יש ציונים!!!!!

*איתי*

New member
אתה מעצבן אותי

סתם לא
 

גרעאפס

New member
לפחות אתה לא שוויצר

נו באמת, מה זה אומר על הבן אדם הציונים האלה? זה הכל עבודת אלילים!
 

uv1234

New member
זה אומר שהבן-אדם השקיע, קיבינימט!

מה הקשר, לעזאזל, לעבודת אלילים???
 
רגע , רגע...

מי שמצליח הוא עובד אלילים ולמי שלא הולך או שלא משקיע אז הוא לא עובד אלילים??? איזה תרוץ עלוב...
 

גרעאפס

New member
תשמעו חברים

אני שומע יומם וליל את חבריי עסוקים בציונים. של הבגרויות, של הפסיכומטרי, של האוניברסיטה (אלה שכבר לומדים שם), ואפילו של הטסט בנהיגה. ואני חושב שזה מנוגד לדת משה ואהרן. המסורת שלנו מצווה עלינו ללמוד, להיות שקועים בסגידה לרעיונות, לדברים הבלתי נתפשים. בניגוד לבני דודינו עובדי האלילים. אבל להיות עסוקים יומם וליל בציונים זה לא סגידה לרעיונות, אלא סגידה לציונים של בני אדם ותחרות נבובת שכל. אני מבין למה הצבא צריך למדוד את יכולתו של אדם, זה עניין של חיים ומוות. אבל למה, למען השם, גם באזרחי אנו צריכים לסבול מגלולת האבל לחיים, ששמם ציוני אישיות?! אולי בזמן אחר, נהיה אנשים נחמדים יותר. נדע לזהות את העיקר.
 

uv1234

New member
זו הבעיה שלך, שאתה חושב שאלה

ציוני אישיות. זה כולה בגרויות, וממילא אני עתודאי וזה תופס לגבי קצת יותר מלגבי אחרים. ובכל אופן, אני לא חושב שאני לא נחמד. למעשה, אני חושב שאתה הוא זה שקיים פגם באישיותו. לתשומת-לבך, יהודי כשר שכמוך, שעומד בניגוד גמור לעובד-אלילים שכמותי...
 

גרעאפס

New member
פגם באישיותי?

אני זה שמביא כאן צילומים של ציונים שלו כדי להראות לעולם? ילדי ישראל צריכים להתעסק בלימודים. אבל בתוכן, לא בציונים. אחרת, לא נגיע לשום מקום
 

uv1234

New member
התעסקתי בלימודים...

במשך 12 שנים, ועכשיו (או לפני יומיים) למשך שתי דקות, אני מבקש להתעסק בציונים. זה רע?
 
אתה צודק ,אבל...

אתה צודק בזה שהלימודים היום הם למטרה אחת וזה לציונים. יש תלמידים שאם לא היו מכריחים אותם לעשות Bookreport באנגלית היו קוראים יותר בכיף ולא בגלל שמכריחים אותם. חשוב לזכור שהציונים זה מה שמדרבן אנשים מסוימים להשקיע ומי יודע מה היה קורה אם לא היתה להם מטרה להשקעה , יש אנשים שלא יעשו משהו אם הם לא מקבלים משהו בתמורה , מה לעשות אבל ככה זה. אבל הם מה שקובע לך את העתיד ואם אתה יכול להשפיע עליו אפילו בקצת ,אז למה לא? בכל אופן ,אני מאוד מסתייג מההשואה הזאת לדת ולתורה , למה לערבב דת ותורה בכל מקום ?????????
הייתי בטוזיג לבוש זיג......
 

termit

New member
זה אומר שהבן-אדם חרשן, קיבינימט!

סתם אחי אני צוחק. אבל יש משהו בדבריו של ידידי הגז הנאור. הציונים בימינו נהיו יותר תוצאה של חרישה ושינון מאשר הבנה לעומק באמת. וגם התוכן הנלמד לא ממש מלא ערכי מוסר. בריצור, בית חרושת לציונים. אגב... יש לי 116.8 לפי הטכניון... אז כנראה שגם אני במשקיענים... אגב אגב... באמת סחטיין על ה150 הכמותי. זה מכובד ביותר.
 

Kgt1

New member
נסתפק בציונים הסופיים:

פיזיקה (5) - 86 מחשבים (5) - 92 לשון - 83 הסטוריה (2) - 82 אנגלית ומתמטיקה כבר מוצו מזמן...
 

ET2k

New member
שלי.. ויש לי אכזבות בהומנים

(סופיים) מחשבים 96 סופי כל ה5 (95 ב2, ו96 ב3) 4 יחידות הרחבה 100 היסטוריה 92 (96 ו89 בחלק ב) ספרות וחיבור 82 :/ אזרחות 88 תנ"ך 95 מתמטיקה 92 5 ביולוגיה,ממש לא מבין תשיטת חישוב,אבל כנראה 93 סופי ,אולי 94 אנגלית 96 לשון 99 זהו.. שכחתי משהוא?
 

ET2k

New member
מי בכלל עושה איתך תחרות

אני משקיע בריאלי... אתה בהומני.. וזה סופר בולט...
 

*-*SUNSHINE*-*

New member
אפשר גם?../images/Emo9.gif...

גאוגרפיה:89...
. תנ"ך:71...(ואתם לא יודעים איך אני מאושרת,ואני כבר חשבתי על בגרות חורף..
) שני.
 
למעלה