כאב קורע לב

nirdagan

New member
זכות ההגנה העצמית

היא זכות יסוד במערכות משפט רבות כולל המשפט המערבי והמשפט העברי. לדעתך, אם כן כל העולם המערבי הוא לאומן, והוא יקפוץ לך.
 

alon14

New member
ומה עם...

...זכותם של הערבים להגנה עצמית? אופס, שכחתי, הם תתי-אדם. סליחה.
 

Annie46

New member
Alon14

כעת אני דואגת בראש ובראשונה לעם שלי!. הערבים הם האויבים שלי! הבנת זאת? אם אתה כל-כך דואג להם - למה שלא תצטרף אליהם?
 

nirdagan

New member
גם להם יש זכות ההגנה העצמית

יש לציין שלהתפוצץ בתוך אוטובוס ישראלי איננה מימוש של זכות זו.
 

Ouri_s

New member
בקשר לדיר יאסין והאצ"ל והלח"י.

קודם כל , בדיר יאסין בוצע טבח. נטבחו שם משהו בסביבות 250 ערבים. והוא בוצע בגלל "חשד למחבלים שהסתתרו בכפר".חשד שהוכח אח"כ כלא - נכון. אפילו מפקד האצ"ל אם אני לא טועה או משהו כזה הודה לאחר מכן שזה ל-א היה צריך לקרות.. בנוסף , המון פעולות של האצ"ל והלח"י כנגד הערבים לא היו פעולות תגמול בלבד. אם אתה מעוניין , קרא בספר הבא: "דברי הימים למלחמת השחרור" בהוצאת "שלח" 14.11.37- אנשי אצ"ל בירושלים הורגים ביריות שני ערבים ברחביה, כעבורשעה עוד ערבי אחד, ואח"כ הם צולפים אל תוך אוטובוס ערבי, הורגים שלושה מנוסעיו ופוצעים שמונה, בראבו אצ"ל . 17.4.38- האצ"ל משליח לראשונה (אך לא אחרונה) פצצה לתוך בית קפה ערבי, ההצלחה לא משהו, רק הרוג אחד וששה פצועים 5.7.38- סידרת התקפות טרור על עוברי אורח ערביים בת"א, יפו וירושלים, פצצות וירי על אוטובוסים, התוצאות משתפרות:11 ערבים הרוגים, 22 פצועים. 6.7.38- מטען חבלה ("על רקע לאומני") מוטען ע"י האצ"ל בשוק בחיפה, 18 ערבים הרוגים, 38 פצועים. 16.7.38- מטען כנ"ל בשוק הערבי בירושלים. 10 הרוגים, 31 פצועים. 26.7.38- שוב חיפה, לוחמי האצ"ל מניחים עוד מטען 27 ערבים נהרגו, 46 נפצעו 26.8.38- הגיע תור השוק ביפו, "מטען רב עוצמה" כמו שאומרים, 24 ערבים מתים ו-35 פצועים. 29.5.39- האצ"ל מפוצץ בית קולנוע בירושלים, חמישה צופים הרוגים ו-18 פצועים. 20.6.39- פעולת שוק מוצלחת במיוחד: 78ערבים (וחמור אחד) נרצחים בפצצה בשוק של חיפה. החמור היה ממולכד. 4.1.48- מכונית תופת של הלח"י ביפו, 70 הרוגים ערבים. עד כאן קמצוץ קטנטן, מיזערי מתוך מאות מעשי טרור נגד אזרחים חפים מפשע, פרקים נשכחים בהיסטוריה הלא-פוסט-ציונית של האצ"ל והלח"י. עכשיו תגיד לי מה ההבדל בין טרוריסט ישמעאלי ללוחם-חרות עברי? אני מגנה כל פעולת טרור , אבל אם תשים לב , יש דימיון רב בין האצ"ל והלח"י לחמאס וכד´.התנועות האלה אינן זהות לחלוטין , אך הדמיון הוא מאוד גדול.
 

DrorArie

New member
השרשור לא במקום

היית צריך לשרשר את זה להודעה של סילבן אבל whatever.
 

Ouri_s

New member
אני יודע..

פשוט חשבתי שלא ישימו לב לזה.. בגלל זה כתבתי "בקשר ל..."
 

