כדאי לראות

כדאי לראות

את הסידרה 'שירות חדרים'. גם כי זאת סדרה יפיפיה .ובעיקר כי היא עוסקת בכאלה שעשו שינויים דרסטיים בחיים שלהם ,וניצלו את ההזדמנויות שהיו להם ,וכמובן גם באלה שלא ניצלו את ההזדמנויות . אז נכון שאצלנו הדברים יותר מורכבים ,אבל אנחנו צריכים להיות בטוחים שלא נפסיד את ההזדמנויות שלנו, בגלל חוסר אומץ ופחדים לא מוצדקים .
 
למעלה