כדאי או לא?

כדאי או לא?

יש לי ISDN 128K היום וכל חשבון טלפון שלי יוצא איזה 700 ש``ח (רוב הסכום הוא על החופשי חודשי והאחזקת קו) כדאי לי להמיר לADSL? אני צריך גם קו אחד לשיחות. כמה זה יעלה? (סכום כולל + כרטיס רשת) כמה משלמים כל חודש? והאם יצא לי יותר זול?
 
ועוד משהו

כרטיס רשת אני חייב לקנות מבזק או שאני יכול לקנות לבד? אם כן איזה מומלצים?
 
כרטיס

אתה יכול להתקין לבד אך עדיף טכנאי מיומן שמתקין את הכרטיס וגם את תוכנת התקשורת של WOW ודואג שהכל יעבוד.
 
קו ADSL

אם אתה משתמש רציני באינטרנט אז וודאי כדאי. בניגוד ל ISDN ה ADSL יושב על קו קיים ואפשר לגלוש ולדבר בטלפון באותו זמן. ז``א לא צריך 2 קווים. היתרון הגדול - אתה מוריד בקצב של כ 50-250K לעומת 4-6 וזה יתרון עצום. הדפים קופצים מיד. בקשר לעלות: מנוי בבזק (אפשר להיות מחוברים 24 שעות ביממה) 150 ש``ח לחודש + כ 50$ לספק האינטרנט. התקנה 240 ש``ח לטכנאי עבור העבודה וכרטיס התקשורת. תתקשר לבזק ותקבל מידע מלא.
 

jason newsted

New member
לדעתי..

כדאי לך אם אתה אומר שאתה משלם 700 שקל זה ממש רע כי אתה יודע לטלפון יש פיתרון פשוט מאוד: האם שמעת על קו חופשי חודשי? כן כן אתה משלם בערך 120 שקל וגולש כמה שבא לך!!! בקשר לADSL לדעתי זה טוב אבל חודש ראשון זה עולה גם 700 שקל!! לא לדבר על על הספק והטלפון... בכל מקרה אם אתה כמוני אוהב להוריד והרבה דברים לא לגלוש באינטרנט אני מתכוון להוריד אז כדי לך כי עשיתי חישוב מתוכנה כמו קאזה לדוגמא אני מוריד כ350 מגה לשעה!!! אני חושב שבחיבור שלך אתה לא מגיע ל50.. אז תחשוב מה כדאי לך..
 
אני מוריד 60 מגה בשעה

10 מגה ב10 דקות שאני מחובר על 2 הקווים. ועוד כמה שאלות: איזה כרטיס רשת מומלץ? (לא רוצה לקנות מבזק) האם משלמים גם את החופשי חודשי או שאין את זה?
 

תומר15

New member
תשובה..

אל תלך על כרטיס רשת הכי מקצועי כי אתה ממש לא הולך לנצל אותו כרטיס פשוט של 10 מגה יהיה די והותר לי יש כרטיס סטנדרטי של realtek והוא עובד מצויין תשלום החופשי חודשי לבזק של 99 שקל מתבטל, כלומר, אתה צריך לבטלו אל תסמוך על בזק שיבטלו
 
תודה רבה

אני לוקח כרטיס של אינטל עוד כמה דקות אני אכתוב את כל הפרטים. אז סך הכל יוצא לי הרבה יותר זול כל העסק... ההתקנה של הכל תעלה נגיד 500 ש"ח והדמי שירות של 150 ש"ח בחודש...
 

jason newsted

New member
לדעתי ..

לי יש כרטיס רשת של C-NET 100\10MBPS FAST ETHERNET CARD והוא עולה בערך 160 והוא טוב מאוד לדעתי..
 
איפה אפשר לקנות כזה?

ואם לא יהיה תוך חודשיים (ברגע שהמשכורת השניה תכנס לי לבנק) אינטרנט בכבלים אז אני אתחבר לADSL. אני פשוט לא יכול לעמוד ב400 ש"ח שירות (אם אני לא אדבר חודשיים בטלפון אני אקבל גם ככה 400 ש"ח) השירות של ADSL עולה יותר זול רק בגלל שאין חופשי חודשי.
 

ortazzz1

New member
כרטיס רשת הכי פשוט בארץ

לפי דעתי, כרטיס רשת PCI 10/100 רגיל עושה את העבודה מצויין... הוא לא אמור לעלות יותר מ 60-70 ש"ח... אני משיג כרטיס פשוט ב- 9$
 
למעלה