כבר אחרי שלוש.....

כבר אחרי שלוש.....

העיניים שלך כובשות מדינה נתקעות בשלי כל הזמן ואת שובבה,ממזרתה לא קטנה מביטה בחיוך מחורמן יודעת שהנה מגיע שלוש ואצלי מתחילות הזיות אומרת שבא לך לתת לי בראש בשפתך זה "לצבור חוויות" ולמרות שכולם במשרד מחכים למצגת על שוק מקומי אני מאוד מצטער, לא דוחה סיפוקים אני קודם דואג לעצמי....
 
אממממממממ........

לא נעים לי להגיד אבל השעה עכשיו כבר 3.45..... זה אומר שכולה 4\3 שעה מספיק לך???? ואני עוד חשבתי לכיוון שלך.... אבל עם ביצועים כאלה....... תודה, אבל לא תודה...... ותסתכל טוב טוב על החתימה שלי למטה.... ליהי
 

sahr12

New member
חחחחחח.בחייאת מייקי...

מה עם החברה שלך זו שצילמת אותה בבקר יש ביקוש בקופידון????? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.........
 
לא יאומן.......

עד עכשיו היא קיבלה 5 מיילים..... הראתה לי תמונות של כמה מהם... המצב בשוק היום לא משהו.... יאלללה....שיגאלו אותה כבר מייסוריה..... (ו´או..ו´או...מסכן הראשון..)
 
למעלה