כאבי בטן לפני המחזור

כאבי בטן לפני המחזור

שלום..[= אני בת 16 ויש לי שאלה.. (אולי קצת טיפשית \\\:) קיבלתי מחזור בגיל 13 וכל חודש שאני מקבלת מחזור יש לי כאבי בטן חזקים! ואחת החברות שלי אמרה שהיו לה גם כאבי בטן חזקים!$# אבל אחרי שהיא קיימה יחסי מין הפסיקו לה הכאבים! נממ... גם עוד כמה בנות אמרו לי את זה.. האם זה נכון?! (לא שאני רוצה לקיים יחסי מין רק שלא יהיו לי את הכאבים האלה!.. סתם לדעת) ---נ.ב--- שיש לי את הכאבים לפני כל מחזור אני שותה כדורים.. אבל הם לא ממש עוזרים לי :( חברה שלי שגם לה יש את הכאבים היא שמה בקבוק עם מים חמים ושמה על הבטן אבל אמא שלי אומרת שזה לא טוב לשים מים חמים.. אז מה נכון לעשות?!
 

Zoharrr

New member
הכי נכון,

ללכת לרופא נשים ולהתעייץ. המון נשים סובלות מכאבי בטן לפני או בזמן מחזור,יש שלוקחות כדורים ויש שמתחילות לקחת גלולות וזה מפחית את הכאב. אבל הכל אינדיווידואלי,תתייעצי עם רופא,את מספיק גדולה... תבקשי מאמא לבוא איתך.... :)
 

ToryMaster

New member
את שותה כדורים?

סליחה, זה קצת מציק לי, כדורים אי אפשר לשתות, אפשר לבלוע, לקחת, לשתות לא. איזה כדורים את לוקחת? שמעתי את התיאוריה שבקבוק חם זה לא טוב כי זה גורם לדימום להתגבר או משהו, אבל גם אם זה נכון, יש כמות מסוימתשל רירית רחם, ומעבר לה לא תדממי.
 

1no secrets1

New member
באסה לך

על הכאבי בטן... לא חייבים לסבול יש כדורים נגד כאבי מחזור תבקי מרופא או מרוקח זה בלי מרשם. אל תבלעי סתם אקמול זה לא ממש יעיל או בריא. בקשר לקיום יחסי מין- דווקא קראתי בקוסמופוליטן החדש כתבה על זה. כשמקיימים יחסי מין מופרשים הורמונים שאני לא זוכרת את השם שלהם אבל הם נותנים תחושת אופוריה ומשככים את הכאבים באופן טבעי- זאת הסיבה...... ולמה אמשלך אמרה שזה לא טוב לשים מים חמים????? מה זה כבר יעשה??? זה דווקא יעזור לך וירגיע אותך ויש היום את הכריות האלה שמחממים במיקרו ואני ממליצה לך לשכב על הבטן כשאת הולכת לישון או כשאת ממש סובלת שכיבה על הבטן מקלה את הכאבים לא יודעת למה... ונטילת גלולות- לפני שלקחתי גלולות לא סבלתי באופן משמעותי מכאבי מחזור אבל כשהתחלתי לקחת גלולת בצבא הכאבי מחזור כמעט ונעלמו לגמרי ואם כבר יש כאבים הם יותר נעימים מכואבים... קשה להסביר והמחזור גם נהיה יותר קצר ודליל... הוא אורך לי 3 ימים בדיוק וגם לא נכנסים להריון! בקיצור גלולות זה טוב.
 
היי ספירוש..

אני התחלתי לסבול מכאבי בטן בלילה הראשון של המחזור בשנה האחרונה- שמתי בקבוק עם מי חמים וזה היה מעולה.. לא שמעתי שזה לא בריא. גלולות עוזרות לחלק מאיתנו- כמו שאמרו זה אינדווידואלי... האמת שאני לא בטוחה שאפילו בגניקולוג ידע להגיד לך אם זה יעזור לך או לא. בכל מקרה כדי לנסות כי אין טעם סתם לסבול...
 

מציאונת

New member
שתי תשובות:

1) בקבוק חם מרגיע. ומאיץ את הדימום. אם האצה של הדימום בריאה או לא, לא יודעת. יכול להיות שתצטרכי להחליף טמפון בתדרות גבוהה יותר.. 2) נראה לי מה שעוזר לחברות שלך בזה שהן מקיימות יחסי מין, זה לא עצם החדירה אלא האורגזמה (במידה והן מגיעות אליה..). כדי להגיע לאורגזמה את צריכה כמה אצבעות של עצמך, לא בהכרח גבר בצורה כלשהי.
 
למעלה