אפרופו מגזר ובר
יש לי קושיה שמעולם לא עליתי על פתרונה, בגדר תעלומה ממש. אתם החסידים לא מתרצים, אלא הולכים למקוה, אבל הבנות, הבנות? למה לא מתקלחות. לאחותי הייתה חברה גורית, חומה כמו צ'נט פולני. רזה וגבוהה, והיה לה שיער שחור ארוך אסוף בקוקו ארוך ושחור כפחם. היא באה לפעמים לאחותי והייתה ממש חמודה (אני זוכר אפילו תשם שלה, לא משנה) אני חושב, אם זכרוני לא מטעה אותי שמאד רציתי אותה, וכמובן לא אמרתי כלום אבל תמיד יש הערות כאלה מהצד, ופעם התקרבתי, והיה ריח נורא של 'שחכו לנגב'. למה היא עושה את זה, למה? מיותר לציין שהיא הגעילה אותי מאותו יום עד כדי בעע.