כבלו תמונה

לבנדר א

New member
למה שמוצע פה.

אין לי אף סמכות לשפוט את המקרה אישית, במיוחד לא על סמך כתבה.
 

Blackcandle6

New member
פתרון יצירתי (?)

רובכם כנראה ראיתם את הסרט "המסור". לדעתי בשביל אנשים כאלה צריך להמציא כלא מיוחד בסגנון... מי ששורד.... שיעבור לשלב הבא... קשה יותר
 

Don Nirtin

New member
אני צריך לחזור על הסרטים האלה.../images/Emo87.gif

קשה לי להחליט מה אכזרי יותר. כנראה המכונה הזו שמפרידה גולגולת..........
 

icy woman

New member
העיניין

שכל עונש כזה- של עינויים אלה ואחרים, עושה את המענישים לא פחות חסרי אנושיות מאשר האשה הזו. רק שעושים זאת במסגרת "לגיטימית". אשה כזו לא ראויה להיות בחברת בני אדם. וצריך פשוט לכלוא אותה בבידוד עד סוף חייה!
 
זהו, סוף סוף הודעה אחת שאני מסכימה איתה

למה צריך להתעלל בה
זה רק יעשה אותנו גרועים בדיוק כמוה... ועונש מוות, זה באמת קל מדי... צריך פשוט לכלוא אותה, לדעתי לתת לה להיות מבודדת לגמרי מהכל ומכולם זה העונש האידאלי, נראה אותה חיה לבד עם עצמה ועם המצפון שלה...
 
למעלה