כאבי מחזור
היי, אני ביום 3 אחרי הביוץ.
יש לי כאבי מחזור ( ביום הביוץ היו כאבי בטן חזקים מאוד, ביום ה1 אחרי הביוץ קצת קושי בנשימה וחולשה)
מאתמול כאבי מחזור, התכווצויות בבטן.
אנימאחרי פרוטוקול של לטרוזול מיום 6-10, גונל f מיום 9-15 ואוביטרל ביום ב16 עם2 זקיקים 19.
אתמול עשיתיusכדי לוודא שהכל בסדר, אז באמת הכל נראה תקין.
רק הרירית ירדה ל7.7 במקום 9 שהיתה יומיים לפני הביוץ...
למישהי היו כאבי מחזור אחרי התרופות האלו?
זה חלק מהעניין?
טבעי ונורמלי?
היי, אני ביום 3 אחרי הביוץ.
יש לי כאבי מחזור ( ביום הביוץ היו כאבי בטן חזקים מאוד, ביום ה1 אחרי הביוץ קצת קושי בנשימה וחולשה)
מאתמול כאבי מחזור, התכווצויות בבטן.
אנימאחרי פרוטוקול של לטרוזול מיום 6-10, גונל f מיום 9-15 ואוביטרל ביום ב16 עם2 זקיקים 19.
אתמול עשיתיusכדי לוודא שהכל בסדר, אז באמת הכל נראה תקין.
רק הרירית ירדה ל7.7 במקום 9 שהיתה יומיים לפני הביוץ...
למישהי היו כאבי מחזור אחרי התרופות האלו?
זה חלק מהעניין?
טבעי ונורמלי?