כאן נמחקה הודעה

Maitala

New member
כאן נמחקה הודעה

כאן נמחקה הודעה על ידי הנהלת הפורומים
 
לא יודע על זה אבל עצה לעתיד...

למדתי בדרך הקשה (אחרי גלגל שהושאר בוולודרום בזולדר בלגיה לאחר האימון מסכם וערב הזינוק לאליפות העולם). יש לי ברכב נייר עליו כתוב - "גלגל" כשאני יוצא מהרכב ולפני שאני מצמיד את מגן השמש לשמשה אני מצמיד את הפתק ללוח השעונים. לאחר שאני מעמיס את האופניים על הגג ונכנס לרכב אין לי אפשרות להתחיל בנסיעה בלי לחשוב עם העמסתי את הגלגל. בהצלחה במציאת הגלגל.
 

אודיs80

New member
WELCOME TO THE CLUB

רכשתי בפאריז זוג גלגלי XENTIS 4 SPOKE CARBON ואישתי שכחה את הגלגל הקדמי במטרו מבעאס לאללה
 

oscar belder

New member
ז"א צריך לזכור להצמיד את הפתק ללוח

גם לא פשוט...
 

Maitala

New member
רעיון נהדר, רעיון נוסף, חדרה

זה רעיון נהדר. יש לי רעיון נוסף: להצמיד לגלגל עצמו את מספר הטלפון. אולי איזו מדבקה קטנה שנמצאת על אחד החישורים. אני משוכנעת שדבר כזה היה עוזר לגלגל שלי למצוא אותי. בפורום הרים שבו פרסמתי את האבדה כתבו לי שנמצא גלגל והובא לחנות בחדרה. לא אמרו איזו חנות. http://www.harim.co.il/forums/ForumTopic.asp?ID=785 יש כאן מישהו מאיזור חדרה? המלצה לאיזו חנות הגלגל עשוי היה להתגלגל? תודה, מיטל
 

Maitala

New member
תודה, התקשרתי לכל החנויות

אך הגלגל עדיין לא נמצא. :)
 

tkatzir

New member
(חצי) תתחדשי! ../images/Emo13.gif

דברי עם ההוא שהלך לו גלגל אחורי, וקנו סט ביחד. טל.
 

Maitala

New member
טל... מצחיק :)

יופי של רעיון :) ובהזדמנות זו אעדכן שהגלגל אשר הגיע לחדרה הינו של חברת קמפניולו, וכנראה נשאר במקום מפני שהחישוק סדוק. כנראה שהגיע הזמן לקנות גלגלים חדשים לשנה החדשה. שנה טובה, מיטל
 

moshik171

New member
מפרקים גלגל קדמי ו...

כמו שאתם מחזיקים אותו (לפני שהנחתם על הריצפה) לשים אותו על המושב האחורי או בבאגז'. תקף לכל גלגל. מושיק
 

Maitala

New member
תודה, אני אשמח

שלחתי לך הודעה בפרטי. איך אפשר ליצור איתך קשר? מיטל
 

Maitala

New member
למסירה גלגל קדמי ספינרג'י

תודה לסשה שנתן לי גלגל קדמי. קניתי זוג גלגלים חדש ואני אשמח למסור את הגלגל למי שזקוק לו. שנה טובה, מיטל
 
למעלה