח את זה מאוד קשה, אבל כולם אמרו לו שאין מה לעשות. הבעיה היא שזאת לא העמדה שלו והוא מרגיש עוד יותר מבואס בגלל הפנדל".
מהאימון היום נעדרו יובל שפונגין וג`ובאני רוסו החולים. מיליאן מרדקוביץ` קיבל אתמול במשחק מכה יבשה ועבר טיפולים, גיא שמיר סובל מפציעה בברך ולא ערך אימון מלא.
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/1/34161.jpg
מחר יזכו השחקנים ליום חופשי, מלבד רועי דיין וליאור ז`אן, שחקני הצעירה, שיצאו יחד עם חבריהם לנבחרת לקפריסין, לקראת המשחק מול הנבחרת המקומית ביום רביעי. אם יובל שפונגין יחלים בזמן הוא אמור לחבור אליהם.
כבר מחר תחל מכבי ת"א במכירת הכרטיסים לקראת הדרבי מול הפועל ת"א, שיערך בסוף החודש. בקבוצה עדיין מחכים לשני הזרים החדשים, האמריקאי בן וולדסוורת` והניגרי אונוקו אונייקה.

לכתבות נוספות >
 
זה מצחיק שהוא את זה ככה

אתמול הוא היה מפסיד אם קאלה היה מורחק (ורק השופט יודע למה הוא לא הורחק לפחות בפנדל השני), נגד ביתר הוא לא הפסיד ק' בגלל שלא היה לביתר מזל במשחק הזה והיא לא הצליחה לנצל אחד מתוך 20 מצבים טובים שהיו לה במשחק הזה. נגד נתניה לפי מה שקראתי בעיתון שני הקבוצות ביחד עשו מצב וחצי וגם זה בגלל טעויות של הגנה, ונגד כפ"ס זה היה משחק משעמם של קבוצה אחת שמובילה בדקה העשירית ועושה בונקר שמונים דקות מול קבוצה שרק יומיים קודם זרקה תשוער שלה בגלל חשדות ככבדים למכירת משחק.
 
למעלה