כבוד למגזר!

אפרופו מגזר ובר

יש לי קושיה שמעולם לא עליתי על פתרונה, בגדר תעלומה ממש. אתם החסידים לא מתרצים, אלא הולכים למקוה, אבל הבנות, הבנות? למה לא מתקלחות. לאחותי הייתה חברה גורית, חומה כמו צ'נט פולני. רזה וגבוהה, והיה לה שיער שחור ארוך אסוף בקוקו ארוך ושחור כפחם. היא באה לפעמים לאחותי והייתה ממש חמודה (אני זוכר אפילו תשם שלה, לא משנה) אני חושב, אם זכרוני לא מטעה אותי שמאד רציתי אותה, וכמובן לא אמרתי כלום אבל תמיד יש הערות כאלה מהצד, ופעם התקרבתי, והיה ריח נורא של 'שחכו לנגב'. למה היא עושה את זה, למה? מיותר לציין שהיא הגעילה אותי מאותו יום עד כדי בעע.
 

מובחרת

New member
לא משנה אם אותה מסריחולה

באה מגור, ויזניץ, בעלזא או סאטמער... חוסר הגיינה, מראה על הבית ממנו באה, על אמא שלה המוזנחת, או עליה עצמה. מכירה ים בנות מגור, נקיות, מאופרות, מריחות טוב, ולבושות במיטב המחלצות. אם לא הייתי "טיפוס דוחה סיפוקים" ( אעלק...) היו נאנסות מזמן...
 

אבזץ

New member
אתה וטירוף הניקיון שלך לא ראיה לכלום...

והשנית - כמו שההיא אמרה, ישנן חסידות גור שלא הייתי מתנגד להן.
 

free2

New member
ממש פושעים תפסתם

מנסים לתת פירוש חדש לגוזמא? על מעשיהם של כמה יחידים המיעוט שבמיעוט להזכירכם ,בבתי הכלא של ישראל לא מלאים בחרדים כמה חבל! כשיש צורך לפנות חלקי גופות, החרדים בסדר. כשיש צורך בתרומות, החרדים בסדר כמה עצוב שבמדינת ישראל, אנשם מפחדים ממה שהפחיד אנטישמיים למניהם במשך דורות, אז לפני שאתם מתמלאים בשנאת חינם, לפני שאתם מתנפלים על הציבור הזה נסו לראות את חצי הכוס המלאה, את הצד השני של המטבע ,ואולי ההבנה תנצח את השנאה.
 

אבזץ

New member
בענייני גוזמא

חז"ל יכולים ללמד הערבים.... הכוס המלאה התרוקנה מזמן. מספיק למלמל פסוקי ד'זמרה, כשמזמורים אחרים מתנגנים ברקע. לא צריך שיפנו את הגופות - תודה רבה. צה"ל עושה זאת ועשה זאת היטב. הם החליטו לקדש כל מיליליטר דם וכל רקמה מתה - שיעבדו. אני מקדש את החיים, לא את המתים. את חיי העם הזה הם הורסים. כל אזרח בארץ מוגבל באינספור מגבלות דתיות, שאינו מאמין בהן: נישואין, גירושין, כשרות, עבודה בשבת, יש ועוד כהנה וכהנה. וכמה אירוני, אנחנו ממנים את הישיבות ואת הכוללים. ממנים את מי שדופק אותנו. לא מדובשם ולא מדוקצם - שישאו בכל החובות הלאומיות. מספיק לקשקש על הזק"א. א-גרוייסע מציאה. כאילו שכל החרדיים אוספי גופות. מדובר בכמה עשרות (הראויים להערכה רבה) לצד מאות אלפים שמתגייסים לצה"ל ומגינים בגופם עליך ועליי. תגיד לי אתה איפה השוויון.... ואגב, האנטישמיות לא נוצרה בוואקום. די להביט בהתנהלותה של המדינה היהודית, כדי לפתח רגשות עזים כלפי העם היהודי (רגשות בוז ואנטישמיות, כמובן). מאוד נוח להאמין כי עשיו שונא ליעקב (בידוע...), כאילו זו גזירה משמיים. אני מאמין (ואף יודע) שאנו רחוקים מלעורר חיבה בין אומות העולם. אנחנו עושים לפלשתינאים בדיוק מה שעשו לנו כל הדורות. ואף בינינו לבין עצמינו האידיליה רחוקה מאי-פעם. יחסי חרדים-חילוניים הם רק קצה הקרחון...
 
למעלה