כאבי בטן וגזים בגיל 9 חודשים

t a l 2 9

New member
כאבי בטן וגזים בגיל 9 חודשים

לבן שלי שהוא בן 9 חודשים התחילו לפני כשבוע וחצי גזים וכאבי בטן, וכאשר אני מנסה לתת לו ואוכל הוא פשוט מעיף לי את הבקבוק וזורק את עצמו לאחורנית וצורח מכאב. מה לעשות נגד הכאבים האלה והגזים שהגיעו לו פתום בגיל 9 חודשים? זקוקה לתשובה דחופה ומהירה תודה טל
 
ללכת לרופאה, אולי יש וירוס לנו היה כזה לפני שבועיים בערך (חטף משהו קל יחסית מהגן, ליתר הילדודס היו שלשולים). קבלנו "קל בטן" ותוך יום וחצי היה שיפור משמעותי.
 

t a l 2 9

New member
ביקרנו אצל רופא כבר...

האמת שהוא קיבל את הכאבי בטן ותוך פחות משבוע עלה לו חום והוא בקשוי אכל, ושהיינו אצל הרופאת ילדים היא אמרה שיש לו וירוס ופצעים בלוע ובגלל זה הוא לא מסוגל לאכול. עכשיו נראה לי שעברו לו הפצעים, כי הוא קצת חזר לאכול (עדיין לא לגמרי... את המטרנה לדוגמא הוא ממש מסרב לאכול, ואם הוא אוכל זה בערך כמות של 30 עד 60... שיהיה גיל לאכול 180), ועדיין יש לו את הגזים והכאבי בטן, והוא זורק את עצמו אחורנית מכאב... ולא מוכן לאכול.
 
הי טל,

להרגעת כאבי הבטן: המון מסג'ים , קיפולי ברכיים ונידנוד עם ברכיים מקופלות כשהוא על הגב. למניעה...האם לא החלפתם / הוספתם מזון כל שהוא בשבועיים האחרונים? הוא שותה מיים? אם כן איזה? הוא בוכה בכל שעות היום והלילה?
 
עכשיו קראתי

שהרופא קבעה..פצעים בפה. זה יכול לקחת 3 שבועות עד שזה עובר וזה מאוד, מאוד כואב ומחליש את הגוף. קיבלתם תרופה כל שהיא?
 

t a l 2 9

New member
אין תרופה

לא... אמרו לי שאין לזה תרופה, וכמו שזה בא זה ככה עובר. זה רק עניין של זמן.
 

t a l 2 9

New member
כאבי בטן וגזים

מים הוא שותה, אך לא הרבה... הוא לא כ"כ מוכן לשתות ולאכול, ולמטרנה בכלל מסרב. לא החלפנו סוג אוכל ולא הוספנו משהו מיוחד. הדבר היחיד שהוא מוכן לאכול זה קורסון ריק או ביסקויט, והאמת שאתמול הצלחתי לתת לו מרק ופירות, אך זהו. לפי מה שהבנתי מהרופאה הכאבי בטן והגזים זה תופעה של הוירוס והיא תחלוף עוד יום יומיים, אז כולי תקווה.. הדבר שמוזר לי זה שהוא לא מוכן לאכול מטרנה (אמנם אף פעם הוא לא היה חסיד של ה, אך הפעם הוא אוכל רק 30 בערך... שפעם הוא אכל 180). אני מקווה שיהיה בסדר בהקדם יש ליולת שהוא מתעורר ובוכה יותר ויש פחות, זה מה זה משתנה מלילה ללילה.
 

t a l 2 9

New member
שותה מים רגילים, שעברו הרתחה

ניסיתי קצת תה, אבל הוא לא כ"כ מתלהב
 
למעלה