כדורסל

כדורסל

קודם כל הפועל ירושלים זו הקבוצה של המדינה אנחנו הקהל מספר 1 באירופה ואתם אוהדי מכבי יש לכם מזל עם איגוד הכדורסל ועם כל השופטים (פיצה) אנחנו הקבוצה של אירופה פיני יא בוגד ||
 

kirk hammet

New member
ואחריי זה..

אנשים אומרים שהם הקהל מספר אחת בארץ. איך אמר פיני - וצדק בחלקו - ילדים שלקחו מהישיבה ולימדו לקלל.
 

roy marom

New member
כבישי, דרסו אותך?

תזהר ממני, אני טורף ליצנים ירושלמים לארוחת בוקר. אל תתעסק איתי, כי אקרע אותך לחתיכות. לך לכלא, עם קליין וסתום את הג´ורה.
 
תגובה

דבר ראשון אל תלכלך על מכבי. דבר שני כולם יודעים מי האלופה כאן. דבר שלישי אני גאה להיות אוהדת של מכבי גם מבלי ללכלך עליכם, תלמד .
 

האור!!!

New member
יאלללה הפועל!!!!!!!!!1

לכל אוהדי מכבי הצבועים... כולם יודעים שחשקני הפועל נשמה מה לעשות להפועל אין תקציב ענק כמו מכבי אבל הפועל היא הקבוצת הצמרת הכי ישראלית בליגה אז בבקשה מימכם הפועל עוזרת לכדורסל הישראלי להתפתח בעוד שמכבי רק מסרסת אותו! ופפי שתיהיה לך בהצלחה ושתחזור להפועל ...וטפירו טוב עשית!
 

kirk hammet

New member
איזה שטויות

אני מזכיר לך שהפועל ירושלים סיימו את העונה הזו עם הרבה ישראלים בהרכב כביכול אך ורק בגלל שהרכבת הזרים שהייתה שם נכשלה ובגדול. וירושלים לא קידמו השנה במאומה את עמית תמיר לדוגמא. וגם ארז כץ קצת נתקע שם. וירושלים ויתרו על הנשמה שלהם ברגע שהם וויתרו על פפי תורג´מן , אז אל תחנכי אותנו על נשמה וכזה בולשיט. והם השאירו את טפירו בסוף רק בגלל שהם ראו איזה עליהום עשו עליהם , ובגלל המטומטם שעומד בראש הפועל תל אביב (שכל איש שבינה בקודקודו יודע שהוא ועסקים או הוא וכדורסל זה כמו שאליצור נתניה יקחו אליפות אירופה ואז ינצחו את הלייקרס.
 
אני חייב לציין

מבלי להודיע אם אני מסכים איתו או לא, שהוא צודק בנתונים שהציג. בעונה האחרונה, עם צביקה שרף, ירושלים בנתה קבוצה שעל פניו הייתה אמורה לראות כמו מכבי ת"א.
 
סליחההה?

מה יש לך נגד אליצור נתניה? אני משחקת שם פחחחח עצוב נכון? סתם, אחלה מועדון, נחמדים כולם...אולי יום אחד יגיעו למשהו, בהצלחה להם אבל כמובן שההודעה הראשית פה היתה של אוהד הפועל משועמם שלא יודע מה זה נקודה ופסיק. ממש עצוב.
 

McDVD

New member
מצחיק ../images/Emo6.gif

האמת זה כל כך מצחיק שזה מעורר רחמים.עוד אוהד הפועל משועמם שאין מה לעשות והוא רואה שהפועל ירושלים מתפרת לו מול העיינים מחליט לקלל את מכבי ולהתנכל לה. זה כבר הפך להיות עצוב. וכמובן מה שהכי עצוב זה שהוא אומר שהפועל י-ם היא הקבוצה של המדינה ויש לה את האוהדים מספר אחת. כל כך מצחיק שזה עצוב.
 
למעלה