כאב לב תרעומת ושבירת הלב .

כאב לב תרעומת ושבירת הלב .

אני לא נוהג לפתוח הודעה . כתבתי זיון אחד במח והחלטתי למחוק הכל ופשוט להגיד את זה ישר. נשבר לי הזין לשתוק . שנים הייתי בודד יצרתי יש מאיין לעצמי כי הייתי לבד ללא כל תמיכה או קרן אור . כשמצאתי את המקום הזה עם האנשים המיוחדים כלכך שפה מצאתי כלכך את מה שחיפשתי כלכך הרבה דברים גרמו לי חיוך או הרגשה טובה בלב, דברים שידעתי ולא ביטאתי פתאום אני רואה שבוטאו ונאמרו מפורשות . עם כל הטוב של המקום מצאתי אחר גיליתי את הכיעור את הזנות הזו שבאה מאנשים עם רוע שמטרידים ומכשילים והכי גרוע מחללים את המיוחדות של המקום . פשוט נשבר לי הלב . אנשים אתם מיוחדים בעיני לקחתם את הגורל שלכם בידיים וטוויתם איתו חיים משל עצמכם . לא רק זאת לא נשארתם לעצמכם אלא בניתם מקום חדש כמו פה. פתחתם לי פתח שלא ראיתי ואני לומד ומחייך מה שלמדתי בדרך קשה אני רואה פה בדרך כלכך קלה. צופה למחר ויודע פשוט יודע שהמקום הזה חזק . לכל האנשים שבאים לרוע במקום המיוחד הזה , אנחנו כבר לקחנו את הגורל שלנו בידיים אולי תוכלו לכופף לנו את הידיים ואולי תכאיבו ותצערו אותנו או הקרובים לנו אבל לא ! לא תוכלו לגרום לנו להפסיק לארוג את הגורל שלנו . אני הקטן, אייל.
 
לא לגמרי הבנתי...

כלפי מי התרעומת? כללי הפורום צריכים להיות ברורים! 1. הפורם מיועד לתמוך ביוצאים. 2. הפורום מאפשר ליוצאים להתבטא ולשפוך את שעל ליבם. 3. הפורום נותן ליוצאים דרך (נוספת) להיות בקשר עם ידידים, חברים ואוהדים. אז למי התרעומת? שיוצאים או יוצאות כועסים מתבטאים בכעס ושנאה? זה הבית שלהם כאן! זה המקום להתבטא בחופשיות, ולדעת שמקבלים אותך גם כשטוב לך ואת/ה שמח/ה, וגם כשרע לך ואת/ה כעוס/ה!
 
החדדה .

התרעומת ? התרעומת כלפי אנשים שמנצלים את מה שנאחנו אומרים פה ונותנים פה כדי להזיק להרע להכעיס להטריד להכשיל ולחלל. האם באמת חשבת לרגע שמדובר במישהו מהפורום עצמו ? אייל.
 
למעלה