כדור הרזייה - רזין

כדור הרזייה - רזין

לאחרונה התוודעתי דרך מכרה שלי לכדור הרזייה בשם רזין שלטענתה מדכא תיאבון ושורף שומנים. אשמח לשמוע מעט מידע אודות הכדור הזה, אולי קישור לחומר בספרות הרפואית העוסק בכדור הזה. גובהי הוא- 183 ס"מ ומשקלי הוא-120 ק"ג.
 

korin22

New member
אם יענו לך....

אז גם אני מעונינת לדעת מה זה הכדורים האלו!!!
 

קובי כ

New member
Razin

זוהי תרופה המשמשת לטיפול קצר טווח בסיוע בהורדת משקל. נמצאת בשימוש הרבה שנים, אבל נוטים פחות לרשום אותה. היא איננה מחליף את הדרך הנכונה ביותר להורדה במשקל הכוללת פעילות גופנית ואכילה נכונה. ראזין המכילה את החומר הפעיל PHENTERMINE היא תרופה המגרה את מערכת העצבים המרכזית ובכך מדכא את מרכז התיאבון במוח. יש איתה לא מעט בעיות ותופעות לוואי. היא עלולה לגרום לדופק מוגבר ולכן לא מומלצת לסובלים מבעיות לב. היא עלולה לגרום להפרעות מטאבוליות ולכן לא מומלצת לסובלים מסוכרת. מעבר לכך יש לה גם די הרבה אינטרקציות עם תרופות אחרות. לאחר סיום הטיפול עם תרופה זאת - בד"כ החזרה למשקל הקודם היא די מהירה וזה עוד חסרון של התרופה הזאת. וזה מה שמשאיר את התרופה הזאת כאופצייה פחות מועדפת בטיפול בהשמנת יתר. מאין שמעת על התרופה הזאת והאם הרופא המליץ לך עליה או לא?
 

קטריס

New member
פנטרמין בהשוואה לאפדרין

מבחינת חוזק גירוי מע' העצבים בלבד, איזה חומר מן השניים הוא החזק יותר? אפדרין הראה שיכולותיו התרמוגניות רק משתפרות עם הזמן (למרות שדיכוי התאבון נעלם, כנראה עקב הסתגלות של רצפטורי נוראדרנלין בהיפותלמוס, אם אינני טועה). האם אותו דבר מתרחש גם עם פנטרמין? נתקלתי בכמה מחקרים (טוב, אבסטרקטים) הטוענים כי אפדרין עלול להיות אגוניסט דופאמיני חלש אצל חיות, אמנם לא בבני אדם. האם פנטרמין מסוגל להוות אגוניסט דופאמין? תודה.
 

קובי כ

New member
אם אתה אומר אתה בטח יודע ../images/Emo13.gif

מפנה אותך ל-KATZUNG כי בגודמן וגילמן לא מצאתי תשובה לשאלתך
 

קטריס

New member
משהו שעליך לדעת על כדורי

הרזיה (אלו שפועלים). הבעיה האמיתית פה היא שינוי אורח החיים, ולא הוקוס פוקוס שמעלים את השומן (וגם את זה הכדורים לרוב לא עושים). זה כמו לסובב ספינת משא בלב ים, תהליך הדרגתי של אימוץ הרגלי תזונה ופעילות גופנית בריאים התומכים בירידה בריאה, בקצב בריא, במאסת השומן. *רק* ע"י גישות ארוכות טווח כאלו, תוכל לקבל תוצאות טובות וגם לשמור עליהן. דיאטה זה לא מירוץ עם קו סיום. אלו הטועים בגישה זו, גם אם משיגים תוצאות, מוצאים אם עצמם במוקדם או במאוחר עם אותה בעיית משקל (שלעיתים גם מחריפה). הבעיה במדכאי תאבון כאלו ואחרים, היא שהגוף נוטה להסתגל לדיכוי התאבון עם הזמן. לאחר שאתה מסיים את הדיאטה ויורד מהתרופה, ההסתגלויות לדיכוי התאבון עדיין שם. משמע - אתה בסכנה לקשיים בשליטה על הרעב. זה, בשילוב עם העובדה שבסיום דיאטה אנחנו בעמדה המושלמת לצבירה מחדש של שומן (עקב הסתגלויות הגוף לדיאטה שהופעלו עם הזמן, היוצרות מצב מאוד נוח לצבירת שומן, *במיוחד* כאשר חוזרים להרגלי התזונה הקודמים שהביאו להשמנה מלכתחילה) אתה מקבל פה מצב מאוד מאוד לא נעים. כנס לפורום "דיאטות ואורח חיים בריא" ו/או לפורום "חדרי כושר" ותשאל על 'סיפורי ההצלחה' של האנשים שם. כולם יגידו לך שה'קסם' מגיע משינוי הדרגתי של אורח חיים, ואף פעם לא מתרופה כזו או אחרת.
 
למעלה