כדאי לקרוא בבלוגיה 15/05/2007

shalom של הצאט,נו ??? מה רצית להראות פה?

אפשר סוף סוף לדעת למה את חותרת? אז מה כל כך הצחיק את עלמת החן? זה מין משחק מתיחה חדש שלך.?
 
תן לי לנחש

הרבה בחורות "שיחקו איתך משחקים", אני מכירה את הטיפוס שלך. הטיפוס הטיפש שלא מבין עברית. יופי הצלחת לעצבן אותי ולגרום לי לרצות לקלל אותך כי אתה טיפש. תרשום לך הישג ולך תבכה לאשתך שהיא לוקחת ממך דמי מזונות כדי להאכיל את הילדים שלך. ועוד משהו, תפסיק לשלוח לי הודעות שאני אקרא את הפוסטים שלך. למקרה שלא הבנת אני נגד הכינוי שלך, נגד המאבק הדבילי שלך בנשים אחראיות, ונגד הרעיון של לקרוא את הפוסטים שלך.
 
shalom של הצאט,מחיאות כפיים לנאום חייך.

נראה לי שאת זו שמתנהגת בטיפשות ילדותית אפילו. רק בגלל שאני לא מבין למה את התכוונת אז אני טיפש? כתבת שצחקת בגללי ולא הבנתי אותך אז זה קשור למשחק? תהיי נגד הכינוי שלי עד שנה הבאה ונגד המאבק שלי אבל עדיין אני רציני שלא הבנתי אותך. כנראה את טיפשה מפונקת שמאבדת שליטה עצמית מהר מאוד ומשחקת אותה אינטלגנטית
 
לא רוצה מה אני אשמה שכל העולם מעצבן היום.

תעשה קסם ותגרום לאנשים המעצבנים להפסיק להרגיז אותי. וגבר נרדף אל תטרח לשלוח לי את הפוסטים שלך, אין לי עצבים לקרוא אותם ונמאס לי להיות נימוסית.
 

ע ל ו מ ה

New member
גם אני התחלתי בבקשה...

וגם הוספתי את נעמה על המסר כדי שתדע על ההצפה וכתבתי "נעמה, לידיעתך". מישהו חשב שזו היתה החתימה שלי
. ובכל מקרה הבקשה לא נענתה.
 

Bezalel P

New member
../images/Emo28.gif

אולי לא תתחרו מי יהיה הראשון שייחסם בפורום הזה? זוהי אזהרה ראשונה ואחרונה - לחה!, לשלום, לגבר ולכולם: סכסוכים אישיים תשמרו למקומות אחרים. כאן יהיה דיונים על הבלוגיה, ולא על בלוגרים כאלה ואחרים. תודה.
 

חהמן

New member
חה!

אנחנו נעלבים מזה שעירבת אותנו בסכסוך הזה! ההערה שלנו הייתה לגיטימית, כי היא דיברה על הפורום עצמו. אנחנו זרקנו ניחוש שגבר נרדף ירשום שלוש תגובות בשירשור. לא אמרנו עליו שום דבר רע, לא ביקשנו ממנו להפסיק, ולא דיברנו על לחסום אותו. לנו אין שום בעיה עם אף אחד בפורום הזה... אנשי חה!
 

mary lou

New member
נראה לי שבצלאל נעלב...

תראו, הוא נעלם הוא בטח בוכה בבית כי הוא מרגיש שאתם גוזלים לו את התפקיד. לא יפה ולא מצחיק
P:
 
למעלה