חמוד שלי, זו אני... זוכר??
היי, קראתי בעצב את מכתבייך... את שניהם... אבל, רצונך הוא כבודך ואכבד כל החלטה שלך... היה נחמד הרבה יותר אילו היית אומר לי את זה בסיטואציה אחרת... בצ`אט, לדוגמא... אגב, לכתובת ששלחת לי, לא יכולתי לשלוח, הכל חזר אליי בחזרה. עם לב שבור, סיגרייה ובירה... אני.