סקורפיון36
New member
י״ם-הרצליה A1 תאריך פתיחת הקו.
י״ם-הרצליה A1 תאריך פתיחת הקו.
בשבוע שעבר רבים שאלו כאן: האם אפריל 2018 עדיין ״תופס״?
h0m3r ענה לפורום: ״2020״,ע״פ מקורות אמינים.
האמת היא שיש עדיין די הרבה לעשות! הנה 3 אבני דרך מאוד משמעותיות:
1. התקנת 4500 עמודי חשמולת עבור 214 ק״מ מסילות של שלב א׳
(י״ם-הרצליה-לוד). פעולה ״קלה״ בין ענבה לי״ם על המסילות החדשות, אבל ״הרבה פחות״ על המסילות הקיימות,שעליהן יהיה צורך לעבוד בלילות ובשבתות.
ראו צילומים רצ״ב כדי לדעת על מה מדובר.
במנהרות העמודים יוחלפו ״בזויתנים/בסיסים״ שיותקנו על הקירות כפי שאפשר להתרשם בסרטון הפרסומי של חברה שווייצרית שצירפתי כאן. הוא גם מראה את התקנת/משיכת חוט המגע שיזין את הקטרים באמצעות הפנטוגרפים.
http://www.alpiq.com/fr/news-articles/articles/stories.jsp?story=tcm:97-56480
או
https://www.youtube.com/watch?v=ol8w3azPsno
2. בנית 3 תחנות ההשנאה לזינת הקטרים, כנראה אחת בשער הגיא(?), אחת בלוד-צומת תעופה(?) ואחת בת״א-הולץ(?).
3. הקמת דפו בלוד לדיור ותחזוקה.
תזכורת: מספר קטרים עומדים להיות בארץ בינואר 2018 ואז אפשר יהיה להתחיל להריץ אותן עם הנהגים הישראלים הראשונים(?) וללמוד את תחזוקתם בלוד בסיוע הטכנאים הגרמנים מטעם היצרן.
י״ם-הרצליה A1 תאריך פתיחת הקו.
בשבוע שעבר רבים שאלו כאן: האם אפריל 2018 עדיין ״תופס״?
h0m3r ענה לפורום: ״2020״,ע״פ מקורות אמינים.
האמת היא שיש עדיין די הרבה לעשות! הנה 3 אבני דרך מאוד משמעותיות:
1. התקנת 4500 עמודי חשמולת עבור 214 ק״מ מסילות של שלב א׳
(י״ם-הרצליה-לוד). פעולה ״קלה״ בין ענבה לי״ם על המסילות החדשות, אבל ״הרבה פחות״ על המסילות הקיימות,שעליהן יהיה צורך לעבוד בלילות ובשבתות.
ראו צילומים רצ״ב כדי לדעת על מה מדובר.
במנהרות העמודים יוחלפו ״בזויתנים/בסיסים״ שיותקנו על הקירות כפי שאפשר להתרשם בסרטון הפרסומי של חברה שווייצרית שצירפתי כאן. הוא גם מראה את התקנת/משיכת חוט המגע שיזין את הקטרים באמצעות הפנטוגרפים.
http://www.alpiq.com/fr/news-articles/articles/stories.jsp?story=tcm:97-56480
או
https://www.youtube.com/watch?v=ol8w3azPsno
2. בנית 3 תחנות ההשנאה לזינת הקטרים, כנראה אחת בשער הגיא(?), אחת בלוד-צומת תעופה(?) ואחת בת״א-הולץ(?).
3. הקמת דפו בלוד לדיור ותחזוקה.
תזכורת: מספר קטרים עומדים להיות בארץ בינואר 2018 ואז אפשר יהיה להתחיל להריץ אותן עם הנהגים הישראלים הראשונים(?) וללמוד את תחזוקתם בלוד בסיוע הטכנאים הגרמנים מטעם היצרן.