יש שידורים חוזרים של משחקים?

יש שידורים חוזרים של משחקים?

משחק ענק לדעתי אבל פשוט בלתי נסבל הפרסומות שהורסות את הרצף
 

gadotmi

New member
יש

יש שידורים חוזרים - אתה יכול לקבל מידע בעניין מאתרי האינטרנט של ערוצי הטלויזיה השונים (ESPN..). מתוך קריאת המשך ההתיחסות אני למד שרצונך בישדורים חוזרים הינו לצורך קיצור משך הצפיה של השידור כולו (ברוטו) כדי לראות רק את המשחק עצמו (נטו). שים לב שצפיה בשידורים החוזרים לא יעזרו לך לצמצום משך זמן זה, מכיוון שהשידור החוזר (לפחות כך זה ב EPSN) הינו תעמיק מדוייק של השידור המקורי, כלל פרקי הזמן ה-"מתים" במשחק במהלכם אתה רואה תשדירי שרות של התחנה.....
 

roniway1

New member
תמיד יש

ב -METV יש שידור חוזר , אבל רק של המשחק השני שהם משדרים ( המשחק שמתחיל בשעה עשר ורבע בערב). ב - ESPN יש שידורים חוזרים גם לסאנדיי נייט פוטבול וגם למנדיי נייט. ( אם אני לא טועה - השידורים החוזרים הם ב -4 אחר הצהריים למחרת). ב - FOX יש גם שידור חוזר למשחק שהם משדרים.
 
תודה לשני המגיבים

כנראה שלערוצים אין ממש כוח לחתוך כל כמה דקות, ועבודת העריכה קצת מעיקה עליהם. חבל. פעם הייתי רואה יותר אבל זה כבר ממש מעצבן אותי.
 

Yo-man

New member
אין כמו הקלטות במקום שידורים חוזרים

הרבה יותר קל להריץ את הפורמואים הנוראיים החוזרים על עצמם של פוקס ושל ESPN, מאשר באמת לראות אותם... אם אני לא רואה משחק בשידור ישיר, רק הקלטה ! מה שכן, לפחות ב-METV יש פרסומות מארה"ב שעושות את השידור להרבה יותר נעים ומשעשע על אף אורכו. אבל גם כאן - הקלטה היא התשובה לחסרי הזמן שביננו.
 
למעלה