זהו, סוף סוף הודעה אחת שאני מסכימה איתה
למה צריך להתעלל בה
זה רק יעשה אותנו גרועים בדיוק כמוה... ועונש מוות, זה באמת קל מדי... צריך פשוט לכלוא אותה, לדעתי לתת לה להיות מבודדת לגמרי מהכל ומכולם זה העונש האידאלי, נראה אותה חיה לבד עם עצמה ועם המצפון שלה...