יש!!

ronmerav

New member
יש!!

סוף סוף מצאתי: טייפ סלילים אחד (כבד למדי), 2 פטיפונים (לא משהו) ועוד אחד לא מזוהה, לא הצלחתי לפתוח את הקופסה. כולם כנראה לא תקינים. מי ביקש? ואיך להעביר? קרוב לודאי שאהיה בכנס יום הבולאות בשבוע הבא, ואוכל להביא אתי את הדברים.
 

ronmerav

New member
לאוהבי הכרזות,

לכל אלה שפנו אלי ובקשו לברר היכן ניתן להשיג כרזות, הרי תשובתי המאכזבת: הכרזות שהצגתי כאן לפני עידן ועידנים (בימים הקרובים אעלה אותן לגלריה)נאספו במשך שנים רבות ממקורות רבים ומגוונים, כך שאיננו יודעים איפה עוד ניתן להשיג כאלו. ידוע לי שבארכיון הציוני (ליד בניני האומה בירושלים) יש אוסף גדול של כרזות.
 
הסיפורים שלך על הכרזות היו מרתקים

ביותר! אהבתי במיוחד את הפוקס על הכרזות של "שמן". האם בארכיון הציוני יש כרזות למכירה?
 

ronmerav

New member
תודה. היום צילמתי עוד כרזה מהאוסף.

זו כרזה גרמנית משנת 1914 אשר משווה את כמות החיילים, כמות התותחים, ומספר המלחמות בהן השתתפו הצרפתים, הבריטים והגרמנים... החייל הכי קטן בכרזה הוא כמובן הגרמני (הכי פחות מלחמות, הכי פחות תותחים...) והכותרת: ומי הוא המילטנטי? הצילום, לצערי, לא כל כך מוצלח.
 

ronmerav

New member
אני לא בטוח שבארכיון הציוני ניתן

לרכוש כרזות, אך בדעתי לברר אצלם האם ניתן לקבל צילומים לטובת גלריית הכרזות שלנו, שעוד ריקה מתוכן (באשמתי, בעיקר). אבל את זה יאהבו אספני השלטים. זה - הדבר האמיתי!!! תרגום מילולי: השוק הקטן בשומרון מבחר פירות וירקות ופרחים מכל המקום טרי כל יום מהשטח
 

בּני

New member
אפשר פירוט

מה זאת אומרת מצאתי? בבוידעם? במחסן? במזבלה? תן קצת פיקנטריה... והכי חשוב (מבחינתי), לא היו במקרה גם תקליטים עם הפטיפון?
 

ronmerav

New member
הסיפור פשוט.

החותן שלי נתן לי פעם טייפ סלילים מקולקל, מתוך תקווה שנתקן אותו כדי שאפשר יהיה לשמוע הקלטה של אשתי כשהיתה בת שנתיים על גבי סליל. לפני כמה ימים (אני לא מוצא את זה בשרשורים האחרונים) כתבתי כאן כתגובה למישהו שאנסה למצוא לו טייפ סלילים - נדמה לי שזה לטנדר הנוסע. אז הטייפ נמצא, ואתו עוד כמה דברים. והנה פיקנטריה: לפני שנים פנה אלי לקוח שידע שאנו אוספים דברים מענינים, ובקש ממני לקחת (ללא תמורה, כמובן) ממנו מכונת שכפול ישנה שאין לו מקום בשבילה. מה אגיד לכם? זו היתה מכונת שכפול גסטטנר משנת 1922, הראשונה בעולם עם מנוע חשמלי, נתונה בתוך ארונית מעץ אלון. כיון שבאמת אי אפשר לאסוף הכל, תרמתי אותה למוזיאון המדע בחיפה. הם מחפשים כל מיני דברים כאלה, ויש להם מחסן גדול שבו עובדים פנסיונרים בהתנדבות ומתקנים ומשפצים ומכינים לתצוגה...
 

ronmerav

New member
ולגבי התקליטים, יש כמה ישנים

במהירות 78. צריך לחפש, והם שמורים מטעמי נוסטלגיה, אז לא בטוח שנרצה להפרד מהם. אעביר רשימה כשאמצא אותם.
 

בּני

New member
לגבי 78

אין צורך שתטרח.. יש לי כמה וזה לא מה שאני מחפש, תודה בכל אופן. בני
 

ronmerav

New member
פנוי... פנוי...

איך אני מעביר לך? אני בחיפה. אהיה בכנס יום הבולאות ביום ג' הבא.
 
למעלה