יש פה חובבי סיגרים ?

על הרפובליקה הדומיניקנית והונדורס אני חותם

משם רוב הסיגרים שלי על צילה אני כמעט בטוח אני מקווה בסופ"ש לבדוק ולחזור עם צילום או התנצלות אפילו אני יכול לטעות
 
לא צריך להתנצל

פשוט לא הייתי ממליץ לך לעשן סיגרים שמיוצרים בצ'ילה, גם אם תצליח להביא תצלום (או לקנות בארץ), מכיוון שבצ'ילה לא מייצרים סיגרים. אגב, עוד לא נתקלתי בארץ בחנות שמוכרת סיגרים צ'יליאנים, אבל זה לא אומר שאין מישהו שמייבא איזה מותג סוג ג' בדולר וחצי עם מדבקה כזו או אחרת. ראיתי כבר דברים הזויים אבל ההמלצה שלי היא תמיד להתרחק. לא חסרים סיגרים לא-קובניים (אם זו ההעדפה שלך).
 

matan5165

New member
ברור

אתה באמת לא צריך להתנצל. בהונדורס יש סיגרים חמודים מאוד וברפובליקה הדומיניקנית יש סיגרים ממש טובים לטעמי.
 
משהו מכיר סיגרים שווצרים?

ויכול לשתף, איך הם (חוזק, איכות, ארומה וכו) ?
 

matan5165

New member
לא מכיר

אני אישית לא מכיר ואני לא בטוח שיש לך למה להיכנס לזה. אני בעד לנסות דברים חדשים אבל אם לא עברת ממש ממש הרבה בעולם הסיגרים אז חבל. יש כלכך הרבה סוגים היום, קובנים ולא קובנים. אתה יכול למצוא סיגר חמוד מאוד ב 12 שקל (נתתי המלצה למעלה) וממשיך לטפס בסולם. לא קובנים יש סיגרים ממש טובים ב 35-55 ש"ח 70-100 ש"ח כבר יש אחלה מבחר של קובנים.
 

jepe

New member
אם יש סיגר שאני אוהב עם כוס וויסקי טוב

זה PSD4 או בשמו המלא Partagas Serie D No. 4. רובוסטו עם המון טעם, פשוט תענוג. בדר"כ אני משלב איתו כוס של רום Havana Club Anejo Reserva.
 

matan5165

New member
סיגרים ממש טובים

סיגרים ממש טובים יש לפרטאגס, עם הרבה נוכחות.
 

הבוס

New member
קדם כל קונים בדיוטי

המחיר זול בעד 60% אני אוהב את ה Plasencia Connecticut יש גם את האורגני (עד כמה שאני יודע היחידי) מצאתי הסבר מכובד כאן http://www.zbcigar.co.il/סיגר.asp?id=126 ושוב- קונים בדיוטי! סביב 100$ לקופסה של 25 תהנה
 

Nimrodster

New member
ועל איזה סיגר אתם ממליצים כסיגר ראשון?

בתור חובב ויסקי וסטייל אני רוצה לנסות.
 
לא יודע לגבי הסטייל

אבל אני תמיד על ה-Romeo y Julieta Romeo No. 2 כסיגר ראשון. הוא נמצא בדיוק מעל הקטגוריה של סיגרים-זולים-יותר-שאחריהם-לא-תעשן-יותר-סיגרים והוא הסיגר החביב עליי כשאין לי מספיק זמן לעשן סיגר "רציני" יותר. בעברית, שמו מספר 2 של רומיאו וג'ולייטה. חשוב לשים לב לצבעה הלבן של הטיובה שלו (לפני כעשר שנים הפסיקו לייצר אותו בעבודת מכונה ולמכור אותה בטיובה כסופה, אבל יש עדיין מקומות בארץ שמוכרים ענתיקות בלי בושה). אני ממליץ לך לקבל הדרכה קצרה לגבי עישון סיגרים לפני המפגש הראשון (והשני, והשלישי) עם סיגר.
 

matan5165

New member
קיבלת המלצה טובה

אני אישית הייתי הולך על מספר 1 של רומאו וגולייט אבל הוא קלע בול להמלצה שלי. בפועל אני ממליץ לך משהו אחר, לקפוץ לחנות (חשוב מאוד שתדע ללכת לחנות מתמחה באמת) ולהתייעץ עם המוכר. חשוב שזה יהיה מישהו שלא ינסה לדחוף לך סתם, הוא ידע לשאול אותך את השאלות החשובות ולהמליץ לך. אני הייתי ממליץ לך להשקיע בתור התחלה על 3 סיגרים שונים, אפילו מכיוונים קצת שונים ולראות מה מסתדר לך יותר טוב (אם בכלל). אין סיבה שבתור התחלה תשקיע על סיגרים יקרים למרות שאם מבחינה כלכלית אין לך בעיה עם זה אז זה יכול להיות קפיצה טובה למעלה. 30-50 ש"ח לסיגר יעשה את העבודה בהתחלה. אם אתה לא מחפש להשקיע יותר מידי אז המלצתי פה על סיגר שהכרתי לא מזמן והוא עולה בסה"כ 12 ש"ח שזה מחיר מגוחך לסיגר עבודת יד. בתור אחד שמעשן סיגרים יקרים יחסית אני חייב לציין שהרבה זמן לא הופתעתי ככה מסיגר ואולי שווה לך לנסות אותו. אם תרצה אני יכול להמליץ לך על בחור ממש נחמד שאני קונה ממנו, הוא יושב בת"א עם אחלה חנות ואחלה מבחר. לדעתי עם השירות הכי טוב בתחום והכי חשוב, בין התותחים בארץ ככה שהוא יכול להמליץ לך ולכוון את הסיגר המתאים לך בתור מתחיל. אז אחרי שחפרתי, אם יש לך שאלות אז בכיף. שבוע טוב :)
 
למעלה