יש פה מישהו מבת ים?!

יש פה מישהו מבת ים?!

שלום לכולם זה שוב אנחנו ! אם יש לכם חברים או קרובי משפחה מנתניה שעדיין לא נרשמו לצופי ים זה בדיוק הזמן להגיד להם לבוא לנסות ! אז באמת לנסות רגע ולהזכר אם יש פה מישהו עם איזה קרוב/ת משפחה מנתניה ולתת להם את המספר שלנו.. בשבט- 09-8623912 איליה (כתה ו' / ח')- 0547608203 דשה (כתה ז'/ י')- 0506862291 גל (כתה ט'/ יא'/ יב')- 0544227233 שנה טובה לכולם !
 

70814

New member
במקום לחפש קרובי משפחה

תגייסו כבר שכבת ו'...זה מה שבנה את השבט הזה שנה שעברה...
 
לתשובתך..

א. איך קוראים לך ומאיפה? ב. זה לא בנה את השבט. אמנם היו הרבה חניכים אבל מתוכם נשארו בודדים לשנה הזאת וזה לא עוזר בבניית השבט. ג. בוא להיות מדריך חוץ בנתניה ונפתח שכבת ו'. אין לנו כרגע מדריכים כדי לעשות את זה.
 

70814

New member
מה עם

מה עם מדריכי חוץ מתל אביב? מה עם אלווד ורותם שהבנתי שהם לא מדריכים כרגע? ומה עם המפ"סים? זה שהם לא נשארו לא אומר שהם לא היו. כן זאת נפילה שהם לא נשארו אבל זה לא אומר שגיוסים השנה לא ילכו יותר טוב! שנה שעברה היה מעט גיוסים בגלל מחסור במדריכים אבל גם הש"ש הדריכו העיקר שיהיו חניכים... גיוסי ו' תופסים הכי חזק. שמעתי שגיוסי ז-ח-ט הלכו טוב אז אין סיבה ש ו' לא יצליחו.
 
לא אמרת מי אתה..

לא אמרתי שגיוסי ו' לא יצליחו. גיוסי ו' לא נותנים תועלת לטווח ארוך. אמנם אם נשקיע בו' יהיו הרבה חניכים בשבט אבל לא יהיה שכב"ג ב3 שנים הקרובות. ואם אנחנו צריכים לעשות את השיקול של הרבה חניכים מול שכב"ג שידריך הרבה חניכים אז עדיף קודם כל שכב"ג ואז ו'. ומכאן שאם רוצים שכב"ג טוב צריכים להשקיע בז' ח' ט'. שנה טובה!
 

70814

New member
איך אפשר לגלות בקלות?

לא שזה סוד או משהו, סתם מעניין אותי P:
 

danielia1

New member
במערכת החדשה , לחיצה על השם מעלה את פרטייך

כאילו דהההה
תל אביב 15
 
למעלה