רויטל 21 היחידה
New member
יש פה מישהי בשבוע 20???
אוף..נראה לי שאני לבד במערכה..רובכן כבר עומדות אוטוטו ללדת ( איזה כיף לכןןןן ) וחלקכן בשבועות 12 , 13 , 14... האם יש מישהי בשבוע 20 כמוני? קצת מפחיד יהיה ללדת לבד
אוף..נראה לי שאני לבד במערכה..רובכן כבר עומדות אוטוטו ללדת ( איזה כיף לכןןןן ) וחלקכן בשבועות 12 , 13 , 14... האם יש מישהי בשבוע 20 כמוני? קצת מפחיד יהיה ללדת לבד