כאן נמחקה הודעה

יפשושית

New member
../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif

יש משהוא שתמיד אומר לי "יהיה בסדר" ואני תמיד מתעצבנת עליו כשהוא אומר את זה אבל בסוף באמת נהייה בסדר ואז הוא תמיד אומר לי "אמרתי לך" ושוב פעם אני מתעצבנת..... אז ניקולוש יהיה בסדר....... אני בטוחה שאת בסדר גמור ושהוא טיפש על שהחליט לוותר עלייך..... תבכי כמה שאת צריכה ואז כשתרגעי תשטפי את הפנים תסתכלי לעצמך במראה ותאמרי "יהיה בסדר" ותראי שבסוף באמת הכל יסתדר
 

tutifruti82

New member
ואו...המילים לא יוצאות....

אני לא מעקלת עדיין את כל מה שקראתי עכשיו. נגעת לי בנקודה שניסיתי כ"כ לסגור. נגעת לי בלב....וגרמת לי לבכות. אני לא חושבת שיש משהו שאוכל להגיד שיפחית את הכאב הזה, את הדמעות האלו. הרי להגיד אי אילו קלישאות כמו "הוא חרא" "הוא לא שווה אחת כמוך"- אבל אף אחד מהמשפטים האלו לא באמת יעזור. קחי לך זמן, תבכי, "תתאבלי". אבל תמיד תזכרי שהחיים ממשיכים, ויעבור זמן ואת תסתכלי על הדברים בצורה אובייקטיבית. רק תני ללב שלך זמן לאחות את השברים. בסוף...את תראי שהכל יהיה בסדר! אני פה אם תצתרכי...
 
את יודעת...

את מזכירה לי בדיבור חברה ממש קרובה שלי... את מדהימה! תודה לך מתוקה, ואני מקווה שאת כבר לא בוכה
כי כנראה שאף-אחד לא שווה את זה באמת, ואני פה בשבילך בחזרה...
 
כתבת פשוט מדהים!

כפי שאמרת מתוקה... אם הוא ויתר עלייך, אז הוא לא שווה אותך. לא מזמן הייתה פה שאלה.."מתי צריך להרים ידיים בקשר"? אני חושבת שכל עוד יש אהבה, צריך להילחם, אך רק במידה והאהבה היא הדדית, רק במידה והרצון הוא הדדי. כנראה שהוא לא אהב ולא רצה מספיק. מתוקה, אנחנו פה בשבילך. ואם דעתי נחשבת... את לא בן אדם מגעיל! את פשוט בן אדם נפלא!
 
את צודקת בכל מילה, אבל...

את לא מכירה אותי, ובאמת שאני לא כזה בן אדם נפלא כמו שאת חושבת... ומה שקרה לי זה עונש על הכל. אני רק מקווה שאצליח ללמוד משהו מהעונש הזה, כי יש לי נטייה לחזור על אותם טעויות שוב ושוב ושוב.
 
אני לא אלחם בך...

ולא אנסה להוכיח אותך על דברייך. אם את חושבת שאת אדם נורא ואיום אז תקומי ותשני את זה. אני לא מתיימרת להיות אחת שמכירה אותך, אבל אני די טובה בלתהות על קנקנו של אדם.
 
אל תכעסי...

אמרת לי כמה דברים ממש מקסימים, אבל אכישהו יש לי את הקטע הזה שאני לא מצליחה לקחת את הטוב ממה שאומרים לי, ואז מתחילות האי הבנות. ואת צודקת, ואני באמת אנסה לשנות את זה, ברגע שאני אבין מה בדיוק אני צריכה לשנות. אגב גם הוא אמר לי פעם שהוא טוב בלתהות על קנקנו של אדם ועכשיו הוא לא שם יותר, ואני יודעת שאסור לי להאשים את עצמי, אבל לא מצליחה אחרת.
 
אני לא כועסת מתוקה.

פשוט חורה לי לראות את מה שאת חושבת על עצמך. בן אדם נורא כפי שאת מתארת את עצמך, לא ישהה בו ימים כלילות על מנת לסייע לאחרים. אדם נורא כפי שאת קוראת לעצמך, לא יתאר אהבה כפי שאת מתארת אותה. אדם נורא כפי שאת מציירת את עצמך, לא יכתוב מילים כה נוגעות ומדהימות. אז בובה, צאי מהסרט! את אדם נפלא. הבן אדם עזב כי הוא רצה לעזוב וסיבותיו שמורות איתו. זה לא מה שצריך לגרום לך לשנות את דעתך על עצמך. מתוקה, הסביבה תביט בך דרך עינייך, תחשוב עלייך את מה שאת משדרת על עצמך. אני לא מרשה לך לשדר את כל אותם הדברים השליליים ששידרת עד כה. אז קדימה! התפקדות של חיוכים. בפקודה!
 