Anne4

New member
ל-Ouri_s

שלום לך הנה עוד אחד (אתה) השש לעזור לאויב. מעניין יהיה לעשות עבודת דוקטורט על כל היהודים-הישראליים (ויהודים אחרים) המתבטאים כמוך וכמו חבריך (אדם קילר וכיוצ"ב). למה אתה רוצה להיות פרקליט השטן?! אומר לך נאמנה: ממש לא מעניין אותי מה עשה האצ"ל, הלח"י ואח´ לפני חמישים-שבעים שנה. אותי מעניין הרצח של ארגוני הטרור הערבי בארץ-ישראל. ואם היה באפשרותי, הייתי עושה הכל כדי לדאוג כי מעשיהם הנלוזים יקבלו את התגובה הראויה להם, ולא הייתי מפרסמת מעשים שקרו כאן (אם קרו) לפני ששים שנה בפלמ"ח וכו´. אז אם אתה רוצה להיות פרקליט השטן - שיבושם לך, אז לא בבית ספרנו (לצערי איני יכולה לעשות דבר לגבי דברי הפרובוקציה שלך ושל חבריך, וכואב לי שאתם מנצלים את במת הדמוקרטיה שלנו - להכפשתנו, במקום הכפשת האויב).
 

Ouri_s

New member
זאת הבעיה עם אנשים כמוך.

את ניזונה מהסיסמאות של הימין.. אני רק דיברתי על האצ"ל והלח"י והיבעתי דימיון רב בינו לבין ארגוני הטרור הערבים. ואת ישר קובעת , " אתה שש לעזור לאויב". כל בנאדם שמאלני שמסתכל על 2 הצדדים נחשב אצל הימנים כאחד ש"שש לעזור לאויב". הבעיה איתך ועם שאר חברייך מהימין , שאתם מסוגלים להסתכל רק על צד אחד של הסכסוך ומרבים להכליל. הצד הישראלי הוא לא טלית שכולה תכלת , וגם הצד הפלשתיני לא פחות גרוע ממנו. חבל לי מאוד על אנשים כמוך..שישר מאשימים וללא שום בסיס..אני לא הכפשתי את ההישראלים בהודעה הקודמת שלי , אני לא הגנתי על הפלשתינים,אני רק השוויתי בין ארגוני הטרור של הערבים היום לאלה של הישראלים דאז.פשוט וקל. אודה לך אם תסתכלי שוב פעם על ההודעה ותביני טוב טוב את משמעותה, במקום לתקוף אותי באמצעות סיסמאות ימניות מטופשות..
 

yariv~2

New member
יורי\אורי --->

הנה קישור להודעה שמבהירה את ההבדלים בין ארגוני האצ"ל והלח"י לבין גדודי אל אקצא (ושות´).
 

Ouri_s

New member
אני יודע שיש הבדל

אבל יש דימיון רב גם.. וזה אורי.. פשוט בצרפתית כותבים Ouri........ אל תשאל איך הגעתי לזה..
 

yariv~2

New member
יש דמיון, אך הוא אינו מספק מרחב רב

להשוואות רלוונטיות. ההבדלים הם בתחומים המהותיים.
 

mosh_the_ant

New member
אוי הצדקנות השמאלנית ,אוי......

איך במשפט אחד אתה מאשים את הימין בהכללה ומיד מוסיף ש"כל " הימנים לא רואים את הצד השני ? אם להסתכל על הצד השני אני רואה שפוטמת רבות מהסיסמאות של השמאל. JUMP over your belly butten ,why dont u?
 

mosh_the_ant

New member
בוא לא נשחק במשחקי הבנת הנקרא,טוב?

"הבעיה איתך ועם שאר חברייך מהימין , שאתם מסוגלים להסתכל רק על צד אחד של הסכסוך ומרבים להכליל" איתך ועם שאר חברייך מהימין.....אתם...מרבים....=כל הימנים להמשיך להסביר?
 

Ouri_s

New member
כן אבל שאתה משתמש במרכאות

זה כביכול ציטוט ממשהו שאמרתי.ואני לא אמרתי את המילה כל. כנראה שאתה לא מבין מה תפקידם של המרכאות..... ואכן , הימנים מסתכלים על צד אחד של הסכסוך.כולם. לא יצא לי לפגוש עדיין אחד שלא.ומי שלא הוא למעשה שמאלני או מרכז בערך.או שהוא פשוט טיפש וזה לא מזיז לו.
 

alon14

New member
נכון אבל לא רק הימנים

שאלה: האם אתה ציוני? שאלה נוספת: איך מכונה הציונות באנגלית, מלבד zionism? שאלה נוספת: מהו התרגום הישיר של כינוי זה לציונות? שאלה אחרונה: האם אתה מגדיר את עצמך כאדם העונה להגדרת התרגום הישיר?
 
למעלה