יש פרסום של שמות המרואיינים מראש?

dor111

New member
יש פרסום של שמות המרואיינים מראש?

יש קושי בפורמט היומי: לא כל אחד יכול להעביר לערוץ 3 כל יום רק כדי לבדוק אם התכנית היום מעניינת. באופן טבעי, כל צופה מתעניין יותר במרואיינים מסויימים ופחות באחרים. לא מצאתי באתר של הוט פירוט של המרואיינים השבוע - האם ניתן למצוא את המידע במקום כלשהו? בעבר, היו תכניות יומיות בערוץ 3 שניתן היה למצוא עבורן באתר בתחילת השבוע פירוט של המרואיין המתוכנן לכל יום - זה היה מצויין וכך כל צופה יכול לדעת באילו ימים כדאי לו לצפות. גם אם יש לפעמים שינויים ברגע האחרון, זה עדיף מכלום.
 

שרימפי

New member
שמות המרואיינים מתפרסמים

כל יום. אתה יכול לבדוק ב13 בערך לדעתי כי באתר התכנית עצמה יש קטעים מהתכנית שתשודר הערב. היוצא דופן הוא יום חמישי בו משודרת תכנית אחת בשידור חוזר- התכנית הכי מעניינת באותו שבוע. http://www.flix.co.il/tapuz/gilriva/ זה אתר התכנית:)
 

dor111

New member
תודה על הלינק

משום מה חשבתי שאתר התכנית יהיה תחת הדומיין של הוט - כאן. מדוע זה לא כך? האמת היא שגם לחפש באתר כל יום מי יהיה האורח באותו יום זו טירחה לא קטנה. אני מפסיד כך תכניות שהייתי רואה אילו זה היה מתפרסם בתחילת השבוע. מדוע הם לא יכולים לפרסם ביום א' את כל 4 האורחים? נהגו כך בעבר, עם תכניות דומות בערוץ 3. היה מספיק להיכנס לאתר בתחילת השבוע ולדעת באילו ימים כדאי לזפזפ לשם.
 

שרימפי

New member
מסכים איתך.

אבל אלו דברים שקשורים להפקה. ולמרות שמדובר בפורום הרשמי עדיין לא נוצר קשר ביני לבין צוות ההפקה של התכנית. ודי ברור לי למה זה לא תחת הדומיין של הוט. מאותה סיבה שרוב האתרים של התכניות היום לא באמת יושבים תחת יס או הוט אלא בתפוז, MSN וכו'. דווקא השאלה שצריך לשאול את הוט היא למה אין קישור כנראה לאתר של גיל.
 

dor111

New member
אז רגע...

איזה גוף מעדכן מידי יום את האתר הרשמי? בקשר לתשובתך "מאותה הסיבה שרוב האתרים..." - עדיין לא קיבלתי תשובה. אילו הייתי יודע את הסיבה לכך עבור תכניות אחרות הייתי יכול להסיק לגבי התכנית הזו. תגלה לי?
 

שרימפי

New member
לדעתי כנראה מי שמעדכן את האתר

מידי יום הוא צוות ההפקה של התכנית. ובנוגע לאתר ולרוב האתרים הסיבה היא פרסום ושיווק נכון. היום ליותר ויותר עסקים שמחשיבים את עצמם יש אתר אינטרנט או לפחות דואר אלקטרוני וכנ"ל לגבי תכניות טלויזיה- ליותר ויותר תכנית בארץ יש עניין בלשווק את עצמם מעבר לתמונה ו2 מילים באתר של HOT או yes. זה בתכלס פרסום, סתכל גם על כל שאר התכנית שמשתמשות למשל בתפוז- "השיר שלנו", "גומרות הולכות", מילואים ועוד'... תחשוב על זה- הם מקבלים מקום באתר הגדול בישראל ובנוסף לכך תשתית מוכנה להעלאת קטעי וידאו, פורום רשמי(כמו זה) וקידום בדף הראשי של תפוז ובפורומים עצמם. וזה יותר מלתת דף וחצי באתר של הוט עם פורום php שחווית הגלישה בו מאוד מוגבלת וגם האפשרויות של האתר לקדם את התכנית לא גדולה במיוחד. אבל מהצד השני אפשר וצריך לקחת את זכיינית ערוץ 2 קשת שבנטיה הטבעית שלה בנתה את האתר keshet-tv.com שיותר מזכיר אתרים אמריקאים מאתרים ישראלים באופי שלו. וכל האתר של ארץ נהדרת מאוכסן שם יופי. אבל זה אחרת- מדובר בזכיינית ענקית ורווחית במיוחד ופה מדובר בעיקר בתכניות שמשודרות בערוצי נישה- HOT3, ערוץ הקולנוע הישראלי וכו' וגם רשת לדעתי עובדת עם תפוז. כמו שאמרתי, קשת יוצאת דופן.
 
למעלה