אוף, את כזאת מקסימה!!! ../images/Emo24.gif

תודה לך... ואת צודקת שוב - הסביבה מביטה בי דרך עיניי - וזה משהו שאני תמיד אומרת לאנשים... כנראה שאני צריכה גם להפנים. תודה שוב.
 
ניקולללללל ../images/Emo24.gif

כ"כ כואב לי לקרוא את זה, כמה כאב, כמה סבל... אוף הלוואי שהייתי יכול לעשות משהו כדי לשפר את הרגשתך, את הירח הייתי מביא לך!!! מה שבכל זאת אני יכול לעשות זה 3 דברים: 1. לשלוח לך
ענק, ואם זה לא מספיק אז גם
שתגרום לך לשכוח אותו... 2. לומר לך שלמרות שהכל נגמר, ואפילו שזה היה לתקופה כ"כ קצרה, ההתאהבות הזו הייתה שווה הכל, אני רק יכול לומר לך שאני מאוד מקנא בך על ההזדמנות הזו. ובסופו של דבר תתגברי גם עליו, מה שלא הורג - מחשל! 3. להציע לך כתף תומכת, ואוזן קשבת, כדי לעזור לך ולו במעט להשיב את החיוך אל פנייך
יהיה טוב בובה, חייב להיות!
 
מתוקה יפה...../images/Emo23.gif

נשבר לי הלב. נשבר לי הלב כי כל מה שקראתי כאן הוא אני לפני שנה. לפני שנה הייתי שם. באותו המקום בו את נמצאת. באותה נקודת השבירה, באותה המועקה, באותה העצבות, והדמעות, והחוסר שינה בלילות, והמחשבות וכמובן - עם אותו הכאב והגעגוע הקודר. וזה יכאב, וזה בסדר, מותר לך לבכות. נפגעת וזה טבעי לחלוטין שתרגישי ככה. מותר לך. אבל מבטיחה לך, שיגיע היום בו תחליטי עם עצמך ותרגישי באמת (ללא שכנועים עצמיים) שאת מספיק שלמה בכדי לאסוף את כל הרסיסים והשברים מהריצפה ולהמשיך הלאה. יגיע בו זה יכאב פחות. יגיע יום בו המחשבות ילכו וידעכו. חמודה, מאחלת לך רק טוב. מכל הלב. ומיי יתן ותדעי אושר וכיף בחייך. אוהבת המון, דנה.
 
אני רק רוצה להגיד לכם

תודה. אתם כל-כך מקסימים, כולכם... בא לי לחבק אתכם! אני כל-כך מעריכה את המילים החמות... תודה לכם! אגב - זה אירוני משהו כל הסיפור - כי הכרנו כשהוא היה שבור בגלל האקסית, ודיברנו, ועודדתי קצת, וראינו כמה אנחנו באותו ראש - כמה אירוני שעכשיו אני שבורה בגללו... והוא לא שם כדי להבין. כואב לי כל-כך... המועקה בתוכי מסרבת לעזוב... מנסה לפתור תרגילים במתמטיקה ואחרי כל תרגיל יורדות לי דמעות. הבחינה הזו יש המון בשבילי - איך מוציאים אותו מהר מהראש??? איך מפסיקים לבכות??? אמרתם לי שמותר לבכות עכשיו - אז זהו שאסור - עכשיו אני צריכה ללמוד - יש לי שבועיים גורליים שלפני הבחינה - ואני לא מסוגלת, פשוט לא מסוגלת... אוף, כמה שזה כואב.
 

arielTsport

New member
nמודה וwמה ניקול

אני רק רוצה להגיד לך ש... מותר לבכות. מותר להיות עצובים. מותר לחשוב על מה שהיה. מותר לא להוציא אותו מהראש לתקופה מסויימת. מותר לא להבין. מותר לך לעשות ה-כ-ל !!!! אבל תזכרי ש... יש לך חברים שיחזקו אותך. יש לך אותנו כאן כדי לחבק חזק חזק. יש לך את עצמך, וזה הכי חשוב בעולם! מתוקה, אהבה זה כיף, אבל זה גם כואב לפעמים... בשביל זה אנחנו חיים, גם בשביל הכאב הזה לפעמים שמחשל ומלמד אותנו כפי שכבר כתבו לך. המבחן שלך עוד שבועיים (אני אשמח לעזור במתמטיקה אם את צריכה
), קחי לך יום עם עצמך כדי להתפרק קצת עם עצמך, לבכות קצת, להיות עם האנשים שאת אוהבת ואז - להתחבר שוב לעצמך ולהסתכל הלאה עם חיוך. כאן בשבילך, אריאל.
 
למעלה