כאבי בטן
יש לי כל הזמן כאבי בטן ועוויתות ונפיחות מיד אחרי האוכל וזה נמשך כל היום גם ליום למחרת, מרגישה שלא יכולה לאכול יותר הרבה דברים: ירקות (חוץ ממבושל), פירות, מוצרי חלב, לחם מלא (חוץ מלחם לבן), בשר, קטניות, מיצי פירות..מה עושים? זה נמשך תקופה ארוכה רק ביצה, דג מבושל, פירה, לחם לבן וירק מבושל לא עושים בעיות אבל זה אומר שצריך זהו להפסיק לגמרי להמנע מהשאר?
יש לי כל הזמן כאבי בטן ועוויתות ונפיחות מיד אחרי האוכל וזה נמשך כל היום גם ליום למחרת, מרגישה שלא יכולה לאכול יותר הרבה דברים: ירקות (חוץ ממבושל), פירות, מוצרי חלב, לחם מלא (חוץ מלחם לבן), בשר, קטניות, מיצי פירות..מה עושים? זה נמשך תקופה ארוכה רק ביצה, דג מבושל, פירה, לחם לבן וירק מבושל לא עושים בעיות אבל זה אומר שצריך זהו להפסיק לגמרי להמנע מהשאר?