כאן נמחקה הודעה

מלובן

New member
כאן נמחקה הודעה

על ידי הנהלת הפורומים משום שלא עמדה בתקנון הפורום
 
אני לא מבינה. אם הפרטים הללו

מופיעים באתר אינטרנט פתוח לכל, והבעלים אפילו מעונין ברבוי מבקרים באתרו, הרי אין כאן אאוטינג. אאוטינג הוא חשיפת זהות משתמש. במקרה שלנו, האיש חמד לצון לנהנה, וספק לו פרטים של צד שלישי שאינו אחד משני הניצים. זה לכל היותר מעשה קונדס. חשוב על דוגמא אחרת: הבחור היה מציין את שם ראש הממשלה, דוא"ל של משרד ראש הממשלה, וטלפון של הלשכה, שנלקחו מאתר האינטרנט של הממשלה.
 

פלסטיק

New member
בודאי, כל החילונים כולם נוהגים כך

זה כתוב להם ב"ספר ההוראות לחילוני" בפרק ד' פסוקים 4 ו 38 שכל חילוני לומד אותו מינקות. שמעתי שהיה פעם חילוני זקן אחד שנוהג אחרת אבל הוא נפטר לפני חודשיים כך ש 100% מהחילונים נוהגים כך. האיש צחק עליך ועכשיו אתה בא לילל? אתה לא יכול לריב איתו לבד אז אתה משמיץ את כל החילונים כדי שתוכל לשים את ההודעה בפורום?
 

מתנדב

New member
אין ספק שזה חוצפה ממדרגה ראשונה

והבן אדם מפרסם פרטים של אדם אחר, וטוען שזה הפרטים שלו, הוי אומר שהוא מנסה להתחזות לאדם אחר, אני מבין את אותם יפי נפש שמנסים להגן על מעשה נבזה זה, אך המעשה הוא חמור מאוד, ואני מבחינתי העברתי את הטיפול להנהלת הפורומים... ואני לא מתפלא למה הוא עצמו קורא כל הזמן לאנשים אחרים שקרנים, ברגע שהוא עצמו שיקר בזהות שלו, והתחזה לאדם אחר...
 

מלובן

New member
המעשה הוא חמור ביותר! ודי להתממות!!

וזה חוצפה שלכם להצדיק אותו, עד כדי כך השתבש לאשנים השכל? גם שמו של אדם נמצא בדפי זהב האם בגלל זה מותר לי לקחת שמות מדפי זהב מהאתר שלהם ולפרסם אותם הרי יכולי להציק להם יוכלי ם להתקשר אליהם יומם ולילה והמעשה הוא עוד יותר חמור בזה שהבן אדם לא מתבייש לכתוב שזה הוא עצמו עד כדי כך הגיע שפלות הנפש של הבן אדם? המתקרא גוברנור? האם אתם באמת מצדיקים מעשה כזה? וההשוואה בין זה שיש באתר את שמו ופרטיו של האדם היא השוואה שקרית! האם לדעתך מותר בפורום הומוסקסואלים לפרסם פרים וטלפיון ודואר אלקטרוני של חבר באתר המסביר למה הומוסקסואליות זה לא טוב הרי הם יזיקו לו ויתקשרו אלי להציק לו לעומת זאת באתר זה משהו אחר. אז עד כדי כך אתם מוכנים להצדיק? ההתדרדרות להצדיק מעשה כזה מראה להיכן אפשר להגיע תשימו לב מה אתם אומרים? ודרך אגב לאה ברטל היא גוברנור מיודעינו שמצדיקה את עצמה (עצמו)
 

sherif

New member
גוברנור=מה לא ברור לך=איגרא רמא

גם משתמש בשני שמות שאלה נוספת האם משלמים לך אותו תשלום כשאתה כותב גוברנור או או מה לא ברור לך,, הרי אתה משתמש בו רק כדי להיות ה"YES MAM" כל פעם שאתה אומר משהו הדרוש לאישור של משהו? אז אולי חלא משלמים לך על הודעות כשאתה משתמש בשם מה לא ברור לך וזה בנוסף לשאלות שאתה מתחמק לענות עליהם ללא הצלחה רבה נשאלת בעבר על ידי כמה משתתפים והתחמקת באלגנטיות אז סיכמתי את השאלות ואשמח אם תענה עליהם ביושר (שלא כמנהגך...) 1) האם משלמים לך לפי הודעות או לפי שעות 2) האם על כל פורום משלמים לך תשלום בניפרד או כהשתלום הוא על כל הפרומים שאתה משתתף (פורום דתיים חילונים, אתאיזם ודת, ושאר פורומי תפוז וכן בפורומים של ידיעות אחרונות REDEMAANושל נענע ושל עוד כמה) 3) האם המשלמים עוקבים אחרי הכשלונות שלך לשכנע אנשים בחילוניות ושאתה נכשל בזה נכשל פעם אחר פעם 4) האם זה לא מעייף ומתסכל לשבת מול המחשב כ- 18 שעות ביממה? האם העולם מבחוץ לא כל כך מעניין כמו הדיונים בפורום. נכון שצריך פרנסה אבל יש גבול כמה אדם מוכן לעבוד בשביל פרנסה 5) האם המימון של המעבידים שלך בא מכספי משלם המיסים או כסף פרטי של שונאי הדת והדתיים? 6) האם הם יפטרו אותך אם הם יגלו שיודעים שאתה מגוייס על ידיהם? אני יודע מראש שתאמר "אני אדם פרטי שכותב בזמני החופשי" (18 שעות ביממה...) אז אשאל אותך בבקשה: 7) האם תוכל להציג כאן לעיננו את תלוש המשכורת שלך כדי שנוכל לדעת את מידת האמינות של טענתך?
 
למעלה